Ik wil onze liefde openbaar makenquote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat had ik nou gezegd over Privé en forum gescheiden houden
Ik vind het nog wat vroegquote:Op maandag 24 september 2012 10:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil onze liefde openbaar maken![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 09:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
UFT heeft ook een lekkere bips
maar we hebben al een kindquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 10:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar we hebben al een kindhappywiet weet je nog?
Ik heb helemaal niks versleuteldquote:Op maandag 24 september 2012 11:26 schreef gogosweden het volgende:
is het overkill dat ik alles wat ik own versleuteld heb met een wachtwoord van 15+ tekens?
voel me een pedo, ookal heb ik alleen maar school stuffs etc
Vet koelquote:Op maandag 24 september 2012 11:30 schreef Flippiee het volgende:
De mannen uit mijn projectgroep willen mij nog vetter krijgen. Ze gaan zo naar maccie
mwah, ik travel nogal veel met mijn stuff. Dus heb het meer in geval dat ik mijn laptop of usb in de trein oid laat liggen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks versleuteldze blijven hier gewoon netjes van mijn spulletjes af
Ja okee, dan snap ik het nog wel jaquote:Op maandag 24 september 2012 11:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, ik travel nogal veel met mijn stuff. Dus heb het meer in geval dat ik mijn laptop of usb in de trein oid laat liggen.
mijn desktop pc heb ik dan weer niet encrypted.
quote:Op maandag 24 september 2012 11:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja okee, dan snap ik het nog wel ja
Ga die nieuwe hamburger etenquote:Op maandag 24 september 2012 11:30 schreef Flippiee het volgende:
De mannen uit mijn projectgroep willen mij nog vetter krijgen. Ze gaan zo naar maccie
Oh ik loop steeds te kloten met standaar shortcuts, "he moet je eens kijken wat ik kan ctrl + w"quote:Op maandag 24 september 2012 11:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
+ dat gasten op school non-stop proberen te facerapen. Lekker met een boot-wachtwoord
quote:Op maandag 24 september 2012 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ik loop steeds te kloten met standaar shortcuts, "he moet je eens kijken wat ik kan ctrl + w"
"Kutjong"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |