Zou het Rene zijn?quote:
Nee, volgens mij was de wedstrijd om 12 uur.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah mooi. Ga je kijken?
Ajax A1 - AZ A1 ook vanmiddag.
Nijmegen danquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm op welk adres zal ik eens een super sweet 16 geven om vervolgens heel Nederland perongeluk uit te nodigen?. Ik gun Caland wel een feestje eigenlijk.
Dan noemen we het PONYPACK SLAG HAREN 2.0quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh gewoon Rotterdam. Ik als professioneel Caland stalker weet zijn adres wel.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan noemen we het PONYPACK SLAG HAREN 2.0
Is goed, voor wanneer plannen we het in? Wil jij al in Rotterdam wonen ten tijden van het ubervette feest?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed, voor wanneer plannen we het in? Wil jij al in Rotterdam wonen ten tijden van het ubervette feest?
Dickie, snelbij dat zootje ongeregeldquote:Advocaat: 'Als het dit seizoen niet lukt, dan ligt het aan mij'
Dick Advocaat heeft PSV nog niet naar zijn hand kunnen zetten, maar hij vertrouwt erop dat zijn ploeg snel uit de huidige dip komt. De oefenmeester probeert vooral de rust te bewaren, ook al eindigden drie van de eerste negen duels in een nederlaag. "Het is een beetje vroeg om nu al conclusies te trekken. Wacht daarmee nog even tot de kerst", benadrukt Advocaat zaterdag in De Telegraaf.
Advocaat klaagt tot op heden niet over de allesbehalve uitgebalanceerde spelersgroep die hij tot zijn beschikking heeft. "Marcel Brands (technisch manager, red.) heeft een goede groep spelers neergezet. Als het dit seizoen niet lukt, dan ligt het niet aan hem, maar aan mij. Zo simpel is het. Sinds mijn terugkeer heb ik niets onderschat, want ik weet hoe moeilijk het is om een ploeg te leiden. Dat gaat niet vanzelf, maar dit elftal heeft gewoon kwaliteiten. Dat hebben de spelers in de voorbereiding bewezen. Dat kun je niet in een paar weken tijd allemaal kwijt zijn."
Advocaat weet dat zijn team onder druk staat. "Een wedstrijd tegen Feyenoord is sowieso beladen, het maakt niet uit wanneer die wordt gespeeld. Maar na twee nederlagen lijkt het me wel verstandig dat je ten koste van alles probeert te winnen. We kunnen niet iedere keer praatsessies houden. Op het veld moeten we het laten zien. De spelers weten zelf ook dat het beter moet."
Laten verlengen en dan in de zomer verkopen voor 15miljoenquote:PRATEN KAN - Ryan Babel verbond zich afgelopen zomer voor een jaar aan Ajax. Mogelijk lonkt een langere samenwerking. 'Ja, dat zou kunnen', antwoordde de voetballer vrijdag op de vraag van AT5 of er in de winterstop gepraat zou kunnen worden over een nieuwe verbintenis.
Aan een meerjarige verbintenis hoeft men echter niet te denken. Babel zal zijn contract in de winterstop hoogstens met een extra jaar verlengen. 'Langdurige contracten beperken je op het moment dat je een keuze moet maken. Als het van beide kanten bevalt, kunnen we praten', aldus Babel.
Overigens benadrukte de aanvaller dat hij het erg naar zijn zin heeft sinds zijn terugkeer bij Ajax. 'Er zit veel potentie in de selectie van Ajax, absoluut', vertelde de 25-jarige speler. 'Dat is ook de verdienste van Ajax, dat ze goede jeugdspelers produceren. En ook in deze lichting zitten heel veel talenten.'
Ook de favoriete positie van de speler kwam kort aan bod in het gesprek met AT5. Afgelopen dinsdag maakte Babel indruk als spits tegen Borussia Dortmund, maar zijn voorkeur gaat uit naar een andere positie. Babel: 'Ik heb mij de afgelopen jaren natuurlijk als linksbuiten ontwikkeld. Dus dat is op dit moment wel mijn betere positie, om het zo maar te noemen.'
Hey, ik snap niet dat ze die verdedigers nog steeds goed vinden, maja het is mijn probleem verder nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dickie, snelbij dat zootje ongeregeld
Ik snap ook niet waarom al die Ajacieden zich druk om maken, al een paar dagen alleen maar over PSV..quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, ik snap niet dat ze die verdedigers nog steeds goed vinden, maja het is mijn probleem verder niet
leedvermaak is het beste vermaak tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom al die Ajacieden zich druk om maken, al een paar dagen alleen maar over PSV..
Klopt natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
leedvermaak is het beste vermaak toch
Aanwezig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd, praten meer over PSV dan over hun eigen club.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom al die Ajacieden zich druk om maken, al een paar dagen alleen maar over PSV..
Dat gaat altijd zo als het slecht gaat, toen er bij Ajax allemaal problemen waren werd ook nergens anders over gepraat. Nu is Ajax gewoon een speedboot.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, praten meer over PSV dan over hun eigen club.
Gewoon uit angst voor de Strootquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, praten meer over PSV dan over hun eigen club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |