Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef espri het volgende:
ow, ik denk dat het voor mij tijd wordt om dan maar om te kleden voor mn feestje?
latersssss
*Even wrijven over die plek*quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Een keukenkastdeurtj op je hoofd is niet fijn. Auw!
En dan ga ik nu pannekoeken bakken!
jahquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef FAUSTINO het volgende:
Iemand nog 10x10CM houten balken liggen?
Stoelen gekocht voor een prikje passen ze niet onder de tafelquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:41 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jah
opsturen in stukskes van 25 cm lengte optie ?
Ik denk het wel, leef je nog?quote:
Stukje van de stoelpoten afzagen, probleem opgelostquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Stoelen gekocht voor een prikje passen ze niet onder de tafel![]()
En zoals altijd nergens op dat moment een tafel voor een zacht prijsje welke erbij past. Deze tafel compleet aanpassen gaat ook niet kan er alleen het tafelblad van gebruiken en dan nieuwe poten er onder plaatsen. Alleen hout is ontzettend duur tegenwoordig een 2dehandse tafel is goedkoper
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Stukje van de stoelpoten afzagen, probleem opgelost![]()
Sow, goeienavond, waar en wanneer is't feest Rucky?
Ik heb de uitnodigingen nog niet verstuurd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef JK1982 het volgende:
Feestje, huh wat? Heb ik wat gemist?
zeer verstandig, voor je het weet staat heel fok! voor de deurquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb de uitnodigingen nog niet verstuurd.
Zoveel postzegels heb ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zeer verstandig, voor je het weet staat heel fok! voor de deur
ligt eraan hoe je de uitnodiging doet hequote:
Oja, dat kan ook via internet. Daar heb ik ook laatst van gehoord dat dat kan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je de uitnodiging doet he
Fixed!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zeer verstandig, voor je het weet staat heel f(acebo)ok! voor de deur
Gewoon 10 euro pp vragen dan ben je zo rijk.quote:
Stomme edit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gewoon 10 euro pp vragen dan ben je zo rijk.
Ex. wc bezoek natuurlijk.
ligt eraan waar je uitnodiging neer plemptquote:
Nouja, niet als ze achteraf ook de schadeclaim naar jouw adres sturenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gewoon 10 euro pp vragen dan ben je zo rijk.
Gewoon dom kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, niet als ze achteraf ook de schadeclaim naar jouw adres sturen
Ik kies liever voor een dreun dan een inkoppertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |