Mee eens. Zoals ik al zei: de ME'ers zelf verdienen alleen lof, de mensen van bovenaf hebben niet goed gehandeld en hiermee ook de ME'ers zelf in gevaar bracht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
is het ook niet maar die beslissing maken ze zelf gewoon niet, ze krijgen opdracht om de meute uit elkaar te slaan of de straat schoon te vegen en dan doen ze dat ... als je er dan nog staat dan heb je ff pech gehad
Inderdaad, die jongeren hadden geen keuze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja en de zee moet niet zo golven maken als er wind is
Dit.... Als je als burgemeester al twee weken laat doorschemeren dat er waarschijnlijk eventueel een feest geregeld zou worden, en op de dag zelf gaat roepen dat de mensen weg moeten blijven.........quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja op een groot weiland brengen met een mobiele patattent en luide muziek en lampen
De Burgemeester is er fout mee omgegaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:08 schreef kiezer het volgende:
[..]
Mee eens. Zoals ik al zei: de ME'ers zelf verdienen alleen lof, de mensen van bovenaf hebben niet goed gehandeld en hiermee ook de ME'ers zelf in gevaar bracht.
Klopt idd. Die ME'ers zelf hebben het optimale gedaan in de situatie waar ze in waren gebracht. Hoe erg je ook twijfelt of de opdracht die je krijgt wel goed is, daar moet je niet aan denken en je taak doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als er iets georganiseerd had, kun je mensen weigeren en verwijderen....
Op straat ren je weg, en een ander blijft staan kijken... als er dan duidelijk opgeroepen word om weg te gaan Gaat de ME niet eerst kijken wie wat doet..... Die kijkt naar een massa
Verantwoordelijkheid =/= schuldquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Mensen die ontkennen dat de 1e verantwoordelijkheid van rellen ligt bij diegene die rellen
Hij stemt PvdA zie ik.quote:
nee die gaan rellen als er super dik ME staat te wachten en er is verder niets te doen, is een rooie lap op een stierquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Mensen die ontkennen dat de 1e verantwoordelijkheid van rellen ligt bij diegene die rellen
Onzin. Er is altijd gezegd dat er geen feest zou zijn. De rest is erbij verzonnen door mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit.... Als je als burgemeester al twee weken laat doorschemeren dat er waarschijnlijk eventueel een feest geregeld zou worden, en op de dag zelf gaat roepen dat de mensen weg moeten blijven.........
Ah, dus nu zijn het geen voetbalhooligans meer maar PVDA-stemmers.quote:
Bedankt voor het bevestigenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee die gaan rellen als er super dik ME staat te wachten en er is verder niets te doen, is een rooie lap op een stier
Er is niks doorgeschemerd. De burgemeester heeft gezegd dat er niks zal zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit.... Als je als burgemeester al twee weken laat doorschemeren dat er waarschijnlijk eventueel een feest geregeld zou worden, en op de dag zelf gaat roepen dat de mensen weg moeten blijven.........
Hij blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dus nu zijn het geen voetbalhooligans meer maar PVDA-stemmers.
Je wist vanaf het begin dat je onwelkom was op een reeds afgeblazen tienerfeestje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:11 schreef Fir3fly het volgende:
Onzin. Er is altijd gezegd dat er geen feest zou zijn. De rest is erbij verzonnen door mensen zoals jij.
Ja............. ik verzin dat even......quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Er is altijd gezegd dat er geen feest zou zijn. De rest is erbij verzonnen door mensen zoals jij.
Burgemeester Bats was opeens weg, moest de loco het woord voeren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Burgemeester is er fout mee omgegaan
quote:
De gemeente was alleen niet eenduidig genoeg. Waarom regelden ze dan wel een apart veldje? Tevens was er wel sprake van een paar artiestenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wist vanaf het begin dat je onwelkom was op een reeds afgeblazen tienerfeestje.
Op zijn facebook-pagina zegt hij dat hij Samsom heeft gestemd.quote:
Ja, Sterretje zou komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:14 schreef Saind het volgende:
[..]
De gemeente was alleen niet eenduidig genoeg. Waarom regelden ze dan wel een apart veldje? Tevens was er wel sprake van een paar artiesten
Precies......quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:14 schreef Saind het volgende:
[..]
De gemeente was alleen niet eenduidig genoeg. Waarom regelden ze dan wel een apart veldje? Tevens was er wel sprake van een paar artiesten
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja............. ik verzin dat even......![]()
De burgemeester is niet duidelijk naar de media geweest vanaf het begin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |