En jouw adres als afzender.quote:Op zondag 23 september 2012 01:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan pak je een zegeltje van de AH of je pasfoto. Komt ook gewoon aan.
quote:Op zondag 23 september 2012 07:38 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 alvast croissantjes, koffie & thee op tafel zet
Lijkt mij wel leuk maar ik heb nog genoeg te doen dus ik sla het over. Maar veel succes iig.quote:Op zondag 23 september 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
rucky kwam jij nog naar de dtd loop in a'dam vanmiddag ?
logischquote:Op zondag 23 september 2012 11:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk maar ik heb nog genoeg te doen dus ik sla het over. Maar veel succes iig.
Ik heb je al een paar keer over de finish zien komen dat gaat je dit keer ook weer lukken.quote:Op zondag 23 september 2012 11:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
logisch![]()
http://www.rtvnh.nl/live/tv#
Morge, biertje?quote:Op zondag 23 september 2012 11:52 schreef vannelle het volgende:
* vannelle kijkt op klok
Ja, het kan nog.Goedemorgen!
Dan laat ik die nog even staan. Zuiker en melk erbij?quote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef vannelle het volgende:
Nee, eerst koffie.
Biertje pas bij de Formule1.
je gaat niet eens kijken naar de link die ik hierboven gaf? valt me weer tegenquote:Op zondag 23 september 2012 12:03 schreef vannelle het volgende:
Nee, eerst koffie.
Biertje pas bij de Formule1.
Nee, wist al dat het over hardlopen gaat en da's aan mij niet besteed.quote:Op zondag 23 september 2012 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
je gaat niet eens kijken naar de link die ik hierboven gaf? valt me weer tegen![]()
quote:
ik zeg altijd mogguh!!quote:
Ga eens lopen, de eerste zijn al over de finish.quote:Op zondag 23 september 2012 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
je gaat niet eens kijken naar de link die ik hierboven gaf? valt me weer tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |