Wonen vast enkelen in Haren....quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wordt gefinancieerd door de rothschild familie
Het is afgelast, hoe vaak moet ik dat zeggen? Die hekken zijn gewoon door de gemeente geplaatst hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er staan dranghekken klaar. Het gaat erom of ze gebruikt zijn of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen die tijd even de auto veilig stellen
:')
Om iets af te lasten moet eerst aangekondigd worden dat het doorgaat. Dat is nooit gedaan. Het is alleen overwogen. Oftewel, de gemeente nam het als voorzorgsmaatregel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is afgelast, hoe vaak moet ik dat zeggen? Die hekken zijn door gewoon door gemeente geplaatst hoor.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er staan dranghekken klaar. Het gaat erom of ze gebruikt zijn of niet.
Heerlijk zo'n cirkelredenatie. Om iets af te gelasten moest het wel aangekondigd zijn, en ik verzin het echt niet. Maar hé, als je geloof sterker is dan de feiten die je weigert waar te nemen, prima. Geloven is goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Om iets af te lasten moet eerst aangekondigd worden dat het doorgaat. Dat is nooit gedaan. Het is alleen overwogen. Oftewel, de gemeente nam het als voorzorgsmaatregel.
Die verwachting is compleet onterecht. Als de burgemeester niets had gezegd was er exact hetzelfde gebeurt. De menigte kon ook dan nergens heen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..], sommigen die hier nog wakker zijn hebben het Haren gebeuren al sinds vanmiddag gevolgd. Via twitter, via de Ricardo-stream en NTV-Noord.
Als je dranghekken plaats, en via tv aangeeft dat eventuele feestgangers opgevangen gaan worden op een voetbalveld dan wek je een verwachting. De verwachting dat een spontaan feest mogelijk is.
Er ging niks gebeuren want er was geen feestquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..], sommigen die hier nog wakker zijn hebben het Haren gebeuren al sinds vanmiddag gevolgd. Via twitter, via de Ricardo-stream en NTV-Noord.
Als je dranghekken plaats, en via tv aangeeft dat eventuele feestgangers opgevangen gaan worden op een voetbalveld dan wek je een verwachting. De verwachting dat een spontaan feest mogelijk is.
Als de sfeer nog goed is rond 20:00 en iedereen eigenlijk alleen maar afwacht of er nog iets gaat gebeuren, en je zegt als burgemeester er is geen feest, ik ga de ME in zetten.
Zo'n opmerking
Naunce. Leer het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n cirkelredenatie. Om iets af te gelasten moest het wel aangekondigd zijn, en ik verzin het echt niet. Maar hé, als je geloof sterker is dan de feiten die je weigert waar te nemen, prima. Geloven is goed.
Ga slapen je bent dronkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:45 schreef MaryMouse het volgende:
Als de sfeer nog goed is rond 20:00 en iedereen eigenlijk alleen maar afwacht of er nog iets gaat gebeuren, en je zegt als burgemeester er is geen feest, ik ga de ME in zetten.
Zo'n opmerking
^^quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n cirkelredenatie. Om iets af te gelasten moest het wel aangekondigd zijn, en ik verzin het echt niet. Maar hé, als je geloof sterker is dan de feiten die je weigert waar te nemen, prima. Geloven is goed.
Ga jij maar lekker het falen van de burgemeester nuanceren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Naunce. Leer het.
Daar heb je blijkbaar net zoveel problemen mee als die relschoppers.
Ga met je legerautootjes spelenquote:
Ga jij maar eens leren wat een cirkelredenering is. En de definitie van afgelasting.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker het falen van de burgemeester nuanceren.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:04 schreef ACT-F het volgende:
Oud-voetbalterrein aangewezen als alternatieve locatie Haren
DVHN | Gepubliceerd op 21 september 2012, 13:43 Laatst bijgewerkt op 21 september 2012, 14:47
HAREN - Het oude voetbalterrein Gorecht bij de Oosterweg in Haren wordt gebruikt als locatie waar feestgangers en nieuwsgierigen voor Project X Haren door de politie naar toe zullen worden geleid. Gorecht is het voormalig voetbalpark van de VV Gorecht. De gemeente Haren is inmiddels bezig om twee mobiele lichtmasten op het terrein te zetten.
Het is de bedoeling dat iedereen die op het Project X-feest in Haren afkomt, naar het voetbalterrein zal worden geleid.
Momenteel is er nog niet zo veel te doen. Het is nog steeds koffiedik kijken hoeveel mensen nu daadwerkelijk op het Facebookfeest afkomen. Op Facebook hebben zo'n 30.000 mensen zich aangemeld.
Project X Haren vloeit voort uit een uitnodiging voor een verjaardagsfeestje van een 16-jarig meisje uit Haren dat zich als een olievlek over het internet verspreidt. Duizenden mensen kondigen aan naar Haren te gaan.
De stationsweg in Haren – waar het meisje woont – zal worden afgesloten door de politie. Meerdere jongeren komen even langs en laten zich voor het huis op de foto zetten.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)atieve-locatie-Haren
quote:A28 is zojuist afgesloten. Jongeren gooien bierflesjes en afval naar automobilisten. #projectxharen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |