quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou DP, ik ga slapen. Geef me die boks.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou DP, ik ga slapen. Geef me die boks.
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:35 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk vind ik het oprecht grappig dat ze dat dorpje gesloopt hebben
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:35 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk vind ik het oprecht grappig dat ze dat dorpje gesloopt hebben
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat je auto
Goed voorbereid en bewustquote:Hij noemt de rellen buitensporig en niet te tolereren. "Tuig, zeer gewelddadig en goed voorbereid, is bewust de confrontatie aangegaan", zei de burgemeester.
Jat dan gewoon nog wat bier erbijquote:
Was al uitverkocht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jat dan gewoon nog wat bier erbij
Wijn ook?quote:
Dat was de mooistequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog steeds geniaal.
Stoeptegel of bierflesje gekoptquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Groningen is toch een grote stad voor ze?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:43 schreef E.H. het volgende:
Vraag bij persconferentie: "Zijn er onder de verdachten ook supporters van voetbalclubs uit de grote steden?"
Kankermedia
Maar hoe naïef is dit, joh. Alsof relschoppers alleen maar onder voetbalsupporters bestaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Groningen is toch een grote stad voor ze?
Maar ze doelen vast op Amsterdam,Rotterdam,Den Haag en Utrecht ja
Alhoewel Utrecht moest voetballen gisteren
Voor de media wel jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Maar hoe naïef is dit, joh. Alsof relschoppers alleen maar onder voetbalsupporters bestaan.
Die gast op 1.07 die klappen krijgtquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.stuk.tv/news/1(...)hand/d,video_details
Kijk ze allemaal op het eind vol in beeld bij dat bord en de AH.
Blijkbaar he. Stream van Ajax TV is naar de klote dus kan nog geen jeugd zien.quote:
Jammer Marthijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijkbaar he. Stream van Ajax TV is naar de klote dus kan nog geen jeugd zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |