volgens mij alleen tot aan december in januari komt er een muziekprogramma met Michiel Veenstra Roosmarijn Reijmer, met allemaal liveclips zoals in de nacht van de popmuziek met Leo Blokhuis en Matthijs van Nieuwekerkquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:14 schreef JRRY het volgende:
Komt dit non-stop elke zaterdag op TV (als het succesvol blijkt)?
Nederlandse bandjes die ik er wel vind passen: DeWolff, De Staat, Shaking Godspeed, The Mad Trist, Drive Like Maria, Automatic Sam, Birth of Joy, Krach en Moke, .. Er zijn de laatste tijd veel Nederlandse bandjes die boven het niveau meuk uitstijgen hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het een heel leuk programma. Hoop alleen niet dat die live-optredens alleen tot die Nederlandse meuk beperkt blijven. Nu waren er wel twee hele goede Nederlandse bands, Kensington en Go back to the Zoo, maar daar heb je het wel een beetje mee gehad.
Ja dat bedoel ik. En dan ben ik bang dat ze straks komen met allemaal bands die ik onder meuk vind vallen zoals Gers Pardoel, DJVT, Kane etc.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef dreamdancer90 het volgende:
Ah op die fiets. Moke past wel bij het programma, de rest is misschien wat te alternatief inderdaad.
Haha ik snap je nu ja. Hoop dat ze dat niet gaan doen, maar ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. En dan ben ik bang dat ze straks komen met allemaal bands die ik onder meuk vind vallen zoals Gers Pardoel, DJVT, Kane etc.
Wennen? Die dude is niet van de tv af te slaan.quote:Op zondag 23 september 2012 13:38 schreef funrider het volgende:
Kijkt best lekker weg. Ben positief verrast. Al moet Gerard nog wel een beetje wennen op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |