nice shoes en jeans man en die combo daarvanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Pull & Bear
Edwin Nashville
Red Wings
Nu mezelf nog naar de UB slepen om te leren![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:08 schreef gold-rush het volgende:
[..]
nice shoes en jeans man en die combo daarvan
Thnxquote:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
Goede kont.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
Goede outfit!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
Leuke combi, waar heb je dat shirt gekocht? (of merk?)quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 21 oktober 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goede kont.
oh en leuke schoenen ook.
Zquote:
iet er goed uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef Lukin81 het volgende:
[..]
Leuke combi, waar heb je dat shirt gekocht? (of merk?)
Mooie broek. Goede pasvorm. Welk merk/type? Ben nog opzoek naar zoietsquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
Thanks,quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mooie broek. Goede pasvorm. Welk merk/type? Ben nog opzoek naar zoiets
Vanwaar die huillachsmiley? Ik heb niet zoveel met die schoenen. Vind er gewoon niets aan en zonde, want zijn outfit verder is wel kekken.quote:
Waar gekocht?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
Neem aan dit gewoon te wijten is aan de kwaliteit van de camera van de telefoon en het feit dat hij de foto in een spiegel maakt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oké, ik werk namelijk voor diesel (nog niet zo lang hoor) en ik twijfel aan de echtheid van deze broek. De logo zit namelijk bij jou boven de linkerfront pocket en normaal zit die boven de rechterfront pocket. daarnaast is de kleur behoorlijk blauw terwijl de 0661D toch een stuk donkerder is. Hij heeft echter wel de vouw/streep aan de buitenonderkant van beide backpockets wat wel typerend is voor de shioner. En de details kloppen ook gewoon.
Hier foto van de broek zoals ik hem ken:
[ afbeelding ]
Maar als je hem in de Bijenkorf heb gekocht moet hij wel legit zijn. Welke Bijenkorf als ik vragen mag?
het is een spiegel beeld,bij mij zit hij ook links.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oké, ik werk namelijk voor diesel (nog niet zo lang hoor) en ik twijfel aan de echtheid van deze broek. De logo zit namelijk bij jou boven de linkerfront pocket en normaal zit die boven de rechterfront pocket. daarnaast is de kleur behoorlijk blauw terwijl de 0661D toch een stuk donkerder is. Hij heeft echter wel de vouw/streep aan de buitenonderkant van beide backpockets wat wel typerend is voor de shioner. En de details kloppen ook gewoon.
Hier foto van de broek zoals ik hem ken:
[ afbeelding ]
Maar als je hem in de Bijenkorf heb gekocht moet hij wel legit zijn. Welke Bijenkorf als ik vragen mag?
Ja zag het al, super domquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef gold-rush het volgende:
[..]
het is een spiegel beeld,bij mij zit hij ook links.
Verder is de kleur van mijn toch wat cheap camera in mijn sony ericsson telefoon ook niet echt optimaal.
Bijenkorf in rotterdam ,het lijk me sterk dat ze nep spul daar verkopen
wat voor werk doe je bij diesel trouwens?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:13 schreef xSanjay het volgende:
EDIT: nvm, net zelf een foto gemaakt en komt natuurlijk door de spiegel.
Gewoon PT verkoperquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:37 schreef gold-rush het volgende:
[..]
wat voor werk doe je bij diesel trouwens?
in rotterdam ook?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:38 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gewoon PT verkoper, ook in een Bijenkorf
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |