Godsamme zegquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/46_doden_tijdens_rellen_in_haren/
Hier staan er genoeg, link klopt niet.
Best zielig dat het meisje nu geen normaal leven meer kan hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godsamme zeg![]()
Wat een click niet kan voorkomen
Komt ook door de media, als ze gewoon eens een keer echt nieuws gaan uitzendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Best zielig dat het meisje nu geen normaal leven meer kan hebben.
Ik vind je verstandig, dat je weg ging. Of op 200+ meter kijken, niet daarvoor aan staan want dan kan je ook te grazen genomen worden door de politie. Gewoon weg daar, je bent geen raddraaier dus dan ook weggaan en je niet associėren met dat tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Geo had gewoon geen zin in dat gezeik. Kijk in het begin was het chill, rellen gingen op een gegeven momen te ver, wij moesten trein sws halen maar namen de 1 na laatste, hadden het wel gezien. Als je daar blijft krijg je alleen maar problemen.
Ach het nieuws zit vol onzin, wat was er nou van de week.. ohja, iemand was aangepakt in het bos omdat hij een dood schaap dumpte. Nieuwswaardig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt ook door de media, als ze gewoon eens een keer echt nieuws gaan uitzenden
Volgensmij kan je in Amerika gewoon NOS en Facebook aanklagen voor ditquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach het nieuws zit vol onzin, wat was er nou van de week.. ohja, iemand was aangepakt in het bos omdat hij een dood schaap dumpte. Nieuwswaardig hoor
Gefeliciteerd alvast.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb trouwens met me vader en broer gewed, om een krat pils (de man), zij wedden dat PSV kampioen wordt, ik zeg van niet.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb trouwens met me vader en broer gewed, om een krat pils (de man), zij wedden dat PSV kampioen wordt, ik zeg van niet.
quote:
Gratis bier is altijd goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Als Fok!vriend adviseer ik dit niet te doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Bedankt, helaas denk ik dat ik gelijk krijg ja.. maarja dan kan ik me verdriet wel weg drinken met 48 flesjes bier.
Ik wist niet dat jij mij tot (FOK!) vriend rekendequote:Op zaterdag 22 september 2012 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Fok!vriend adviseer ik dit niet te doen
Stylo, DP , Davy en jij sowiesoquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij mij tot (FOK!) vriend rekende
Tof, al vind ik Davy een opmerkelijke keuze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stylo, DP , Davy en jij sowieso!
bffquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vanaf het balkon springen op een bouncyhouse/castlequote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan van Geo's zolder bbq een project x maken.
Je moet Davy leren begrijpen, zoals Cruijffquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tof, al vind ik Davy een opmerkelijke keuze.
Je krijgt een warm gevoel van PSVers?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen heeft Cruijff dan weer geen verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet Davy leren begrijpen, zoals Cruijff
Cruijff juist wel, maar waar jij nou verstand van hebt is me nog altijd een raadsel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen heeft Cruijff dan weer geen verstand van voetbal.
Zo moeilijk was de grap snappen toch niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cruijff juist wel, maar waar jij nou verstand van hebt is me nog altijd een raadsel.
Waar jij het verstand vandaan haalt om zo tegen DJ te doen is mij nog altijd een raadselquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cruijff juist wel, maar waar jij nou verstand van hebt is me nog altijd een raadsel.
Niet van voetbal iigquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt wel. Iemand staat buitenspel als hij achter de laatste man/verdediger staat wanneer een bal naar hem wordt gepaastquote:
Post eens een grappige gif, mijn goede vriend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar jij het verstand vandaan haalt om zo tegen DJ te doen is mij nog altijd een raadsel
Oke.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar jij het verstand vandaan haalt om zo tegen DJ te doen is mij nog altijd een raadsel
Dat mag ook wel ja voor 7 miljoenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman speelt steeds beter
Is een optie, mocht Jetro er lang uitliggenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:19 schreef Smoofie het volgende:
Strootman nieuwe linksback in oranje?
Koen vroeg het zich ook al afquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag ook wel ja voor 7 miljoengodverdomme zeg.
Patrickquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou DP, ik ga slapen. Geef me die boks.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou DP, ik ga slapen. Geef me die boks.
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:35 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk vind ik het oprecht grappig dat ze dat dorpje gesloopt hebben
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:35 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk vind ik het oprecht grappig dat ze dat dorpje gesloopt hebben
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat je auto
Goed voorbereid en bewustquote:Hij noemt de rellen buitensporig en niet te tolereren. "Tuig, zeer gewelddadig en goed voorbereid, is bewust de confrontatie aangegaan", zei de burgemeester.
Jat dan gewoon nog wat bier erbijquote:
Was al uitverkocht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jat dan gewoon nog wat bier erbij
Wijn ook?quote:
Dat was de mooistequote:Op zaterdag 22 september 2012 11:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog steeds geniaal.
Stoeptegel of bierflesje gekoptquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Groningen is toch een grote stad voor ze?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:43 schreef E.H. het volgende:
Vraag bij persconferentie: "Zijn er onder de verdachten ook supporters van voetbalclubs uit de grote steden?"
Kankermedia
Maar hoe naļef is dit, joh. Alsof relschoppers alleen maar onder voetbalsupporters bestaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Groningen is toch een grote stad voor ze?
Maar ze doelen vast op Amsterdam,Rotterdam,Den Haag en Utrecht ja
Alhoewel Utrecht moest voetballen gisteren
Voor de media wel jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Maar hoe naļef is dit, joh. Alsof relschoppers alleen maar onder voetbalsupporters bestaan.
Die gast op 1.07 die klappen krijgtquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:47 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.stuk.tv/news/1(...)hand/d,video_details
Kijk ze allemaal op het eind vol in beeld bij dat bord en de AH.
Blijkbaar he. Stream van Ajax TV is naar de klote dus kan nog geen jeugd zien.quote:
Jammer Marthijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijkbaar he. Stream van Ajax TV is naar de klote dus kan nog geen jeugd zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |