Godsamme zegquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/magazine/46_doden_tijdens_rellen_in_haren/
Hier staan er genoeg, link klopt niet.
Best zielig dat het meisje nu geen normaal leven meer kan hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godsamme zeg![]()
Wat een click niet kan voorkomen
Komt ook door de media, als ze gewoon eens een keer echt nieuws gaan uitzendenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Best zielig dat het meisje nu geen normaal leven meer kan hebben.
Ik vind je verstandig, dat je weg ging. Of op 200+ meter kijken, niet daarvoor aan staan want dan kan je ook te grazen genomen worden door de politie. Gewoon weg daar, je bent geen raddraaier dus dan ook weggaan en je niet associėren met dat tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Geo had gewoon geen zin in dat gezeik. Kijk in het begin was het chill, rellen gingen op een gegeven momen te ver, wij moesten trein sws halen maar namen de 1 na laatste, hadden het wel gezien. Als je daar blijft krijg je alleen maar problemen.
Ach het nieuws zit vol onzin, wat was er nou van de week.. ohja, iemand was aangepakt in het bos omdat hij een dood schaap dumpte. Nieuwswaardig hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt ook door de media, als ze gewoon eens een keer echt nieuws gaan uitzenden
Volgensmij kan je in Amerika gewoon NOS en Facebook aanklagen voor ditquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach het nieuws zit vol onzin, wat was er nou van de week.. ohja, iemand was aangepakt in het bos omdat hij een dood schaap dumpte. Nieuwswaardig hoor
Gefeliciteerd alvast.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb trouwens met me vader en broer gewed, om een krat pils (de man), zij wedden dat PSV kampioen wordt, ik zeg van niet.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb trouwens met me vader en broer gewed, om een krat pils (de man), zij wedden dat PSV kampioen wordt, ik zeg van niet.
quote:
Gratis bier is altijd goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
Als Fok!vriend adviseer ik dit niet te doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Bedankt, helaas denk ik dat ik gelijk krijg ja.. maarja dan kan ik me verdriet wel weg drinken met 48 flesjes bier.
Ik wist niet dat jij mij tot (FOK!) vriend rekendequote:Op zaterdag 22 september 2012 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Fok!vriend adviseer ik dit niet te doen
Stylo, DP , Davy en jij sowiesoquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij mij tot (FOK!) vriend rekende
Tof, al vind ik Davy een opmerkelijke keuze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stylo, DP , Davy en jij sowieso!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |