Het is wel Haren in elk geval.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:22 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe serieus ik deze foto's moet nemen weet ik nog niet
http://www.hulpverlenings(...)sg1080347#msg1080347
Kom op, is dat echt toegezegd? Hoe willen ze een heel podium opbouwen daar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Chronologie, de opstootjes ontstonden nadat de mensen weggestuurd werden van de Stationsweg. De beslissing om de mensen weg te sturen en het feest op het voetbalveld af te gelasten viel tegelijk. Je komt om te feesten, maar er is niets meer te doen, terwijl eerst toegezegd werd dat de bekende bands wél zouden optreden op het voetbalveld. Dan kun je natuurlijk teleurstellingen verwachten. En als er al een hangplek gevormd heeft aan de Stationsweg, dan moet je een alternatief plek bieden waar de menigte heen kan. Dat was er, met muziek en al, en juist dat gaan ze afgelasten. 1+1=
Dat is geen betrouwbare bron, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die menigte kwam er, keek aan, en via twitter waren er echt bevestigingen dat het een feestje zou worden
Je bedoelt dat het foto's zijn van de rellen in de UK van verleden jaar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:22 schreef MaryMouse het volgende:
Sinaasappelkratjequote:Op zaterdag 22 september 2012 03:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom op, is dat echt toegezegd? Hoe willen ze een heel podium opbouwen daar?
Ik heb te weinig onsite info om te kunnen zeggen of het onmogelijk was om de groep naar het voetbalveld te geleiden. Voor wat ik begrepen heb vanuit de streams/twitter/nieuws had de menigte zich toch voornamelijk rond de stationstraat verzameld. Dan heb je nog geen last van verschillende groepen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat mensen aangeven dat zij dachten dat er een feest zou zijn is geen bewijs dat dat feest er dan ook daadwerkelijk zou zijn. De afgelasting van het voetbalveld was simpelweg omdat er geen mogelijkheid was om de menigte te verplaatsen daar naar toe. Vooral omdat het niet geconcentreerd was maar opgesplitst in meerdere groepen. En een groep ergens geforceerd naar toe leiden is gevaarlijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat mensen aangeven dat zij dachten dat er een feest zou zijn is geen bewijs dat dat feest er dan ook daadwerkelijk zou zijn. De afgelasting van het voetbalveld was simpelweg omdat er geen mogelijkheid was om de menigte te verplaatsen daar naar toe. Vooral omdat het niet geconcentreerd was maar opgesplitst in meerdere groepen. En een groep ergens geforceerd naar toe leiden is gevaarlijk.
Dat is de shit, in feite is het een gedoogconstructie. Bands en podia waren op eigen initiatief geregeld en de burgemeester heeft een uitwijklocatie aangegeven. Wat denkt de gemiddelde burger dan? O, we kunnen daar terecht! En dat wordt later afgelast, dat was ook op de livestream te horen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom op, is dat echt toegezegd? Hoe willen ze een heel podium opbouwen daar?
Helemaal eens met dit dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Dat is de shit, in feite is het een gedoogconstructie. Bands en podia waren op eigen initiatief geregeld en de burgemeester heeft een uitwijklocatie aangegeven. Wat denkt de gemiddelde burger dan? O, we kunnen daar terecht! En dat wordt later afgelast, dat was ook op de livestream te horen.
Dat was overigens ook al heel vroeg. Veel eerder dan de rellen en ook nog voordat de meeste mensen aankwamen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Dat is de shit, in feite is het een gedoogconstructie. Bands en podia waren op eigen initiatief geregeld en de burgemeester heeft een uitwijklocatie aangegeven. Wat denkt de gemiddelde burger dan? O, we kunnen daar terecht! En dat wordt later afgelast, dat was ook op de livestream te horen.
Ja nou. Dat is onze BoemDikkie toen hij uren moest hollen naast de bus he. Echt van Haren naar Tilburg he. Daar zou jouw mascara ook van uitwapperen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:22 schreef MaryMouse het volgende:
Zie ook de frontpage:quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was overigens ook al heel vroeg. Veel eerder dan de rellen en ook nog voordat de meeste mensen aankwamen.
De meeste mensen kwamen ook daarna pas aan. De rest van de mensen bleef ook gewoon, ondanks dat er dus nu voor de zoveelste keer duidelijk was dat er geen feest was. Feest afgelopen dus je gaat naar huis. Dat zou iemand met gezond verstand denken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie ook de frontpage:
Update 19.30 uur:
Sander meldt dat het feest niet doorgaat; de burgemeester heeft ingegerepen. De straat van Merthe wordt helemaal afgesloten en de straat ernaast ook. De livestream stopte toen Sander meldde naast een politiepaard te staan.
Project-X Haren: Waar is dat feestje?
De rellen begonnen er na.
Dit is Londenquote:
Ik kan me niet voorstellen dat de gemeente dat zou toestaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
www.hugoenco.selfip.comquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:28 schreef zhe-devilll het volgende:
De livestream stopte toen Sander meldde naast een politiepaard te staan.
quote ...paard zeek over Sander heen...en toen eh toen eh
Joh, hoe ist?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:28 schreef zhe-devilll het volgende:
...maar iemand moet de schuld krijgen toch?
Oh wacht facebook!!!!!!!
Oeps! Google Chrome kan www.hugoenco.selfip.com niet vindenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie ook de frontpage:
Update 19.30 uur:
Sander meldt dat het feest niet doorgaat; de burgemeester heeft ingegerepen. De straat van Merthe wordt helemaal afgesloten en de straat ernaast ook. De livestream stopte toen Sander meldde naast een politiepaard te staan.
Project-X Haren: Waar is dat feestje?
De rellen begonnen er na.
quote:Straatnaambordjes zijn verwijderd, wegen zijn afgesloten, politie en pers zijn grootschalig aanwezig en inmiddels beginnen de eerste bezoekers zich ook al te melden.
Hoewel Haren ten stelligste ontkent dat er een feestje is, geven duizenden mensen aan alsnog te komen.
Als er geen feest is, dan valt er ook niks af te gelasten. De burgemeester heeft rond 19:30 toch wel degelijk iets afgelast en jij mag raden wat dat is. Rond die tijd was er aardig wat volk in de Stationsweg en het werd extra druk omdat het voetbalveld geen optie meer was, want dat was afgelast.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De meeste mensen kwamen ook daarna pas aan. De rest van de mensen bleef ook gewoon, ondanks dat er dus nu voor de zoveelste keer duidelijk was dat er geen feest was.
Ik volg dat andere (ONZ) topic niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was overigens ook al heel vroeg. Veel eerder dan de rellen en ook nog voordat de meeste mensen aankwamen.
Het is net als in dat andere topic, de relschopper is compleet onschuldig en mag niet verwacht worden gezond verstand te hebben terwijl de gemeente alle verantwoordelijkheid moet nemen en alleen maar intelligente beslissingen (in de ogen van deze mensen dan) mag maken.
Het voetbalveld is nooit een optie geweest. Laat maar een bron zien van voor 19.30 waarin dat voetbalveld expliciet genoemd wordt als definitieve alternatieve locatie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als er geen feest is, dan valt er ook niks af te gelasten. De burgemeester heeft rond 19:30 toch wel degelijk iets afgelast en jij mag raden wat dat is. Rond die tijd was er aardig wat volk in de Stationsweg en het werd extra druk omdat het voetbalveld geen optie meer was, want dat was afgelast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |