21:00 uur ging het volgens jou loos. En circa 2:00 uur meldt je je op FOK! dat je net thuis bent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Doe nog eens je vragen stellen en dan begrijpelijk?
Precies, ook dat is volledig onvoorspelbaar. Zoals deze hele avond.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap jullie niet. Bitchen op de burgemeester ipv de rellers
.
Een paar duizend man op een voetbalveldje proppen had vást veel beter afgelopen...
terwijl ze eerst nog afterparty's aankondigdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er verschillende horeca gelegenheden in Groningen die hun tent hebben gesloten omdat ze geen zin hebben in dit volk.
Als het goed is hebben ze daar geen winkels en woonhuizen, dus ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Een paar duizend man op een voetbalveldje proppen had vást veel beter afgelopen...
Ik zat om half 12 al in die bus. Ben daarna nog door de stad via een vriend zijn huis naar mijn eigen huis gelopen omdat mijn fiets nog in Haren ligt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:00 schreef Staal het volgende:
[..]
21:00 uur ging het volgens jou loos. En circa 2:00 uur meldt je je op FOK! dat je net thuis bent.
Lullig die rellen in Haren maar ik denk dat je nogal wat mee hebt moeten maken in dat busje toch. Zijn nogal veel uren namelijk.
Mee eens, maar als de burgemeester hier het topic op FOK! had gevolgd had hij wel kunnen lezen wat de gemiddelde 'burger' FOK!er dachtquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Een burgemeester moet ook om zijn bewoners denken. Een dorp hermetisch afsluiten heeft ook gevolgen.
Het punt is dat deze gemeente een vreselijk moeilijke situatie voor zijn neus kreeg, zonder precedent en zonder duidelijkheid. Daarnaar handelen is ontzettend moeilijk.
Nee, dit is het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:02 schreef Grijsbaard het volgende:
Dit is écht niet meer normaal. En dit is beschaafd nederland???? eh eh...NEE!
De gemiddelde FOK!er stemt Piratenpartij blijkbaar, dus gelukkig maar dat niemand daarop gebaseerd beslissingen neemt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mee eens, maar als de burgemeester hier het topic op FOK! had gevolgd had hij wel kunnen lezen wat de gemiddelde 'burger' FOK!er dacht
Inderdaad,die burgemeester kon ook niks doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
.
En en wat mij betreftquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Er rijden na 1:00 gewoon geen treinen meer, relschoppers en niet-relschoppers zullen op de eerste treinen vanaf 6/7 uur morgenochtend moeten wachten. Dikke kans dat het doorstroomt naar groningen dusquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus mogelijke rellen in Groningen en Zwolle.... is weer goed geregeld
Eindelijk iemand die niet een uitgesproken mening heeftquote:
Die heb je wel gezien, maar ze worden pas relschoppers na 10 bier achter hun kiezenquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En en wat mij betreft
Tot 20:00 heb ik op de streams geen echte relschoppers gezien
21:00 uur ging het los volgens je verhaaltje en je rende naar de bus. Dus waar was je dan van 21:00 uur tot 23:30?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zat om half 12 al in die bus. Ben daarna nog door de stad via een vriend zijn huis naar mijn eigen huis gelopen omdat mijn fiets nog in Haren ligt.
In de middag was al duidelijk dat er voetbalhooligans die kant op gingen, mensen waar de politie foei tegen zegt en vervolgens weer op straat zet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:02 schreef Grijsbaard het volgende:
Dit is écht niet meer normaal. En dit is beschaafd nederland???? eh eh...NEE!
Ow, klopt ja, want rond 19:00 had ik al een twatje voorbij zien komen dat de enige AH in Haren los was van het bier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:03 schreef HenkHenkers het volgende:
[..]
Die heb je wel gezien, maar ze worden pas relschoppers na 10 bier achter hun kiezen
Ja? Ook als door overbelasting (het punt is dat er niet genoeg ruimte zou zijn voor al die mongolen!) en rellen verdrukking en veel massalere menselijke schade optreedt en je ipv 2, een tiental of meer zwaargewonden hebt? Zouden "we" dan wel met z'n allen trots zijn op de burgemeester?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het goed is hebben ze daar geen winkels en woonhuizen, dus ja.
Eerst bij de stationsstraat, daarna naar de sporthal en daarna bij de kerk. Overigens kwamen ook pas rond 23.00 de eerste extra bussen, voor die tijd stond iedereen te dringen voor de paar bussen die volgens reguliere tijden mensen naar Groningen CS wouden brengen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:04 schreef Staal het volgende:
[..]
21:00 uur ging het los volgens je verhaaltje en je rende naar de bus. Dus waar was je dan van 21:00 uur tot 23:30?
Ja, rellers houden niet van regen idd, want het zijn verwende mensen die niet kunnen omgaan met voor hen negatieve omstandigheden, daarom rellen ze nl., alleen tegen de regen kun je niet rellen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Gok overigens dat het behoorlijk uitéénloopt qua mensen want het giet hier al ongeveer een uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |