Vraag je dat aan mij? Ik ben namelijk niet zo bekend met het platteland.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden er op z'n minst beter op in kunnen spelen, heb je daar geen dorsplein met kroegen ofzo?
niet met een capaciteit die groter is dan het aantal inwoners van het hele dorp gok ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden er op z'n minst beter op in kunnen spelen, heb je daar geen dorsplein met kroegen ofzo?
Dit bedoel ik dus, als je niet kan onderbouwen waarom je het niet met iemand eens bent, reageer dan voortaan gewoon niet want dan zeg je net zo veel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De zon, een stoplicht en een groene kikker
Dat moet je gewoon doen. Die kosten van zo'n organisatie zijn immers peanuts vergeleken bij de kosten die nu zijn gemaakt. Het volk wil brood en spelen? Meteen aan toegeven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, binnen een dag een feest voor 5.000 man organiseren....
Nee, hooguit een snackbar, een Chinees en een paar hangouts voor oudjes. Haren is namelijk een zeer vergrijsd dorp.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Feest?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef MakkieR het volgende:
Als je weet dat er zoveel jongeren je dorp komt bezoeken waarvan 99% uit is op een feest,
das iets anders, maar ik ga echt geen uur in de trein zitten voor iets waarvan je weet dat je er niet eens welkom bent. Sorry, maar dan heb je echt een plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Als het bij mij om de hoek was, zou ik ook even gegaan zijn.
Challenge accepted.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, binnen een dag een feest voor 5.000 man organiseren....
Dat is onmogelijk uit te voeren op zo'n korte termijn. Daarbij komt dat je geen zekerheid hebt over of er daadwerkelijk grote aantallen feestgangers op komen dagen. Ten derde kun je niet na elk gerucht een feest organiseren als gemeente.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef MakkieR het volgende:
Bewijst dat ons ambtelijk apparaat weinig ondernemerschap kent. Het domste wat je namelijk kunt doen is een grote menigte op komst proberen uit je dorp te weren. Als je weet dat er zoveel jongeren je dorp komt bezoeken waarvan 99% uit is op een feest, dan moet je ze die geven. Mijn raad; neem contact op met grote organisatoren van festivals in no time kun je op een afgelegen weiland de beste party organiseren, exploiteer hier diverse consumptie mogelijkheden eten en drank en je kunt er een leuk centje mee terug verdienen. laat het feest dood bloeden tot diep in de nacht en elke bezoeker gaat met een voldaan gevoel naar huis. die overige 1 procent hou je in de gaten zoals politie daar ervaring mee heeft bij festivals, vraag raad en doe er iets mee. Dit is zo ongelooflijk triest en dom, zonde van de spirit en van de mogelijkheden. Elke ondernemer droomt van een groot publiek, waar je mee geld kunt verdienen en waar zoveel reclame voor is gemaakt, zelfs landelijk, gratis en voor niks.
en een patatkraam!quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nee, hooguit een snackbar, een Chinees en een paar hangouts voor oudjes. Haren is namelijk een zeer vergrijsd dorp.
Dan moet je daar als ME'er toch ook moeite doen om je lachen in te houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heette deze plant ookalweer?
Elk weekend een ander Project X Gehuchtquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef Copycat het volgende:
Dat moet je gewoon doen. Die kosten van zo'n organisatie zijn immers peanuts vergeleken bij de kosten die nu zijn gemaakt. Het volk wil brood en spelen? Meteen aan toegeven.
Anders is het je eigen schuld!
Daardoor werd de hype alleen maar groter. Dat was toch ook de hele opzet? We pakken een dorp dat niemand kent en gaan daar een feest bouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
das iets anders, maar ik ga echt geen uur in de trein zitten voor iets waarvan je weet dat je er niet eens welkom bent. Sorry, maar dan heb je echt een plaat voor je kop.
Nu is het de schuld van de samenleving?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:48 schreef DeParo het volgende:
Een beetje alle verantwoordelijkheid bij een paar idioten neerleggen is ook volstrekte waanzin, het heeft ook met een soort van context te maken waarbinnen het als leuk en normaal wordt gezien om op dit soort zaken te reageren, zowel de overheid als internet zijn daar mede verantwoordelijk voor. Aan de ene kant stimuleren ze het gebruik van alles en nog wat, als het maar toegankelijk is en niet commerciële waarden schendt, aan de andere kant is alles bijna te zien en te doen via producten en diensten die worden aangeboden. Het is hypocrisie die regeert, een overheid die zichzelf volledig toelegt op straffen en niet voorkomen, en vervolgens verwacht daarmee het alsnog te kunnen voorkomen. Mensen worden gekort op van alles en nog wat, maar tegelijkertijd wel lekker gemaakt met wat ze allemaal wel of niet kunnen kopen en wat er allemaal wel en niet in de wereld gebeurt of kan gebeuren wat vet cool is (film zoals Project X). Dezelfde context ligt ten grondslag aan de rellen in Londen van een tijd terug en zowel de overheid als de samenleving kunnen daar enige verantwoordelijkheid echt niet voor uit de weg gaan, hoe graag ze dat ook zouden willen doen in dit geval bijvoorbeeld.
een buxus zo te zienquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
En dan dat SBS de rechten koopt. PROJECT X OP VRIJDAG! HET PROGRAMMA WAAR HEEL NEDERAND HET OVER HEEFT!!!111!!!!11quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elk weekend een ander Project X GehuchtParty On!
Gister hoorde ik ook van die droeftoeters die de politie de schuld gavenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is het de schuld van de samenleving?
En de vergelijking met Londen gaat al helemaal mank.
Volgens mij was hier een smiley voor uitgevonden.
Buxus heeft kleinere bladerenquote:
Beargumenteer het eens zou ik zeggen, waarom is er geen vergelijking mogelijk, waarom zou het niet de schuld zijn van de samenleving? Wat vind je van de rol van de overheid?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is het de schuld van de samenleving?
En de vergelijking met Londen gaat al helemaal mank.
Volgens mij was hier een smiley voor uitgevonden.
Cactus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verplaats het topic even naar F&Fquote:
Opstelten heeft ook schuld, de machocultuur binnen de politie heeft ook schuld, maar die vallen binnen die brede context onder meer. Het is belangrijk om die onderliggende emoties te onderzoeken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gister hoorde ik ook van die droeftoeters die de politie de schuld gaven
Artikel komt uit 2011.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)kfeest-op-het-plein/
Die reacties ook.
Jawel, een buxus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef koffiekoekje het volgende:
En niemand die een cadeautje bij zich had hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |