Type wat wij toen hadden staat er niet meer tussen zo te zien (zat ook al te kijken). Wellicht kan ik hem nog vinden 1 secondequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:35 schreef rene90 het volgende:
Thanks Robert, ja had gezocht op shark maar ik weet dat er toen een bepaald type was die populair was. Die vond ik ook mooi alleen nu heb ik alles bekeken maar vind er geen één meer mooi. Dus of...mijn smaak is veranderd, of hij staat er niet meer
30 Oktober , hij is verlengdquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef nodig het volgende:
Artscow 1 Dollar deal's
Tot 30 Sep kun je deze producten bestellen met eigen ontwerp erop voor maar $1 Dollar incl. shipping met deze coupon: Z099PLAYVN7ZV Onder andere; Muismatjes, Kettingen ( Dog Tag's), tassen en fotolijsten.
Bron: davydavy ofzo.
Haha ja inderdaad, deze is het ook niet. Er was wel iets van led volgens mij, en niet aan de rechterkant zo een grote draaiknop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Type wat wij toen hadden staat er niet meer tussen zo te zien (zat ook al te kijken). Wellicht kan ik hem nog vinden 1 seconde
Was het zoiets:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item4abc73404d
De eerste is beter (specs) maar de tweede heeft meer firmware (en is voor 44 dollar al te vinden meen ik).quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef deeq het volgende:
Hee wat is op dit moment de ultime android tv box?
lightake.com
of
priceangels.com
zie door de bomen het bos niet meer, kan je hier ook een muis/toetsenbord combi op aansluiten? en heeft dit dan de zelfde functionaliteit als mijn galaxy S2?
En wat zou een geschikte tb/muis combi zijn
Alvast bedankt
Deze heb ik: http://www.ebay.com.au/it(...)em&item=180636344746 (zwart).quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, deze is het ook niet. Er was wel iets van led volgens mij, en niet aan de rechterkant zo een grote draaiknop.
Het was een met heel veel blauw en een haai achter de wijzers als ik het me goed herrinerquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, deze is het ook niet. Er was wel iets van led volgens mij, en niet aan de rechterkant zo een grote draaiknop.
waar zit de muis op dat ding?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De eerste is beter (specs) maar de tweede heeft meer firmware (en is voor 44 dollar al te vinden meen ik).
je moet het inderdaad zien als een telefoon aan je TV
Een gewoon een logitech setje werkt prima (draadloos) of je moet zoiets halen: http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach so. Voor zulk soort dinkies ook ff op Techmoan kijken:
http://www.techmoan.com/b(...)keyboard-remote.html
En waar zou die te vinden zijn voor 44 pleuries dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De eerste is beter (specs) maar de tweede heeft meer firmware (en is voor 44 dollar al te vinden meen ik).
Een gewoon een logitech setje werkt prima (draadloos) of je moet zoiets halen: http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
nee idd das niet de mk808, dit is de mk802quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon... http://chinaprices.us?q=mk802 al is dat niet de + / II versie die zo goedkoop is.
En ben idd benieuwd naar de Mele F10.Once I have it, zal ik wel vertellen of het in de praktijk wat is.
http://chinaprices.us/?q=mk802quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:19 schreef deeq het volgende:
[..]
nee idd das niet de mk808, dit is de mk802
Thanks, die werkt wel. Status:Departure from outward office of exchange, Location:GUANGDONG, 21 september. Vind het altijd wel fijn om te tracken, ben altijd benieuwd naar de pakketjes+snelheidquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gebruik 17track.net of track gewoon niet
Tracking is toch niet betrouwbaar.
Heb ik dus helemaal niks aanquote:thanks for your message, we are sorry to tell you that:as some restricts from PayPal, our PayPal account cannot be allowed to accept money from you customers, we are regretful about that.
During this period, you can only add money to your MisterTao account with credit card by Alipay. If you trust us, please feel free to do that, and your payment and rights will be protected like usual.
n the case, could you try to do that? sorry and if any need, please contact us any time, sky
Met visa en/of mastercard betalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef thethoryd het volgende:
He verdorie!
Wil ik net een winterjas kopen op mistertao, hebben ze PayPal geblokkeerdDit kreeg ik als antwoord na een berichtje;
[..]
Heb ik dus helemaal niks aanDenk dat ze daarom zo panisch zijn met merknamen....
Ja gohquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:43 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Met visa en/of mastercard betalen
Daarom neteller,quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:45 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ja gohZoveel kan ik ook uit de tekst halen
Maar ik heb en wil geen CC, prepaid is ook geen optie... Nouja ik wacht wel even af.
Ja fijn is dat héquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef thethoryd het volgende:
He verdorie!
Wil ik net een winterjas kopen op mistertao, hebben ze PayPal geblokkeerdDit kreeg ik als antwoord na een berichtje;
[..]
Heb ik dus helemaal niks aanDenk dat ze daarom zo panisch zijn met merknamen....
Jup, maar let wel op dat die van pandawill niet de officele MK802 is! (dit is een dualcore A5 stick).quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.us/?q=mk802
Dan maar?
En anders ff ebayen
die prepaid visa card werkt toch ook? 3V heet dat geloof ik....quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom neteller,(Al moet ik binnenkort maar eens aan een andere die ook een verzekering bied. Dan hoef ik die Chinezen niet te plagen met een claim naar 45 dagen...
[..]
Ja fijn is dat hé. Site is nu niks meer waard naar mijn idee.
[..]
Jup, maar let wel op dat die van pandawill niet de officele MK802 is! (dit is een dualcore A5 stick).
Oh ja, die hebben nu ook een debit-paid kaart.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
die prepaid visa card werkt toch ook? 3V heet dat geloof ik....
DroidMote App op je S2 en je hebt geen tb/muis combi meer nodig... Kost je in totaal 2 dollar en wat instellen, maar werkt perfect. Zijn ook nog wel wat andere apps voor te krijgen die ongeveer het zelfde doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef deeq het volgende:
zie door de bomen het bos niet meer, kan je hier ook een muis/toetsenbord combi op aansluiten? en heeft dit dan de zelfde functionaliteit als mijn galaxy S2?
En wat zou een geschikte tb/muis combi zijn
Wat bedoel je met "heeft meer firmware?", wat zou jou keuze zijn? vind prijs niet zo heel boeiend eigenlijk maar moet wel vloeiend en goed werkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is dat minder dan kwa prestatie?quote:Jup, maar let wel op dat die van pandawill niet de officele MK802 is! (dit is een dualcore A5 stick).
Meer firmware support (tot nu toe) wegens de populariteit. Geen idee aangezien de prijzen wel dicht bij elkaar liggen zou ik dan voor de Rockchip gaan. (denk dat ook daar wel firmware voor gaat komen).quote:Op woensdag 26 september 2012 10:54 schreef deeq het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "heeft meer firmware?", wat zou jou keuze zijn? vind prijs niet zo heel boeiend eigenlijk maar moet wel vloeiend en goed werken
Geen idee, de Dualcore A5 is veel goedkoper (en zuiniger). Maar dat maakt achter een TV weinig uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef deeq het volgende:
[..]
Is dat minder dan kwa prestatie?
kom ik al snel weer bij lichtake uit blijkbaar
Thanx ga ik ook ff proberen dan!, maar vind die air mous ook wel mooi hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 00:24 schreef Raznov het volgende:
[..]
DroidMote App op je S2 en je hebt geen tb/muis combi meer nodig... Kost je in totaal 2 dollar en wat instellen, maar werkt perfect. Zijn ook nog wel wat andere apps voor te krijgen die ongeveer het zelfde doen.
Ai, ja dat is gewoon klote. Op 100 euro valt het nog een beetje mee (alhoewel 12.5%...),quote:Op woensdag 26 september 2012 11:18 schreef Goddelijker het volgende:
Bij PostNL zijn ze ook weer terug van vakantie, ze hebben er een pakketje met, jawel, een waarde van 35$ eruit gehaald. Dus dat wordt vooral 12,50 handelingskosten. En paar euro belasting.
Dan hopen dat de douane de waarde niet controleerdquote:Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dat doe ik weleens. Ja, dat doen ze m.u.v. één geval normaal gesproken gewoon netjes.
Via? Berichtje bij Paypal/op de site bij je order/in een direct message/in een mailtje...
de Sharkhorloges zijn NIET waterdicht. check t maar op eBay, staat in de omschrijving.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan hopen dat de douane de waarde niet controleerd
Nog steeds geen antwoord van Bruce trouwens..
It's taking too long!
PS: ik heb die shark horloges bekeken, maar die zijn ook mooi! Zijn ze ook daadwerkelijk zo waterdicht als ze claimen? Ik moet namelijk nog een horloge vinden die ook ECHT waterdicht is... want voorlopig klopt er geen drol van... (al helemaal niet als de batterij al een keer verwisseld is).
quote:Op zondag 16 september 2012 15:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijne is water-resistant (niet: waterproof dus) volgens de opdruk. Een beetje spatwater moet niet echt problemen leveren, maar ik zou 'em niet submergen of ermee douchen gaan...
[..]
Reden dat ik het vroeg is omdat ik ze net aan het bekijken was, en er 1 in een vissekom ligt :pquote:
Het gaat om een pakketje van 35$, dus nog net geen 30 euro.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ai, ja dat is gewoon klote. Op 100 euro valt het nog een beetje mee (alhoewel 12.5%...),
Jammer dat het geen gift was of een bedrag van onder de 24 euro![]()
Maar bekijk het nog een klein beetje positief... maar 19% BTW ipv 21
Volgens mij is die klok ook nog eens fake ook..quote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef mcwops het volgende:
1 o clock break
horloge met ingebouwde aansteker
er staat wel "Built-in 1 x 377 battery" dat lijkt me wel voor dat horlogequote:Op woensdag 26 september 2012 14:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
Volgens mij is die klok ook nog eens fake ook..
nouja dan zal die wel echt zijn iddquote:Op woensdag 26 september 2012 14:44 schreef Boppos het volgende:
[..]
er staat wel "Built-in 1 x 377 battery" dat lijkt me wel voor dat horloge
Jammer als je net $150 hebt gestort bij mistertaoquote:Op woensdag 26 september 2012 13:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, da's echt vervelend nu op MisterTao.
Maar ja, anders dus maar overstappen op www.zarmark.com , al heb ik het idee dat die iets duurder zijn.
Nouja, dan kan het vast nog welquote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Jammer als je net $150 hebt gestort bij mistertao
Android tablet discussie topic #27 - Waar we allemaal van Ainol houdenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:33 schreef Coenehv het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een tablet. Ik ben de iPad 2 van mijn vader een beetje gewend. Welke tablet op dit moment kan zich een beetje meten met de iPad?
Mailtje van verkoper:quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
42 dagen zijn voorbij sinds de purchase van m'n Data link op Ebay (van BIC shop). Enige site waar ik de tracking kan controleren zegt dat ie 20 augustus Beijing is uitgeschopt.
Maar 'ns een mail achteraan dus...![]()
Morgen PostNL maar 'ns bellen of ze m'n RA*********CN trackcode kunnen omzetten. Anders; paypal want ik zit op 43 dagen na aankoop.quote:Dear friend,
Thanks for your message
In this case,we have contacted our post office and they confirmed the parcel arrived at the Custom Arrival Office Storage of your country a little while ago.
But we hope you will understand it need some processes such as security check/routine examination/associate with Post Office etc. as it is not a domestic mail.
We know it?s a little longer. But would you like to wait a little more time patiently? That would be greatly appreciated.
Please check with your post office and custom
Thank you for your understanding on this matter and sorry for the trouble and inconvenience caused to you.
Please don't worry,we always be responsible because we do business on ebay all the time.
Hope you will receive it soon.
Feel free to contact us if you have any additional questions.
Best Wishes,
Joanna.
Prima ervaringen met MisterTao. Altijd vlotjes afhandelen, fototjes erbij e.d. zeer schappelijke fee's. Zarmark heb ik nooit geprobeerd omdat het nooit aantrekkelijker was.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:45 schreef davedavy het volgende:
Ik wil ook eens een TaoBao bestelling gaan doen, gewoon omdat ik dat nog nooit gedaan heb. Wat is meer aangeraden? Zarmark of MisterTao?
Ik heb dat aan Sky en Angela gevraagd: niet echt heldere lichten. Ze snappen het probleem ūberhaupt niet: ik ben toch niet de enige die er last van heeft?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nouja, dan kan het vast nog welGewoon even via de messages contacten.
Mijn ervaring met kleding is slecht. Drie Dwaze Dagen bij de Bijenkorf komen er weer aan. Misschien slim om daar heen te gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb eindelijk iets werkende gekregen op mistertao...
Eindprijs voor een overhemd, is $19 (na fees en shipping)
Iemand ervaring met de kwaliteit ervan?
Hier komt je een simpel overhemd bij de C&A namelijk al voor 19 euro (slimfit versie)
Lol dan denk ik dat je bij de verkeerde bent. Ik hoop niet dat je al geld hebt overgemaakt of iets betaald hebt?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
heeft iemand zo'n 3vcard weleens gebruikt? Heb er net eentje ontvangen en vind de bijbehorende brief een beetje shadyer staat ook nergens een adres, wel wat informatie over de abn-amro
hun facebook pagina heeft ook maar 5 likes..
heb dat ding gekocht voor 10 euro. heb m ook al geactiveerd. het zat in een verpakking die zeker in een professionele fabriek is gemaakt, alleen het feit dat er nergens een adres op de brief staat is erg vreemd.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol dan denk ik dat je bij de verkeerde bent. Ik hoop niet dat je al geld hebt overgemaakt of iets betaald hebt?
Een professionele fabriek?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb dat ding gekocht voor 10 euro. heb m ook al geactiveerd. het zat in een verpakking die zeker in een professionele fabriek is gemaakt, alleen het feit dat er nergens een adres op de brief staat is erg vreemd.
Ik heb ook een 3V kaart. Werkt perfect, bij play.com e.d. Geld storten via de site en klaar is keerquote:
kut en kutterquote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef N.P. het volgende:
Heeft er iemand ervaring met zoon horloge met een camera-tje erin? Wat is de kwaliteit en hoelang gaat die mee etc etc.
je kan online ook gelijk een prepaid code krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef Jungle_Jim het volgende:
heeft iemand zo'n 3vcard weleens gebruikt? Heb er net eentje ontvangen en vind de bijbehorende brief een beetje shadyer staat ook nergens een adres, wel wat informatie over de abn-amro
hun facebook pagina heeft ook maar 5 likes..
Ik vind het goed genoeg hoor voor een spy cam.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
kut en kutter
kwaliteit is als de 808 #3 cams.. sommige horloges nog wel slechter
en de accuduur is net een halfuurtje ofzo
zie op het einde de kwaliteit in slecht belichte omgevingen..![]()
dr zijn ook wel wat HD spy watches, maar daarvan is de FPS enorm laag weer..
dus echt ideaal is het niet
als je dat al mooi vind, kijk dan eens naar de 808 #16 HD beeldenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vind het goed genoeg hoor voor een spy cam.
Mooi voor de roemenen....
Zoals je voorheen vouchers kocht bij 3V kun je nu ook met iDeal meteen je saldo van je 3V Card opwaarderen. Ideaal vind ik het.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
je kan online ook gelijk een prepaid code krijgen.
Rustig afwachten.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:03 schreef davedavy het volgende:
Ik heb 27 Aug een tablet hoes met keyboard besteld, die is nog niet aangekomen, wat kan ik het beste doen? PayPal claim of via eBay solution?
Een bericht naar de verkoper sturen, vaak kun je er samen uitkomen. Lukt dit niet dab maak je een claim aan op PayPal op de 44e dag.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:03 schreef davedavy het volgende:
Ik heb 27 Aug een tablet hoes met keyboard besteld, die is nog niet aangekomen, wat kan ik het beste doen? PayPal claim of via eBay solution?
Ongelooflijk...quote:Op donderdag 27 september 2012 00:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
als je dat al mooi vind, kijk dan eens naar de 808 #16 HD beelden
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:03 schreef davedavy het volgende:
_quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Twee á drie weken moet je ze gewoon geven. Daarna aan de bel trekken, na vier weken toch nog maar eens navragen. Bij 5 weken een ultimatum stellen. Bereid zijn om op dag 44 een claim bij Paypal aan te maken. Je Ebay-feedback pas geven zodra je je item binnen hebt, dan hoef je niet met dit soort kinderachtige dingen rekening te houden en kun je eerlijk zijn.Je moet vaak de Chinees wat peper in z'n reet stoppen om te zorgen dat dingen gaan zoals ze horen. Zolang jij geen druk zet en die druk houdt en je het te lang op z'n beloop laat, verlies je aan controle en zekerheid.
Ik moet zeggen, ik geef ze wel altijd een kans. Er gaat weleens iets mis, maar door de druk te houden en netjes te blijven krijg ik altijd wel een goede oplossing (resend/refund, die dan ook daadwerkelijk aankomen). Ik ben nog niet echt beduveld (*afkloppen*) geweest.
Geen? Dat is geen geldig tracknummer, lijkt me een ordernummer v/d webshop zelf?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef pazara het volgende:
via welke site kan ik dit tracken?
Tracking Number: s00576988
Courier Service: Hong Kong Post
Je hebt toevallig een mannelijke postbezorger?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef rene90 het volgende:
Heeft iemand hier nog een 3.5 mm naar 3.5 mm liggen voor me? Ik heb dat ooit besteld maar nooit aangekomen helaas.
Ook het sex ei is niet meer aangekomen, de eerste keer kreeg ik een dildo in plaats van het ei. Had toen maar een mailtje gestuurd me foto van de dildo en toen zouden ze een nieuw ei opsturen
Normaal wel, maar nu is het een vrouwelijke. Misschien is hij wel ontslagen vanwege diefstal van zo een eiquote:Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je hebt toevallig een mannelijke postbezorger?
geen 3.5 mm naar 3.5 mm kabeltje voor je, ik heb nog wel een ei voor je!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef rene90 het volgende:
Heeft iemand hier nog een 3.5 mm naar 3.5 mm liggen voor me? Ik heb dat ooit besteld maar nooit aangekomen helaas.
Ook het sex ei is niet meer aangekomen, de eerste keer kreeg ik een dildo in plaats van het ei. Had toen maar een mailtje gestuurd me foto van de dildo en toen zouden ze een nieuw ei opsturen
Net PostNL 'ns gebeld; en wat ik nou weer heb:quote:Op woensdag 26 september 2012 18:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mailtje van verkoper:
[..]
Morgen PostNL maar 'ns bellen of ze m'n RA*********CN trackcode kunnen omzetten. Anders; paypal want ik zit op 43 dagen na aankoop.
Overigens zijn die IP camera's geloof ik ook wat goedkoper aan het worden; je kunt ze al krijgen voor zo'n ¤30 incl. shipping.
Wat is Ebay.com trouwens een verschrikking met die nieuwe layout![]()
quote:Well, I contacted our national post office and they said the item came in on august 28th. But it was send back 3 days later en has been deliverd to you on september 6th. So a paypal claim is on your way.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef shiznuts het volgende:
Lol. Ik verveelde me en zag dat het bijna middernacht was...
Zou er ook gelijk een negatieve feedback overheen gooien als ik jou was.. Na zo'n aktie verdient hij geen credit meer .quote:Op donderdag 27 september 2012 15:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Net PostNL 'ns gebeld; en wat ik nou weer heb:
14 augustus op Ebay besteld. Blijkt op 28 augustus binnen te zijn gekomen....en 3 dagen later terug naar China gestuurd en 6 september door de verzender daar ontvangen. En die verkoper op Ebay maar doodleuk zeggen dat het pakket een tijdje geleden keurig in NL (ontvangstcentrum) was ontvangen, terwijl hij blijkbaar het pakket zélf alweer terugheeft. Was overigens deze verkoper.
Dus maar Paypal claimen, de data-link ergens anders bestellen en de hexa zonder maar de lucht insturen eerst...
EDIT:
[..]verkoper
![]()
quote:thanks for your message, we can understand your feeling, in the case, if you don't have CC, could you use your friend's to try? because, we really don't know that how long it will be, sorry and if any need, please contact us any time, sky
Enne...quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef shiznuts het volgende:
Ik wilde al haast voor een andere gaan. Had een Ascend D1 Quad XL gezien voor 2100 CNY. Maar ja, weet je wat het is. Die high-end Chinese phones hebben helemaal geen dualSIM. Wil je goede accuduur, HD-scherm met gorillaglass en dualSIM dan kom je dus eigenlijk niet onder de G3 uit en is 'ie nog altijd zo'n beetje de beste bang-for-buck idd... ook al duurt het lang.
Qua import, kun je in de OP lezen en op www.douane.nl natuurlijk (particulier -> uit het buitenland).quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
Praat hier over je laatste bestellingen en discussieer over webshops.
Ga hier niet teveel in op de thema's Jiayu en Ainol. Doet dat liever in de daarvoor bestemde topics:
› [Jiayu]#3 - Wachten duurt lang :(
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog DealExtreme, wie heeft er al leuke Halloween gadget's besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ze bij DX toch niet optijd aankomen![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:34 schreef davedavy het volgende:
Und jawohl, wir konnen schön der Artscow coupon list updaten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog DealExtreme, wie heeft er al leuke Halloween gadget's besteld?
Wanneer is halloween eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ze bij DX toch niet optijd aankomen
Say whaaaat?
Thanks, had dit niet gezienquote:Op donderdag 27 september 2012 17:26 schreef shiznuts het volgende:
Ughm
[..]
Enne...
[..]
Qua import, kun je in de OP lezen en op www.douane.nl natuurlijk (particulier -> uit het buitenland).
Je kunt natuurlijk iets regelen met de verkoper... op eigen verantwoording...
Jammer, zeker omdat ik geloof ik ook wel positievere ervaringen hier heb gelezen hierover. (zet je 'm ook nog in het reviewtopic?)quote:Op donderdag 27 september 2012 12:49 schreef teknu het volgende:
Mini review van de Wireless N repeater die ik besteld heb op BuyInCoins.
Op 12 september een Wireless Repeater besteld omdat ik merk dat mijn signaal toch wat zwak is. 15 dagen later is hij binnen, snel en goed verpakt. Ik heb er omgerekend 18,50 euro voor betaald.
[ afbeelding ]
Eerste impressie, goede behuizing geen dun goedkoop plastic maar voelt degelijk aan en doet niet onder op het netwerk spul wat je b.v. bij de computerboer zou kopen. De handleiding is in goed engels geschreven, dit keer niet in het veel voorkomende engrish. Verder een utp kabel erbij die je wss niet nodig hebt en een Europese plug.
[ afbeelding ]
In het stopcontact gedaan en je ziet al gauw bij je wireless netwerken een nieuw wifi kanaal genaamd wifi-repeater staan. Hierop kan je connecten en een local adres intypen om zo bij het menu te komen.
[ afbeelding ]
Instellen is erg makkelijk en na een paar minuten heb je hem al aangesloten op je modem.
Eerst een test gedaan vanaf mijn modem.
[ afbeelding ]
Nee ik heb niet het meest snelle internet van de wereld maar het is goed genoeg voor mij.
Daarna met de repeater.
[ afbeelding ]
Beetje teleurstellend? En helaas na het proberen van verschillende stopcontacten op verschillende verdiepingen krijg ik er niets beters uit.
[ afbeelding ]
Het signaal vanaf mijn modem naar mijn pc.
[ afbeelding ]
Deze grafiek moet je ook in het Chinees lezen. Rechts zie je het signaal vanaf mijn modem, daarna zie je een nieuwe verbindingspiek en links is het signaal van de repeater. Het signaal wordt dus totaal niet verbeterd helaas.
Conclusie
+ Degelijke behuizing
+ Engelse handleiding
+ Makkelijk in te stellen
+ Compact
- Versterkt het signaal niet maar blijft hetzelfde
- Snelheden gaan achter uit
- In zijn huidige vorm de 18,50 niet waard
Het is toch een repeater? Je hebt bij de voordelen alleen dingen over het gebruiksgemak en behuizing staan, bij de nadelen alleen dat hij de snelheid niet versnelt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:49 schreef teknu het volgende:
Conclusie
+ Degelijke behuizing
+ Engelse handleiding
+ Makkelijk in te stellen
+ Compact
- Versterkt het signaal niet maar blijft hetzelfde
- Snelheden gaan achter uit
- In zijn huidige vorm de 18,50 niet waard
Ik zou zeggen, lees even terug in dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef iamboktor het volgende:
Heya guys, daar was ik weer..
Iemand regelmatig nog op Mr. Tao geweest? De paypal schijnt niet meer te werken, maar ook heel veel producten van de main page worden geblokkeerd terwijl dit toch wel leuke dingen lijken... Die ik eigenlijk wel wil bestellen i.v.m. herdecoratie van mijn 'knusse hoekje' in ouderlijk huis. Enig idee of paypal nog terug komt? En/of hoe ik die betreffende producten kan bekijken? (onder antiquities).
Nou even voor je getest met mijn mobiel op mijn dakterras. Krijg 2 streepjes als ik connect op mijn modem die een verdieping beneden staat en krijg 2 streepje als ik connect op de repeater die gelijkvloers is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef yorkick het volgende:
[..]
Het is toch een repeater? Je hebt bij de voordelen alleen dingen over het gebruiksgemak en behuizing staan, bij de nadelen alleen dat hij de snelheid niet versnelt.
Maar het lijkt me dat een repeater het sterkste mogelijke signaal oppakt en verlengt, dus niet versterkt. Heb je wel geprobeerd in hoeverre je wifi range is toegenomen etc? Volgens mij is dat waar dit ding om draait?
hoezo word de range niet groter met een zwak signaal dan? en moet het volgens jou versterkt worden wil je een grotere range halen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef teknu het volgende:
[..]
Nou even voor je getest met mijn mobiel op mijn dakterras. Krijg 2 streepjes als ik connect op mijn modem die een verdieping beneden staat en krijg 2 streepje als ik connect op de repeater die gelijkvloers is.
Het lijkt me als je je range wilt laten toenemen dat het signaal toch versterkt moet worden? En niet het zwakke signaal oppakken en hetzelfde zwakke signaal doorsturen, hierdoor word de range niet groter.
Misschien goed voor de Uni/HBOquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoezo word de range niet groter met een zwak signaal dan? en moet het volgens jou versterkt worden wil je een grotere range halen..
het is toch logisch dat de reapeter nooit het signaal meer versterkt, het neemt vaak zelfs af qua snelheid!
zie onderstaand plaatje:
[ afbeelding ]
stel je router staat op de begane grond, deze kan tot de 2e verdieping uitzenden.. maar haalt net niet de zolder.. wat je dus kan doen is op verdieping 2 dus een reapter plaatsen, die het signaal op pakt van de begane grond router. en het gewoon dom weg weer door stuurt..
Nu kan je dus met je laptop/pc/tablet op zolder weer connecten met die wifi reapter..
en je hebt internet op zolder.. oftewel je range is wel degelijk verder dan dat je met je standaard router komt, zonder dat je het signaal ergens moet versterken.
die reapter versterk dus niet maar geeft gewoon het inkomende signaal weer door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |