Lijkt me sterk, bij een octavia loopt de motorkap door met grill.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Compoantje het volgende:
Het heeft niets met een Corolla of uberhaupt Toyota te maken, maar ik zat te denken aan een Skoda Octavia, te zien aan de plek waar het embleempje zat.
Ik denk het ook. Goed gezien!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:47 schreef dylanrr het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan dus de hatchback en zonder die stootstrip.
Uitstulping klopt en deurgrepen ook.
Ik denk dat je goed zit.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:47 schreef dylanrr het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan dus de hatchback en zonder die stootstrip.
Uitstulping klopt en deurgrepen ook.
Owh.... ik zit nu echt te dicht in je straatje geloof ikquote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Koepert het volgende:
Syd Barrett1946
![]()
Oh en de auto is een pontiac laurentian uit.. 1959
En waarschijnlijk wil je er dan ook nog bij horen dat dit de 2door softtop versie is.
Autotechnisch nog niet eens eigenlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 16:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Owh.... ik zit nu echt te dicht in je straatje geloof ik
grin,is beide mogelijk?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Autotechnisch nog niet eens eigenlijk![]()
Muzikaal gezien wel
Yup,wranglerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef Compoantje het volgende:
Het is een JEEP. Waarschijnlijk een Wrangler of een CJ7.
Nick Mason heeft een aardige collectie.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef Koepert het volgende:
En Charged... Ja beide is vast mogelijk
Pfuu en wat voor 1,..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nick Mason heeft een aardige collectie.
nmquote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef Koepert het volgende:
Het is idd een Wrangler..
En Charged... Ja beide is vast mogelijk
kijk je link eens even naquote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef Compoantje het volgende:
Volgende:
Het gaat om de rode auto, maar als je de blauwe ook weet krijg je 1000 bonuspunten.
Ik wist het, maar daarin stond inderdaad niet het model wat, inderdaad Koepert, een California is.quote:
Range Rover?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik wist het, maar daarin stond inderdaad niet het model wat, inderdaad Koepert, een California is.
Iemand ook nog voor de blauwe?
Silverado komt het dichtst in de buurt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:41 schreef Koepert het volgende:
Die blauwe zal wel n oudere jeepachtige zijn gezien de banden.
Bronco, Silverado, C10 dat werk.
Buick Limited.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef ellevehC86 het volgende:
Hoe rot ie ook is aan de onderkant, ik zou m zo willen opknappen
[ afbeelding ]
jaar?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |