quote:
Graagquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hey sgat.
Ik wil net piccas van mezelf posten
quote:
Het zit niet mee bij jou?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef AppelCake het volgende:
SD gevonden... Alleen is hij kapot.
Gelukkig heb ik er hier nog wel 3 liggen.
Nee...quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het zit niet mee bij jou?
Awwquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee...
Ach ik ben het wel gewend als AppelCake...
Je doet wel veel moeitequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De haren van het konijn erin laten vallen.
maar ik doe het nu via bluetooth!
Alles voor jou hea?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, ze heeft gewoon heel veel haren die overal in gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Jotcha het volgende:
Heb je het konijn ooit aan de 230v kabel laten knagen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles voor jou hea?
AWWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles voor jou hea?
wow wat un fagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Een 12jarige van 1,84quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Nee grapjen je valt wel mee qua 12 jarig uiterlijk.
quote:
Ja manquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben jij fan van Rebecca Black?
Rebecca is baas.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja man
En kijk in My Active Topics van iemand?
Oke okequote:
Oui, altijd op zaterdag en zondagquote:
Hoezo.. Dan zijn we toch vrijquote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oui, altijd op zaterdag en zondag
Zie voorgaande postsquote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo.. Dan zijn we toch vrij
Doordeweeks lig ik op deze tijd in bed te whatsappen, dan begint mijn echte .. leven weer.
Hey lange jongenquote:
Zaterdag en zondag nietquote:Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoort nachtbagger overdag niet op slot te zijn?
Hahahaquote:Op maandag 24 september 2012 09:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
nee, geen hartje, dat is te mainstream bij jou
quote:Op maandag 24 september 2012 09:30 schreef wietparkiet het volgende:
Vies ventje
zulk misbruik maken van het zwakkere ras![]()
En Snowie, Krul en uftie dan?quote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef wietparkiet het volgende:
Ja maar flips is een uitzondering, zij heeft een sterke bips
Niet verder uitgebuit?quote:Op maandag 24 september 2012 09:22 schreef gogosweden het volgende:
gisteren heeft een chick trouwens wel haar tetten in bh voor mij geflashed, dus dat is dan wel weer een goede motivatie
Ik wil onze liefde openbaar makenquote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over Privé en forum gescheiden houden
Ik vind het nog wat vroegquote:Op maandag 24 september 2012 10:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil onze liefde openbaar maken![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 09:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
UFT heeft ook een lekkere bips
maar we hebben al een kindquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 10:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar we hebben al een kindhappywiet weet je nog?
Ik heb helemaal niks versleuteldquote:Op maandag 24 september 2012 11:26 schreef gogosweden het volgende:
is het overkill dat ik alles wat ik own versleuteld heb met een wachtwoord van 15+ tekens?
voel me een pedo, ookal heb ik alleen maar school stuffs etc
Vet koelquote:Op maandag 24 september 2012 11:30 schreef Flippiee het volgende:
De mannen uit mijn projectgroep willen mij nog vetter krijgen. Ze gaan zo naar maccie
mwah, ik travel nogal veel met mijn stuff. Dus heb het meer in geval dat ik mijn laptop of usb in de trein oid laat liggen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks versleuteldze blijven hier gewoon netjes van mijn spulletjes af
Ja okee, dan snap ik het nog wel jaquote:Op maandag 24 september 2012 11:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, ik travel nogal veel met mijn stuff. Dus heb het meer in geval dat ik mijn laptop of usb in de trein oid laat liggen.
mijn desktop pc heb ik dan weer niet encrypted.
quote:Op maandag 24 september 2012 11:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja okee, dan snap ik het nog wel ja
Ga die nieuwe hamburger etenquote:Op maandag 24 september 2012 11:30 schreef Flippiee het volgende:
De mannen uit mijn projectgroep willen mij nog vetter krijgen. Ze gaan zo naar maccie
Oh ik loop steeds te kloten met standaar shortcuts, "he moet je eens kijken wat ik kan ctrl + w"quote:Op maandag 24 september 2012 11:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
+ dat gasten op school non-stop proberen te facerapen. Lekker met een boot-wachtwoord
quote:Op maandag 24 september 2012 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ik loop steeds te kloten met standaar shortcuts, "he moet je eens kijken wat ik kan ctrl + w"
"Kutjong"
Nee moet tot 15.15quote:Op maandag 24 september 2012 12:15 schreef wietparkiet het volgende:
Kleine brownie zit jij al in de bus naar huis?
Happy boyyyyquote:
quote:
dank je flipsquote:
mentale broedersquote:Op maandag 24 september 2012 13:03 schreef Oceanview het volgende:
Heppie is ook ziek wij voelen elkaar.
aangestoken :$:$$$:$quote:
WA staat uit, roddel maar een end weg.quote:Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef wietparkiet het volgende:
Beach WA
FL loopt over je te roddelen
quote:Op maandag 24 september 2012 13:07 schreef Beach het volgende:
[..]
WA staat uit, roddel maar een end weg.
quote:Op maandag 24 september 2012 13:16 schreef Ro-ald het volgende:
Ja inderdaad,want ik hoef niet weer zo'n kneus zoals AppelCake in het topic.
NU GA IK HEEEEEEEUL HARD HUILENquote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
GOGOSWEDEN GA WEG JE BENT BLOND DAT MOETEN WIJ HIER NIET
NEE WANT DIE IS 1500 KM VERDEROPquote:Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
BIJ JE MOEDER ZEKER HAHAHAHAHA XD
Gast hoe kom je dan thuisquote:Op maandag 24 september 2012 13:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
NEE WANT DIE IS 1500 KM VERDEROP![]()
GR GR
ongeveer 23 uur in de trein zittenquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gast hoe kom je dan thuisik bedoel als je een weekje bij je ouders gaat crashen
Kenser manquote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ongeveer 23 uur in de trein zitten
Das wel nicequote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, het is an sich wel chill
bedden en alles
meh dubstepquote:
vanavond is mijn no-fap maandje over, dus dan voor het eerst in 4 weken fapp0nquote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Das wel nice
Maar je kan niet fappen
dudequote:Op maandag 24 september 2012 13:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vanavond is mijn no-fap maandje over, dus dan voor het eerst in 4 weken fapp0n
doe danquote:Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
Combobreaker, wegbashen die rotzooi
srysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysryquote:
woahhhh gmeenquote:
pr voor excuus gevenquote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
srysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysry
Ik dacht dat je het over de GS post had? Of had je t over je eigen post?quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 13:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de GS post had? Of had je t over je eigen post?
4chanquote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat word op 4chan geschreven als er iets gepost word wat echt te ver gaat
bietsj deed het van dumpert, dus ik 4chan enzo
Ja kan ik fappen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
willen jullie een wp die zijn kamer opruimt livestream?
4chan is helaas niet meer wat het geweest is, maar heel soms komt er ooit nog wel een thread die mij een lichte glimlach kan geven.quote:
mee eens wel.quote:Op maandag 24 september 2012 14:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
4chan is helaas niet meer wat het geweest is, maar heel soms komt er ooit nog wel een thread die mij een lichte glimlach kan geven.
enkel /tg/ is kankervrijquote:Op maandag 24 september 2012 14:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
4chan is helaas niet meer wat het geweest is, maar heel soms komt er ooit nog wel een thread die mij een lichte glimlach kan geven.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:27 schreef FL_Freak het volgende:
wp is ook echt aan het opruimen voor de cam![]()
piksquote:Op maandag 24 september 2012 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
FL is daadwerkelijk aan het fappen
Leugens enzquote:Op maandag 24 september 2012 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
Wuuut?quote:Op maandag 24 september 2012 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
wp stuurde het via dm jaquote:Op maandag 24 september 2012 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij zat voor de cam te fappen
quote:Op maandag 24 september 2012 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij zat voor de cam te fappen
komen ze wel voorbij dat vet dan?quote:
zo dik ben ik nier hoorquote:Op maandag 24 september 2012 15:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
komen ze wel voorbij dat vet dan?
weet ik hoor bebequote:
dat is het liefste wat een jongen ooit heeft gezegd!! :$ :$quote:
jullie zijn gewoon jelly dat jullie snow niet zienquote:
snow.zienquote:
bij jouw voordeurquote:
Ik heb geen auto meerquote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 24 september 2012 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb geen auto meerdus denk niet dat je mee kunt rijden de 13e. Ik leen misschien mn moeders auto en dan vertrek ik vanuit Tilburg, dus dat schiet ook niet op. Als het wel kan laat ik dat sowieso een paar dagen van te voden weten, maar ga er voor nu maar van uit van niet. Sorry
![]()
nooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maakt niet uitIk had toch al aangegeven dat ik niet kan komen. Omdat OV te duur is. En dan wacht ik wel weer tot dat er een meet in Utrecht komt ofzo
Jammerquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maakt niet uitIk had toch al aangegeven dat ik niet kan komen. Omdat OV te duur is. En dan wacht ik wel weer tot dat er een meet in Utrecht komt ofzo
Ja helaas,maar er komt vast wel weer een meet in Utrecht ofzo.quote:
Het is geen kliekjesmeetquote:Op maandag 24 september 2012 15:25 schreef Snowbells het volgende:
Er komen wel mensen die ik nooit hier zie posten.
DIBSquote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja helaas,maar er komt vast wel weer een meet in Utrecht ofzo.
Het luchtbed kan je dan ook aan iemand anders geven.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:
wow morgen nieuwe wow expansion :$:$
Dit is ook geen NBquote:Op maandag 24 september 2012 15:25 schreef Snowbells het volgende:
Er komen wel mensen die ik nooit hier zie posten.
Intro is een rotjongquote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit is ook geen NB
En intro hoort bij mij dus die mag wel
fout ;squote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1874331/1/999#117193082
DAT HEB JE TOCH WEL VOOR ONS OVER. FUCK SOCIALE LEVEN.quote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef Ro-ald het volgende:
Heel misschien kan ik wel naar de meet komen.
Dan moet ik 3 weekenden voor de meet FOK!en en geen leven hebben
IK GA HET SOWIESO PROBEREN!quote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT HEB JE TOCH WEL VOOR ONS OVER. FUCK SOCIALE LEVEN.
Ik moet helemaal niets.quote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
FLIPS MOET GEKLAPT WORDEN
VROUWEN MET EEN GROTE BEK ZIJN HOERUHHHHHHH
MAAR IK WIL SOWIESO!quote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PROBEREN IS GEEN OPTIE.
Doen of niet doen.
Gerapporteerdquote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets.
En je bent zelf een hoer.
Hard voor jequote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef AppelCake het volgende:
Er is een user die mijn ui heeft ''gestolen''..
gaygoyim?quote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Het is 14, en heeft een grote neus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |