ik heb niet zo'n behoefte aan een baksteen aan mijn been. maar veel plezier met je in hoogtijdagen gekochte woningquote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Laat je niet zo kennen a.u.b. en zoek gewoon een andere woning uit die wel voor 3 knaken weggaat.
Dat van die hoogtijdagen herken ik niet, maar het veel plezier wel. Thanks.quote:Op zondag 23 september 2012 20:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb niet zo'n behoefte aan een baksteen aan mijn been. maar veel plezier met je in hoogtijdagen gekochte woning
Op zich weten we niet hoe het huis ligt (locatie) en hoe de toestand verder is. Maar in die prijsklasse tot ¤250.000,- is wel redelijk wat omzet overgebleven, als ik hier in onze omgeving (Noordelijke rand v/d Randstad) kijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:57 schreef TanteTruus het volgende:
Huis staat voor 239.000 op de markt. Ik heb 210.000 geboden na overleg met makelaar. Ik had zelf eigenlijk zelfs iets meer in gedachten maar vertrouwde op zijn deskundigheid.
Yup. Dat zal indruk maken. 6 weken nadat ze 210.000 hebben afgewezen zonder tegenbod...quote:Op zondag 23 september 2012 21:10 schreef Spanky78 het volgende:
TS. Dit soort dingen moet je gewoon hard spelen. je zegt ok, jammer. Over 4-6 weken is het huis nog niet verkocht en bied je 200.000.
Tsja, als ze over 6 maanden het huis nog niet hebben verkocht zullen ze wel spijt hebben. Het is op dit moment een kopersmarkt. Ik zou het zeker zo doen. En als ze dan na wat maanden verder nog steeds niet hebben verkocht om te narren 190 bieden. (ik ben een lul, ik weet het)quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Yup. Dat indruk maken. 6 weken nadat ze 210.000 hebben afgewezen zonder tegenbod...
Dat merken ze dus pas over 6 maanden. Niet als jij over 4 a 6 weken een in hun ogen ander belachelijk bod doet.quote:Op zondag 23 september 2012 21:13 schreef Spanky78 het volgende:
Tsja, als ze over 6 maanden het huis nog niet hebben verkocht zullen ze wel spijt hebben.
Ik klaag niet, ik geef aan hoe ik het zou doen. En weet je, zoiets is me al eens gelukt ook.quote:Op zondag 23 september 2012 21:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat merken ze dus pas over 6 maanden. Niet als jij over 4 a 6 weken een in hun ogen ander belachelijk bod doet.
Dus OF je hebt geduld (en gokt op betere tijden)... OF je accepteerd dat je de woning niet krijgt.
Gelijk al eisen dat je woning voor weinig krijgt, sorry, eisen mag uiteraard...... Maar kap eens met dat geklaag als het niet lukt...
Mij 2x. Het kan dus wel.quote:Op zondag 23 september 2012 21:22 schreef Spanky78 het volgende:
Ik klaag niet, ik geef aan hoe ik het zou doen. En weet je, zoiets is me al eens gelukt ook.
Slim. Hier krijgt huizenverkopendNederland nog een hele dobber aan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:22 schreef TanteTruus het volgende:
Ik klaag helemaal niet, ik wil gewoon wat meningen horen, en die heb ik gekregen. Ik vind het helemaal prima dat de verkoper niet wil verkopen. Ik was gisteravond er al uit dat ik geen bod meer ga doen en nu mijn pijlen richt op een ander huis. Hij is een oprechte koper kwijt, ik was wel degelijk bereid om water bij de wijn te doen... dus ik zie het vooral als zijn verlies
Mwah, je had het ook uit kunnen melken toen... en een lager bod kunnen doen. Ze moesten er kennelijk toch vanaf als ze opnieuw contact zoeken. Maar als je geen liefde meer voelt voor het huis dan gaat het over.quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef TanteTruus het volgende:
Trouwens heb ik een half jaar geleden in onderhandelingen gezeten met twee mensen. Die zijn uiteindelijk ook afgeketst. Beide hebben inderdaad ook na een tijd weer contact met mij gezocht. Echter werkt het bij mij net als in de liefde ... dan ben ik niet meer geinteresseerd.
Huizenjacht is net daten.
Nouja, ik zou het neit zo zien hoor. Alleen ik zou nooit meer hetzelfde bieden, steeds een tikkie lager. Als het huis tenminste aanstaat!quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef TanteTruus het volgende:
Trouwens heb ik een half jaar geleden in onderhandelingen gezeten met twee mensen. Die zijn uiteindelijk ook afgeketst. Beide hebben inderdaad ook na een tijd weer contact met mij gezocht. Echter werkt het bij mij net als in de liefde ... dan ben ik niet meer geinteresseerd.
Wat hebben de verkopers met jouw (nieuwe) huis te maken? Jij kan je bod alsnog verlagen. Die mensen zijn niet interessant alleen het huis.quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef TanteTruus het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 23 september 2012 19:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat vind ik zoiets raars. De term 'om de onderhandelingen te beginnen'...
Komt bij mij over als dat iemand zegt: Hallo! en dat degene tegen wie ie dat zegt zo'n grote autist is dat ie helemaal van slag is en niets terug durft te zeggen.
Waarom meld die koper niet; "Sorry, ik vind het bod te laag. Wij gaan er niet uitkomen want ik ga niet zakken."
Voor hetzelfde geld wil TS de volle mep ook betalen... nu haakt ie af als koper.
Asociaal dit.quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Maar ik heb 'iets' wat ik voor een bepaalde prijs 'kwijt' wil.
En zolang jij die prijs niet betaald, heb je niets te vertellen.
Bullshit.quote:Op zondag 23 september 2012 21:31 schreef TanteTruus het volgende:
Dat is toch een begin bod, dan kom je utieindelijk ergens in het midden uit. Het uiterste wat ik had willen bieden was 227500
Lijkt me een uitermate verstandige beslissing.quote:Op zondag 23 september 2012 21:22 schreef TanteTruus het volgende:
Ik klaag helemaal niet, ik wil gewoon wat meningen horen, en die heb ik gekregen. Ik vind het helemaal prima dat de verkoper niet wil verkopen. Ik was gisteravond er al uit dat ik geen bod meer ga doen en nu mijn pijlen richt op een ander huis. Hij is een oprechte koper kwijt, ik was wel degelijk bereid om water bij de wijn te doen... dus ik zie het vooral als zijn verlies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |