Doe maar niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:50 schreef yurian het volgende:
Even een kort vraagje. Op mijn werk is het standaard 21 graden en hierdoor koop ik al jaren geen truien meer (maar een extra dikke winterjas), want ik loop dus het hele jaar in shirts. Soms is dat toch wat te koud en dan doe ik er zo'n shirt met lange mouwen onder (in wit, zwart of grijs). Dan wordt het dus zoiets (James Franco in Pineapple Express):
[ afbeelding ]
Kan dat tegenwoordig nog wel?
Overhemd. Blouse is voor vrouwen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:28 schreef yurian het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties. Misschien toch maar 's mijn gaderobe aanvullen met wat een paar vesten en blouses.
Mocht ik willen ja, nee, alleen qua lippen is er enige gelijkenis. Voor de rest is het ook voor mij elke ochtend weer een teleurstelling als ik in de spiegel kijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Of je moet er uitzien als Channing Tatum, dan mag je alles aantrekken
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Kurt Cobain kwam er mee weg.
[ afbeelding ]
quote:
Charlie Hunnam style.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:50 schreef yurian het volgende:
Even een kort vraagje. Op mijn werk is het standaard 21 graden en hierdoor koop ik al jaren geen truien meer (maar een extra dikke winterjas), want ik loop dus het hele jaar in shirts. Soms is dat toch wat te koud en dan doe ik er zo'n shirt met lange mouwen onder (in wit, zwart of grijs). Dan wordt het dus zoiets (James Franco in Pineapple Express):
[ afbeelding ]
Kan dat tegenwoordig nog wel?
nice shoes en jeans man en die combo daarvanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Pull & Bear
Edwin Nashville
Red Wings
Nu mezelf nog naar de UB slepen om te leren![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:08 schreef gold-rush het volgende:
[..]
nice shoes en jeans man en die combo daarvan
Thnxquote:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
Goede kont.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
Goede outfit!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
Leuke combi, waar heb je dat shirt gekocht? (of merk?)quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 21 oktober 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goede kont.
oh en leuke schoenen ook.
Zquote:
iet er goed uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef Lukin81 het volgende:
[..]
Leuke combi, waar heb je dat shirt gekocht? (of merk?)
Mooie broek. Goede pasvorm. Welk merk/type? Ben nog opzoek naar zoietsquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:53 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek gekocht
Thanks,quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mooie broek. Goede pasvorm. Welk merk/type? Ben nog opzoek naar zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |