Geo Metro ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:48 schreef Koepert het volgende:
Een soortvanSiwft?
Zal dus wel weer een Geo Metro of Maruti Swift zijn..
Dubbele punten!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Charged het volgende:
Ondanks dak en achterscherm ga ik voor de custom coupe.
Eentje die Koepert niet kentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef Koepert het volgende:
Ok... Nu denk ik aan een Impreza (Subaru dus zoals eerder gezegd)
Maar deze versie zegt mij helemaaaal niks.. (ja echt, dat kan dus gewoon jongens..)
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is net of ze er een Lancia Lybra van wilden maken.
Yep. Een hele zeldzame auto maar er zijn opvallend veel foto's te vinden van gecrashte exemplaren.quote:
Waren natuurlijk ook retelistig om in te rijden.. naar t schijnt .quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Een hele zeldzame auto maar er zijn opvallend veel foto's te vinden van gecrashte exemplaren.
Zo'n Ford geval.. ? FLEXquote:
Element it is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zo'n Ford geval.. ? FLEX
Of een Honda eh.. dinges? ELEMENT
Er zijn ook een heleboel replica's van he. Originele zijn bijna niet te betalenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Een hele zeldzame auto maar er zijn opvallend veel foto's te vinden van gecrashte exemplaren.
Moah, sommige mensen hebben er één als hondenhokquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn ook een heleboel replica's van he. Originele zijn bijna niet te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |