quote:
Graagquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hey sgat.
Ik wil net piccas van mezelf posten
quote:
Het zit niet mee bij jou?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:29 schreef AppelCake het volgende:
SD gevonden... Alleen is hij kapot.
Gelukkig heb ik er hier nog wel 3 liggen.
Nee...quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het zit niet mee bij jou?
Awwquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee...
Ach ik ben het wel gewend als AppelCake...
Je doet wel veel moeitequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De haren van het konijn erin laten vallen.
maar ik doe het nu via bluetooth!
Alles voor jou hea?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, ze heeft gewoon heel veel haren die overal in gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Jotcha het volgende:
Heb je het konijn ooit aan de 230v kabel laten knagen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles voor jou hea?
AWWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alles voor jou hea?
wow wat un fagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Een 12jarige van 1,84quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Nee grapjen je valt wel mee qua 12 jarig uiterlijk.
quote:
Ja manquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben jij fan van Rebecca Black?
Rebecca is baas.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja man
En kijk in My Active Topics van iemand?
Oke okequote:
Oui, altijd op zaterdag en zondagquote:
Hoezo.. Dan zijn we toch vrijquote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oui, altijd op zaterdag en zondag
Zie voorgaande postsquote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo.. Dan zijn we toch vrij
Doordeweeks lig ik op deze tijd in bed te whatsappen, dan begint mijn echte .. leven weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |