Ja, en er staat 'wreckedexotics.com' in het plaatje.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Echter ziet het erna uit dat er een vlakke bodemplaat is dan denk je toch al snel aan een exotische auto.
quote:Op zondag 23 september 2012 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en er staat 'wreckedexotics.com' in het plaatje.
Heeft mijn chevy ook, heb het lef eens om die japans te noemen, en je krijgt een dreunquote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef Charged het volgende:
[..]
Zou kunnen maar had dan spiegels op de voorschermen verwacht..
Chief,geef me wat credit om een amerikaan te kunnen onderscheiden van een jap..quote:Op zondag 23 september 2012 22:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heeft mijn chevy ook, heb het lef eens om die japans te noemen, en je krijgt een dreun
Zelfde fabriek, ander merk.quote:Op maandag 24 september 2012 09:12 schreef Koepert het volgende:
Heeft wel wat weg van een Sunbeam.. k weet alleen nooit of dat de Vogue of de Tiger is.
Owww.. dat is dat hele Rootes Arrow project dan toch?quote:
Hillman Hunterquote:Op maandag 24 september 2012 14:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Owww.. dat is dat hele Rootes Arrow project dan toch?
Dan kan het nog een Dodge/Chrysler iets zijn.. maar dat zal wel niet gezien het Stuur-Links..
Dus dan zeg ik Hillman
Het is een wat bescheidener exemplaar dan een Cobra.quote:Op maandag 24 september 2012 17:29 schreef Compoantje het volgende:
Doet me denken aan een Shelby Cobra Daytona, maar de daklijn klopt niet.
lotus elanquote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een wat bescheidener exemplaar dan een Cobra.
Een Elan inderdaad. De coureur is er genadig afgekomen met leg-injuries and bruises. Dat valt reuze mee, want z'n Lotus is ook nog eens uitgebrand.quote:
fiat x1/9quote:
't is ook zo, je hebt goed geraden. Bij Fiat denk ik niet direct aan sportmodellen maar meer aan die 500 koekblikken enzo, en aan Punto's en Tipo's en Croma's en meer van die troep.quote:
Fiat heeft leuke modellen gemaakt in de '70'squote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is ook zo, je hebt goed geraden. Bij Fiat denk ik niet direct aan sportmodellen maar meer aan die 500 koekblikken enzo, en aan Punto's en Tipo's en Croma's en meer van die troep.
nee ander werelddeelquote:
o.kquote:
Laat nu maar, anders wordt het zo'n zooitje.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
PT Cruiser?
[..]
Doe jij er ook één.
nee ,uit de bow-tie familiequote:
princessquote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
austin allegro achtig. goh hoe heet dat ding ook al weer
van een Ford Focus, volgens mij gebruikt in een aflevering Fifth Gearquote:
Inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
van een Ford Focus, volgens mij gebruikt in een aflevering Fifth Gear
had ik nog niet eens gezien, herkende het beeld gewoonquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Koepert het volgende:
En anders waren t wel de reflector of t achterlicht dat t weggaf
Die velgen zitten vaker op een 850,de spoiler is volgens mij niet uit het Volvo assortiment.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:23 schreef Koepert het volgende:
Ik dacht altijd dat die velgen voorbehouden waren aan 440/460...maar dat is niet zo, en hoewel die spoiler ook meer 440/460 ademt.. denk ik idd dat het wel eens een s70 kan zijn.
Nope,niet in de originele optielijst.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:14 schreef Koepert het volgende:
Maar toch, na googlen.. zie ik die spoiler vaker op s70's .. dus wellicht een standaard 'sport'optie.?
SRT4 jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:28 schreef Koepert het volgende:
Dodge Caliber?
Wellicht in SRT uitvoering?
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:45 schreef Koepert het volgende:
Had je idd gezegd![]()
Skyline is het dus niet
Falcon is het dus niet.
Nissan Cedric?
daar zie ik helemaal niks van...... kan het nog verder?quote:
Zat al ff te kijken..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
daar zie ik helemaal niks van...... kan het nog verder?![]()
bovenste is iig audi getuige aan de bumper rechtsquote:Op woensdag 26 september 2012 16:11 schreef Koepert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide graag
johquote:Op woensdag 26 september 2012 16:17 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
bovenste is iig audi getuige aan de bumper rechts
geen flauw idee, ik ben expert pre-1980quote:
Buig jij je hier maar over dan..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik ben expert pre-1980
Lijkt me sterk, bij een octavia loopt de motorkap door met grill.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Compoantje het volgende:
Het heeft niets met een Corolla of uberhaupt Toyota te maken, maar ik zat te denken aan een Skoda Octavia, te zien aan de plek waar het embleempje zat.
Ik denk het ook. Goed gezien!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:47 schreef dylanrr het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan dus de hatchback en zonder die stootstrip.
Uitstulping klopt en deurgrepen ook.
Ik denk dat je goed zit.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:47 schreef dylanrr het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan dus de hatchback en zonder die stootstrip.
Uitstulping klopt en deurgrepen ook.
Owh.... ik zit nu echt te dicht in je straatje geloof ikquote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Koepert het volgende:
Syd Barrett1946
![]()
Oh en de auto is een pontiac laurentian uit.. 1959
En waarschijnlijk wil je er dan ook nog bij horen dat dit de 2door softtop versie is.
Autotechnisch nog niet eens eigenlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 16:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Owh.... ik zit nu echt te dicht in je straatje geloof ik
grin,is beide mogelijk?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Autotechnisch nog niet eens eigenlijk![]()
Muzikaal gezien wel
Yup,wranglerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef Compoantje het volgende:
Het is een JEEP. Waarschijnlijk een Wrangler of een CJ7.
Nick Mason heeft een aardige collectie.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef Koepert het volgende:
En Charged... Ja beide is vast mogelijk
Pfuu en wat voor 1,..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nick Mason heeft een aardige collectie.
nmquote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef Koepert het volgende:
Het is idd een Wrangler..
En Charged... Ja beide is vast mogelijk
kijk je link eens even naquote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef Compoantje het volgende:
Volgende:
Het gaat om de rode auto, maar als je de blauwe ook weet krijg je 1000 bonuspunten.
Ik wist het, maar daarin stond inderdaad niet het model wat, inderdaad Koepert, een California is.quote:
Range Rover?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik wist het, maar daarin stond inderdaad niet het model wat, inderdaad Koepert, een California is.
Iemand ook nog voor de blauwe?
Silverado komt het dichtst in de buurt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:41 schreef Koepert het volgende:
Die blauwe zal wel n oudere jeepachtige zijn gezien de banden.
Bronco, Silverado, C10 dat werk.
Buick Limited.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef ellevehC86 het volgende:
Hoe rot ie ook is aan de onderkant, ik zou m zo willen opknappen
[ afbeelding ]
jaar?quote:
quote:
dit is een Buick LeSabre uit 1960.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef ellevehC86 het volgende:
en nog 1, voor degene die hem raad heb ik een mooie bonus
[ afbeelding ]
Het is een GM product, en je zit er een jaar naastquote:Op donderdag 27 september 2012 23:11 schreef Compoantje het volgende:
[..]
dit is een Buick LeSabre uit 1960.
extreme resto!!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef Compoantje het volgende:
Oh, dan is het een Impala uit '61.
Niet 1, maar 7. Echt zonde.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:01 schreef Compoantje het volgende:
Dat is zo'n Mazda Cosmo als ik het goed heb?
jij weet hem niet, want als je hem raadt, weet ik zeker dattie fout isquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:21 schreef Compoantje het volgende:
Die weet ik, maar ik moet zo weg, dus ik bewaar hm voor jullie.
Prima eerste poging, je hebt de catch opgemerktquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:49 schreef Charged het volgende:
Ik zou denken een Chevelle maar kan die dwarsstreep niet geheel verklaren...die is weer wat Pontiac achtig.
Die hoek op het scherm is echter wel Chevelle achtig.
dat dacht ik al dat je dat dachtquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:33 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
jij weet hem niet, want als je hem raadt, weet ik zeker dattie fout is
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:25 schreef Compoantje het volgende:
Ah fuck it.
Het is een '68 of '69 Beaumont Acadian 4-door.
Ook wel Pontiac Beaumont genoemd.
Edit: ter informatie: een Canadese versie van de Chevelle.
Dat was hem inderdaad. Een '72 Holden HJ Monaro GTS.quote:Op zondag 30 september 2012 08:36 schreef Koepert het volgende:
Dan is t zeker n Holden.. Monaro oid?
Hadden ze toen ook al photoshop in 1971?quote:Op maandag 1 oktober 2012 06:59 schreef Klonk het volgende:
Plymouth Roadrunner Van, uit mijn geboortejaar 1971
Geo Metro ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:48 schreef Koepert het volgende:
Een soortvanSiwft?
Zal dus wel weer een Geo Metro of Maruti Swift zijn..
Dubbele punten!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Charged het volgende:
Ondanks dak en achterscherm ga ik voor de custom coupe.
Eentje die Koepert niet kentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef Koepert het volgende:
Ok... Nu denk ik aan een Impreza (Subaru dus zoals eerder gezegd)
Maar deze versie zegt mij helemaaaal niks.. (ja echt, dat kan dus gewoon jongens..)
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is net of ze er een Lancia Lybra van wilden maken.
Yep. Een hele zeldzame auto maar er zijn opvallend veel foto's te vinden van gecrashte exemplaren.quote:
Waren natuurlijk ook retelistig om in te rijden.. naar t schijnt .quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Een hele zeldzame auto maar er zijn opvallend veel foto's te vinden van gecrashte exemplaren.
Zo'n Ford geval.. ? FLEXquote:
Element it is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zo'n Ford geval.. ? FLEX
Of een Honda eh.. dinges? ELEMENT
Er zijn ook een heleboel replica's van he. Originele zijn bijna niet te betalenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Een hele zeldzame auto maar er zijn opvallend veel foto's te vinden van gecrashte exemplaren.
Moah, sommige mensen hebben er één als hondenhokquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn ook een heleboel replica's van he. Originele zijn bijna niet te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |