Ja, en er staat 'wreckedexotics.com' in het plaatje.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Echter ziet het erna uit dat er een vlakke bodemplaat is dan denk je toch al snel aan een exotische auto.
quote:Op zondag 23 september 2012 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en er staat 'wreckedexotics.com' in het plaatje.
Heeft mijn chevy ook, heb het lef eens om die japans te noemen, en je krijgt een dreunquote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef Charged het volgende:
[..]
Zou kunnen maar had dan spiegels op de voorschermen verwacht..
Chief,geef me wat credit om een amerikaan te kunnen onderscheiden van een jap..quote:Op zondag 23 september 2012 22:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heeft mijn chevy ook, heb het lef eens om die japans te noemen, en je krijgt een dreun
Zelfde fabriek, ander merk.quote:Op maandag 24 september 2012 09:12 schreef Koepert het volgende:
Heeft wel wat weg van een Sunbeam.. k weet alleen nooit of dat de Vogue of de Tiger is.
Owww.. dat is dat hele Rootes Arrow project dan toch?quote:
Hillman Hunterquote:Op maandag 24 september 2012 14:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Owww.. dat is dat hele Rootes Arrow project dan toch?
Dan kan het nog een Dodge/Chrysler iets zijn.. maar dat zal wel niet gezien het Stuur-Links..
Dus dan zeg ik Hillman
Het is een wat bescheidener exemplaar dan een Cobra.quote:Op maandag 24 september 2012 17:29 schreef Compoantje het volgende:
Doet me denken aan een Shelby Cobra Daytona, maar de daklijn klopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |