ongeveer 23 uur in de trein zittenquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gast hoe kom je dan thuisik bedoel als je een weekje bij je ouders gaat crashen
Kenser manquote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ongeveer 23 uur in de trein zitten
Das wel nicequote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ach, het is an sich wel chill
bedden en alles
meh dubstepquote:
vanavond is mijn no-fap maandje over, dus dan voor het eerst in 4 weken fapp0nquote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Das wel nice
Maar je kan niet fappen
dudequote:Op maandag 24 september 2012 13:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vanavond is mijn no-fap maandje over, dus dan voor het eerst in 4 weken fapp0n
doe danquote:Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
Combobreaker, wegbashen die rotzooi
srysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysryquote:
woahhhh gmeenquote:
pr voor excuus gevenquote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
srysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysry
Ik dacht dat je het over de GS post had? Of had je t over je eigen post?quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 13:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de GS post had? Of had je t over je eigen post?
4chanquote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat word op 4chan geschreven als er iets gepost word wat echt te ver gaat
bietsj deed het van dumpert, dus ik 4chan enzo
Ja kan ik fappen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
willen jullie een wp die zijn kamer opruimt livestream?
4chan is helaas niet meer wat het geweest is, maar heel soms komt er ooit nog wel een thread die mij een lichte glimlach kan geven.quote:
mee eens wel.quote:Op maandag 24 september 2012 14:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
4chan is helaas niet meer wat het geweest is, maar heel soms komt er ooit nog wel een thread die mij een lichte glimlach kan geven.
enkel /tg/ is kankervrijquote:Op maandag 24 september 2012 14:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
4chan is helaas niet meer wat het geweest is, maar heel soms komt er ooit nog wel een thread die mij een lichte glimlach kan geven.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:27 schreef FL_Freak het volgende:
wp is ook echt aan het opruimen voor de cam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |