lotus elanquote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een wat bescheidener exemplaar dan een Cobra.
Een Elan inderdaad. De coureur is er genadig afgekomen met leg-injuries and bruises. Dat valt reuze mee, want z'n Lotus is ook nog eens uitgebrand.quote:
fiat x1/9quote:
't is ook zo, je hebt goed geraden. Bij Fiat denk ik niet direct aan sportmodellen maar meer aan die 500 koekblikken enzo, en aan Punto's en Tipo's en Croma's en meer van die troep.quote:
Fiat heeft leuke modellen gemaakt in de '70'squote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't is ook zo, je hebt goed geraden. Bij Fiat denk ik niet direct aan sportmodellen maar meer aan die 500 koekblikken enzo, en aan Punto's en Tipo's en Croma's en meer van die troep.
nee ander werelddeelquote:
o.kquote:
Laat nu maar, anders wordt het zo'n zooitje.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
PT Cruiser?
[..]
Doe jij er ook één.
nee ,uit de bow-tie familiequote:
Volts die vliegen alleen in brand.quote:
princessquote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
austin allegro achtig. goh hoe heet dat ding ook al weer
dat is m ja. goed gedaanquote:
van een Ford Focus, volgens mij gebruikt in een aflevering Fifth Gearquote:
Inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
van een Ford Focus, volgens mij gebruikt in een aflevering Fifth Gear
had ik nog niet eens gezien, herkende het beeld gewoonquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Koepert het volgende:
En anders waren t wel de reflector of t achterlicht dat t weggaf
Die velgen zitten vaker op een 850,de spoiler is volgens mij niet uit het Volvo assortiment.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:23 schreef Koepert het volgende:
Ik dacht altijd dat die velgen voorbehouden waren aan 440/460...maar dat is niet zo, en hoewel die spoiler ook meer 440/460 ademt.. denk ik idd dat het wel eens een s70 kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |