SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conditie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:48 schreef muzas het volgende:
wind blijft mijn waterloo. Hartslag knalt omhoog, snelheid valt omlaag...![]()
Meerrrrrrr fietsen
196cm 61 framequote:Op zaterdag 22 september 2012 15:04 schreef Sautor het volgende:
Ik ben 1.90m en rijd op een 58 frame. Vond de FM een betere keuze dan 60. Al heb ik af en toe wel het idee dat het stuur iets te "dichtbij" zit, dus misschien toch een keer een 60 uitproberen.
Hoelang is je pen. Je kan verlengen tot wel 14cm.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:04 schreef Sautor het volgende:
Ik ben 1.90m en rijd op een 58 frame. Vond de FM een betere keuze dan 60. Al heb ik af en toe wel het idee dat het stuur iets te "dichtbij" zit, dus misschien toch een keer een 60 uitproberen.
Geen probleem. Het gaat er niet om dat ik de mijne kan verkopen, maar dat jij de juiste maat kiest. Mocht je een vaste klant zijn bij een FM, kan je daar altijd ff een pen lenen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:21 schreef Holenbeer het volgende:
hee patroon,
ik heb geen interesse in de stuurpen. Wil toch liever eerst een 100mm zodat het verschil wat kleiner is. In ieder geval bedankt voor het aanbod!
Wat is het nadeel van een te klein frame, los van veel spacers. Je hebt namelijk een heel stuk onder je geen frame.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Als je nergens last van hebt, niets veranderen. Ik ben wat korter gaan zitten omdat ik harder door bochten wou kunnen gaan
En daardoor mis je stijfheid?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat is het nadeel van een te klein frame, los van veel spacers. Je hebt namelijk een heel stuk onder je geen frame.
Nee juist nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En daardoor mis je stijfheid?
Nee, je krijgt er alleen rugpijn van, maar dat is pas later.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En daardoor mis je stijfheid?
Dat je opgevouwen zitquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat is het nadeel van een te klein frame, los van veel spacers. Je hebt namelijk een heel stuk onder je geen frame.
Mijn achterspatbord (sponsored by Freddehquote:Op zondag 23 september 2012 10:06 schreef kaasplankje het volgende:
Crudz spatborden Capfab. Iets van 30.- Euro voor een setje.
[ afbeelding ]
Goed bezig trouwens. Je moet er misschien nog wat aan wennen zoals Tommeke zegt. Je kunt best 2.5 uur fietsen zonder eten mee. Als je dan thuiskomt neem je een bakkie koffie en 2 koekjes en wacht je verder met eten tot de volgende lunch of diner.
Niet naar de club vandaag want ik heb stijve poten van heb ik jou daar. Ik spring zo wel even een uurtje op de racer om los te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |