SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
Helaas is hier voor mij nu weinig tegen in te brengenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zullen niet in het stadion zitten, afgaande op het niveau dat de bezoekers hier vertonen.
Die klopt volgend jaar dus niet meer. Dan zijn ze 100 toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Aan de mathilde laan,
Vechten wij voor elkaar
Al bijna 100 jaar
PSV EINDHOVEN!!!
Ooooh Eindhoven, oooh Eindhoven.
Hier heb ik mijn hart verloren
Oooh fritsje philips, lucie nilis, romariooo, Coen dillen, Willy , Cocu , van Nistelrooij
Wil je meer?
Koorknaapjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef marcie216 het volgende:
Ooh wat is het toch fijn, om voor Feyenoord te zijn.
Elke week weer een jas, wat een bras, wat een bras!
Cheerio, Cheerio in Eindhoven zingen we zo,
Die was ook geweldig, na de 10-0quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef marcie216 het volgende:
Ooh wat is het toch fijn, om voor Feyenoord te zijn.
Elke week weer een jas, wat een bras, wat een bras!
Cheerio, Cheerio in Eindhoven zingen we zo,
Voor iemand die moet schijten mag hij wel wat sneller lopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
99 tackling en 99 agression?
Klopt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helaas is hier voor mij nu weinig tegen in te brengen!!
Ja omdat Been niet opstapte gelijk. Mario Beenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die was ook geweldig, na de 10-0
VDM U MAD?
dan halen we 'bijna' eruitquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die klopt volgend jaar dus niet meer. Dan zijn ze 100 toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Organiseer een Project X: Vancouver.
Dankje.quote:
quote:
Was geweldig ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die was ook geweldig, na de 10-0
VDM U MAD?
Nee, dakloze!quote:
Is dat die gozer die toen iemand compleet z'n been brak?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, zie filmpje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat die gozer die toen iemand compleet z'n been brak?
Eerst krijg je onterecht rood en vervolgens gaan alle 10 kansen erin. Gebeurt eens en nooit weer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Was geweldig ja!
VDM kan er niet tegen haha, werden compleet overlopen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat die gozer die toen iemand compleet z'n been brak?
quote:
Yesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje.
Ik vroeg me al af waarom dudeweiser het zei, jij post even een verklaring.
Goed bezig geluidsysteem
edit: en dit is geen sarcasme
Terecht rood, Ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerst krijg je onterecht rood en vervolgens gaan alle 10 kansen erin. Gebeurt eens en nooit weer.
Zijn niet veel goede deals, weinig marge!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag dan wel winst gemaakt, maar ik heb nog steeds moeite om deals te vinden. Of er zijn bijna geen goede deals of het ligt aan het feit dat ik gewoon niet op de 59e minuut kan blijven zonder dat ik 20 pagina's achteruit moet scrollen. Dat is best wel irritant
Boeiend, die 5 miljoen coins komen nog wel!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag dan wel winst gemaakt, maar ik heb nog steeds moeite om deals te vinden. Of er zijn bijna geen goede deals of het ligt aan het feit dat ik gewoon niet op de 59e minuut kan blijven zonder dat ik 20 pagina's achteruit moet scrollen. Dat is best wel irritant
Tis al triest genoeg voor Feyenoord dat het ooit is gebeurdquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerst krijg je onterecht rood en vervolgens gaan alle 10 kansen erin. Gebeurt eens en nooit weer.
11 kansen, dan houdt het ook op. En als dat terecht rood is dan mag van Bommel nooit meer spelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Terecht rood, Ja!
En we hadden wel meer kansen.
Niet waar, en dat kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
Die 3-1 deed PSV meer pijn dan dat de 10-0 hen vreugd gaf.
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kruip nog verder in zijn hol.
De bronze packs vallen dit jaar ook tegen tot nu toe. Ik krijg erg weinig dingen die iets waard zijn, maar als alles makkelijker verkoopt maak ik waarschijnlijk wel gewoon winst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn niet veel goede deals, weinig marge!
Ja joh, liever een keer 10-0 winnen dan kampioen wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet waar, en dat kan ik bevestigen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kruip nog verder in zijn hol.
Typisch EHV, er is iets kewls en dan gaan ze het als de hype over is nog een keer zelf doen, en dan is er natuurlijk geen fuck aanquote:
GMTAquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb jij die gemaakt, gezien de spelfout?
Rijst heeft daar ervaring in. Of niet nicht.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb jij die gemaakt, gezien de spelfout?
We hebben dat kampioenschap niet alleen die wedstrijd verloren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja joh, liever een keer 10-0 winnen dan kampioen worden
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O fuck ... zo terug even naar de painttafel.
quote:
Kutkeeperquote:
Later Mathijs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had die spelfouten niet eens door, schaam me nu wel diep.
Tijd om te gaan dus, bedankt voor het avondje vermaak jongens
Heb jij Fifa 13 al???quote:
NERGENS VOOR NODIG DITquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Rijst heeft daar ervaring in. Of niet nicht.
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Kamikazie het volgende:
Veel plezier morgen en groetjes aan de Sjineeeez.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Kamikazie het volgende:
Nee maar hij is zwartquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij Fifa 13 al???![]()
gr gr
Jonge, ik ben Majin Buuquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geluidsysteem , maak hem kapot!
NOU GA JE ECHT TE VER VUILE TERINGHUFTER.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkje?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Gameplay op die stream van FUT ziet er manne snel uit
Sorrie sorrie egt sorry, het speit me, blijf bij me, houd van me, ga nooit meer wegquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
NOU GA JE ECHT TE VER VUILE TERINGHUFTER.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef baswijchen het volgende:
http://nl.twitch.tv/codexavellum fifa 13 ultimate team!!!!
Ekte Tsjechquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef JacobDubbel het volgende:
[ afbeelding ]
Ekte Bosnieer ahahhahahah![]()
"Ben godverdomme me wijf verloren...", "wete gij wel wa da me mij doet jonguh?"quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef detennismaster het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)n+spelersbus+op.aspx
Ik ga echt helemaal stuk om die 2 filmpjes die aan de zijkant staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Is 13quote:
Viel me ook op ja, daar word ik niet vrolijk van!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Gameplay op die stream van FUT ziet er manne snel uit
Oh ik vind dat wel lekker spelen eigenlijk...was afgelopen jaar ook zo snel. Stuk sneller dan de demo iig. Beetje ertussenin zou ideaal zijn imo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Viel me ook op ja, daar word ik niet vrolijk van!
Kampioenschap? Pssj, jonguh toch, denk gij nou serieus dat we nog kampioen gaan worren, met die mongolen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Ben godverdomme me wijf verloren...", "wete gij wel wa da me mij doet jonguh?"
jupquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef Reemi het volgende:
Season ticket is toch wel verleidelijk.Hoe werkt dat nou? Je kunt die early release downloaden, en die werkt totdat het spel in de winkel uit is en dan moet je de CD gebruiken? Of wat?
Demo is elk jaar slomer dan het spelzelfquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lekker spelen eigenlijk...was afgelopen jaar ook zo snel. Stuk sneller dan de demo iig. Beetje ertussenin zou ideaal zijn imo.
Ik heb toch het idee dat het wat sneller ging, maar het kan ook zijn dat deze computer langzaam is en het beeld soms doorschietquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lekker spelen eigenlijk...was afgelopen jaar ook zo snel. Stuk sneller dan de demo iig. Beetje ertussenin zou ideaal zijn imo.
Het verschilde afgelopen jaar ook wel per wedstrijd..er zaten potjes bij dat het echt x3 leek te gaan en ook potjes waar het x1 ging. Meeste potjes waren x2quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat het wat sneller ging, maar het kan ook zijn dat deze computer langzaam is en het beeld soms doorschiet
Waarom, mij lijkt het opzich wel vet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef Rijst het volgende:
gadverdamme seasons in fut lijkt me echt stom.
Ja, ik ga het ook niet doen.... Ga toch maar slaappie doen.... Morgen om 19.00uur!!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef Maver24 het volgende:
amerikanen zijn em nu aan het downloaden, nou ja, wij nog maar even wachten hoor
Is dat nou alleen tegen de CPU of ook online? Online lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef Rijst het volgende:
Nog een week wachtenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef Maver24 het volgende:
amerikanen zijn em nu aan het downloaden, nou ja, wij nog maar even wachten hoor
Beterschap !quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef Thorb het volgende:
Ik ga maar eens slapen, hopelijk morgen een stuk beter en geen koorts
Weltrusten!
Season is volgens mij online.... Net als die andere season!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat nou alleen tegen de CPU of ook online? Online lijkt me wel tof
Ik wil wel eens weten waar ik nu precies sta. Zal wel ergens in de middenmoot zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:15 schreef Rijst het volgende:
Al binnen gehaald???quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
Menu is echt veel sneller geworden.
Online ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat nou alleen tegen de CPU of ook online? Online lijkt me wel tof
Gaat over die stream.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Al binnen gehaald???
Kan niet zo snel?????
Ik kijk naar een stream op twitch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Al binnen gehaald???
Kan niet zo snel?????
Omdat ik niet tegen veranderingen kan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom, mij lijkt het opzich wel vet.
Joepiequote:
Ik vind het wel ironisch dat iets wat via FB is begonnen, nu dadelijk via FB ook wordt opgeruimd.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
Iemand livestream van FUT?
Ben toch wel benieuwd hoe het eruit ziet
..quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef baswijchen het volgende:
http://nl.twitch.tv/codexavellum fifa 13 ultimate team!!!!
Dat mag jij vinden, zemmelquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuker dan de gameplay van FUT meestal :$
Was die verdwenen? Daar heb ik ook last vvanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Ah, mn verkochte Narsingh staat weer op mn TP, hij is herrezen
En dan geef ik jou weer harde battaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom morgen maar FIFA geef ik je harde batta vriend.
Ja die was verkocht en verdwenen maar zonder dat ik coins kreeg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was die verdwenen? Daar heb ik ook last vvan
Toch mooi 200 winst met discardenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Maver24 het volgende:
niet van mij maar iemand op het ea forum
[ afbeelding ]
Is tof, maar volgens mij kun je nog niet tradeofferenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan ik iemand nog blij maken met fifa 12 silvers op de ps3?
Discard ze anders niemand koopt ze toch
quicksellen instant coinsquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet bij fifa 12?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is tof, maar volgens mij kun je nog niet tradeofferen
Voeg me anders maar toe mrvaneequote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat dan weer wel natuurlijk, mits op vriendenlijst
Doe ik een andere keer, op zich heb ik geen behoefte aan spelers, heb die genoeg in fifa 12quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voeg me anders maar toe mrvanee
Nee sta nog niet in de op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe ik een andere keer, op zich heb ik geen behoefte aan spelers, heb die genoeg in fifa 12sta je in de OP?
thxquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef baswijchen het volgende:
[..]
http://nl.twitch.tv/smarba hij is 50% met downloaden
Kwartiertje nog denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Heb nog geen daily gifts gezien hoor
Ja ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef baswijchen het volgende:
iemand nog fut 12 coins over...verveling heerst SOZ voor beggen
Neequote:
Heb wel aantal silvers voor je en 10kquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:48 schreef baswijchen het volgende:
iemand nog fut 12 coins over...verveling heerst SOZ voor beggen
Wat had je in gedachten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ahh:P tja kweet niet wat je wilt hebben :$
hahahaha wat wil je hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten?
Dat ':$' laat toch zien dat jij op iets seksueels uit bent. Daar heb ik geen zin in.
Oh lees net van niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:51 schreef GuRBuH het volgende:
Staat die FIFA13 download in de PS3 store? (EU)
Fifa 13 coins in ruil voor Fifa 12 coins??quote:
hadden gister volgens mij ook al over gehad? ik weet niet wat je wilt hebben aangezien FIFA 12 beetje verleden tijd is bijnaquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Fifa 13 coins in ruil voor Fifa 12 coins??
Nee, vanaf 19u morgen pas in de EU store. US wel al nu.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef baswijchen het volgende:
[..]
hadden gister volgens mij ook al over gehad? ik weet niet wat je wilt hebben aangezien FIFA 12 beetje verleden tijd is bijna
Zit te twijfelen om US te nemen. Kan dan wel maar t/m dinsdag....quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, vanaf 19u morgen pas in de EU store. US wel al nu.
ga naar bed en morgen om 19:00 kan je spelen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om US te nemen. Kan dan wel maar t/m dinsdag....
DAN PAS?!?! GVDquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ga naar bed en morgen om 19:00 kan je spelen...
Nee later, je moet eerst nog een paar uur downloaden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
DAN PAS?!?! GVDRAAAAGE IK HEB GODVERDOMME PROJECT X HAREN OOK AL GEMIST
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee later, je moet eerst nog een paar uur downloaden.
haha, jammer van die kutreclame tussendoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef GuRBuH het volgende:
http://nl.twitch.tv/555barcaboy555_O-
Ik had geen reclame?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha, jammer van die kutreclame tussendoor
Die gozer daarachter, beide rammen op die CD, slaat ie zijn bierflesje omquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hahah helemaal los op die FIFA disc
Als het goed is wel, maar puush heeft issues.quote:
Als buitenaardsen naar onze planeet zouden kijken, en dit soort dingen zouden zien, dan schrikken ze zich rotquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef Rijst het volgende:
Update 01:05 uur:
NOS meldt op de radio dat er inmiddels tien mensen gewond zijn geraakt, waarvan twee zwaargewond. Ook meldt de omroep dat ambulancepersoneel in Haren bekogeld is met tegels. Het lijkt nu rustiger te worden. Het gebied rond de Stationsweg is inmiddels weer vrij. De plaatselijke Hubo wordt momenteel leeggehaald, maar dat zijn houten platen die gebruikt worden de gesneuvelde ramen van diverse winkels af te dekken
Onbegrijpelijk.
Ze zullen er wel om gevraagd hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef Rijst het volgende:
Update 01:05 uur:
NOS meldt op de radio dat er inmiddels tien mensen gewond zijn geraakt, waarvan twee zwaargewond. Ook meldt de omroep dat ambulancepersoneel in Haren bekogeld is met tegels. Het lijkt nu rustiger te worden. Het gebied rond de Stationsweg is inmiddels weer vrij. De plaatselijke Hubo wordt momenteel leeggehaald, maar dat zijn houten platen die gebruikt worden de gesneuvelde ramen van diverse winkels af te dekken
Onbegrijpelijk.
Yessssssquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef DutchSL het volgende:
Toefjes vroeg gisteren of hij in het spel zat, en ik kom hem nu voor het eerst tegen:
[ afbeelding ]
Die van Tim deed het wel, die van jou nu niet. Random puush functionaliteitquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef DutchSL het volgende:
Toefjes vroeg gisteren of hij in het spel zat, en ik kom hem nu voor het eerst tegen:
[ afbeelding ]
Vind Gazza leuker.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
http://nl.twitch.tv/smarba
Drukke UT menu
Dat was de afgelopen paar keer steeds rond deze tijd hoor..de EU markt is nou eenmaal veel groter en die ligt nu (relatief gezien) op zijn gat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Er zijn ook nauwelijks nog zilveren koopjes te vinden, wat gebeurt er?
In de vorige fifa al een hidden gem, nu helemaal briljante spelerquote:
Heb je Bale z'n kop nog nooit in het echt gezien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap die van Bale niet
Ik had Grabban en Esteban in m'n pakje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
Beste wat ik als daily gift heb gehad was 500coins
Nu 250
Ik ben voor de noodles soep gegaan ook niet vervelendquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
mmmmm eitje! Dat ga ik maar eens even maken denk ik
goed om op te warmen ja. Het is hier weer behoorlijk koud geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik ben voor de noodles soep gegaan ook niet vervelend
Je sliep alleen onder je overtrek al die tijd? Dat heb ik echt alleen als het echt fucking heet is..anders is het toch snel fris..quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
goed om op te warmen ja. Het is hier weer behoorlijk koud geworden.
Heb ook maar weer gelijk mn dekbed in mn dekbedovertrek gedaan.
Lekker, maar stinkt zo ergquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:18 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik ben voor de noodles soep gegaan ook niet vervelend
Ik ook tot vorige week onder alleen een overtrek gelegenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je sliep alleen onder je overtrek al die tijd? Dat heb ik echt alleen als het echt fucking heet is..anders is het toch snel fris..
Hoi met Rik dat is dus niet de bedoeling hè, even kijken wat ik eraan kan doen als je zo slaapt gr gr Rikquote:
'S ochtends lekker in de tent wakker wordenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook tot vorige week onder alleen een overtrek gelegen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
'S ochtends lekker in de tent wakker worden
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Al heeft Toefskes natuurlijk zo'n bazenpyjama met muts
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
'S ochtends lekker in de tent wakker worden
Maar ik heb dan ook bijna altijd mn persoonlijke kachel naast me liggen :pquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je sliep alleen onder je overtrek al die tijd? Dat heb ik echt alleen als het echt fucking heet is..anders is het toch snel fris..
Oh dat is wel lief van je moederquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook bijna altijd mn persoonlijke kachel naast me liggen :p
Ik zie wat gaten in je planning, kun je dit verklaren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:47 schreef Tim86 het volgende:
Zo, mijn schema voor vannacht en morgen
3:30 - 10:00 slapen
10:00-13:30 Paper opzet maken + samenvatting artikel afmaken + boodschappen + afwas
13: 45 Swansea - Everton
15:40-17:45 Schalke - Bayern en zappen tussen wat EPL potjes
18:45 tot 22:30 genieten van baggerpotjes NL voetbal en eventueel wat livebetten
#dagboek
Mijn schemaquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:47 schreef Tim86 het volgende:
10:00-13:30 Paper schrijven + boodschappen + afwas
13: 45 Swansea - Everton
15:40-17:45 Schalke - Bayern en zappen tussen wat EPL potjes
18:45 tot 22:30 genieten van baggerpotjes NL voetbal en eventueel wat livebetten
#dagboek
Excuses, zo klopt hij:quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie wat gaten in je planning, kun je dit verklaren?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Excuses, zo klopt hij:
10:00-13:30 Paper opzet maken + samenvatting artikel afmaken + boodschappen + afwas
13:30-13:31 Masturberen
13:31-13:45 Poepen
13:45 - 15:30 Swansea - Everton
15:30-17:45 Schalke - Bayern en zappen tussen wat EPL potjes
17:45-18:45 Koken, eten en nogmaals masturberen. Eventueel tegelijk ivm tijdnood.
#dagboek
Goed te doen tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leuk dat je het beestje ook bij z'n naam noemt, heel open en oprecht van je. Ook vreemd dat jij poept na het masturberen, heb ik nog nooit gedaan. Is dat fijn?
Die volgorde kan nog weleens veranderen hoor. Soms word ik wulps van het poepen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leuk dat je het beestje ook bij z'n naam noemt, heel open en oprecht van je. Ook vreemd dat jij poept na het masturberen, heb ik nog nooit gedaan. Is dat fijn?
Poepen tijdens het masturberenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: beter eruit dan erin.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die volgorde kan nog weleens veranderen hoor. Soms word ik wulps van het poepen.
[ afbeelding ]
Oude afbeeldingen worden verwijderd geloof ik, dus gewoon een kwestie van heel veel puushen in een heel kort tijdsbestek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit net bij Puush te kijken en zit pas op 28.01MB/200MB (14.01%). Hoe krijgen rijst en rasmus die account al helemaal vol joh, bizar
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tim doet het ook tijdens het eten.
Ik zie het nu ja..op mijn oudste pagina staat deze en die is best recentquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oude afbeeldingen worden verwijderd geloof ik, dus gewoon een kwestie van heel veel puushen in een heel kort tijdsbestek.
In de bus poepen en masturberen tijdens het eten.quote:
Natuurlijk wel. Rastafari uit Kroatië zijn zeldzaamquote:
HAHHAHAHAHAHAAH Ik ga stuk hier ahahahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Rastafari uit Kroatië zijn zeldzaam
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Excuses, zo klopt hij:
13:30-13:31 Masturberen
13:31-13:45 Poepen
13:45 - 15:30 Swansea - Everton
15:30-17:45 Schalke - Bayern en zappen tussen wat EPL potjes
17:45-18:45 Koken, eten en nogmaals masturberen. Eventueel tegelijk ivm tijdnood.
18:45 tot 22:30 genieten van baggerpotjes NL voetbal en eventueel wat livebetten. En FIFA download aanzetten.
22:30 tot de tering: FIFA spelen
#dagboek
Tim houdt niet van party's. Hij verafschuwt ze zelfs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:00 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHAAH Ik ga stuk hier ahahahaJij moet een keer met ons in de party hahaha
Ons huis? Met wie woon je samen dan, Toefjes?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:01 schreef Toefjes het volgende:
Ik moet morgen echt flink gaan schoonmaken, maandag is er een bezichtiging voor ons huis. Vandaag al de tuin, badkamer en WC gedaan
Ik kijk nu nog een docuquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn dag eruit ziet. Behalve dat jij ontbijt om 13:30.
Nee hoor, maar ik heb geen mic en ik ben te lui om er een te halenquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tim houdt niet van party's. Hij verafschuwt ze zelfs.
Nee, staat nog te koop uit mn getrouwde tijd. Door de crisis raken we het huis aan de straatstenen niet kwijt. Al is zij 2 jaar pleite al, en betaalt netjes 50% aan de hypotheekquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ons huis? Met wie woon je samen dan, Toefjes?
Haal dan gelijk een Kinect, kunnen we videochatten en leuke tips uitwisselen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb geen mic en ik ben te lui om er een te halen
Maybe one day...Anders blijft rijst me autistisch noemen
Bij ons leek iedereen ook aan het begin een autist in de partyquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb geen mic en ik ben te lui om er een te halen
Maybe one day...Anders blijft rijst me autistisch noemen
Sterkquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, staat nog te koop uit mn getrouwde tijd. Door de crisis raken we het huis aan de straatstenen niet kwijt. Al is zij 2 jaar pleite al, en betaalt netjes 50% aan de hypotheek
Eerst op je hand zitten en dan als ie slaapt rukken, dan lijkt het alsof iemand anders het doet. Of bedoel je dat soort tips niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haal dan gelijk een Kinect, kunnen we videochatten en leuke tips uitwisselen.
Da's balen. De huizenprijzen blijven maar dalen hè? Ik vraag me af of er ooit een moment komt waarop het verkopen van je huis eigenlijk niet eens meer de moeite waard is en je beter kunt wachten tot de markt weer is hersteld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, staat nog te koop uit mn getrouwde tijd. Door de crisis raken we het huis aan de straatstenen niet kwijt. Al is zij 2 jaar pleite al, en betaalt netjes 50% aan de hypotheek
Gewoon discarden die meuk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's balen. De huizenprijzen blijven maar dalen hè? Ik vraag me af of er ooit een moment komt waarop het verkopen van je huis eigenlijk niet eens meer de moeite waard is en je beter kunt wachten tot de markt weer is hersteld.
Het lijkt mij vooral zo wazig dat ik dan in mijn eentje op mijn kamer zit te schreeuwen..komen mijn huisgenoten 1 voor 1 kijken of het wel goed met me gaatquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:05 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Bij ons leek iedereen ook aan het begin een autist in de partyNiemand durfde wat te zeggen
Nu gaan we los meestal ahhahahah
Are you coming on to me?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haal dan gelijk een Kinect, kunnen we videochatten en leuke tips uitwisselen.
We gaan het waarschijnlijk ook uit de verkoop halen, en dan blijf ik er alleen wonen, en ga ik het alleen betalen, wel huis op ons beide naam. Als we nu tegen marktconforme prijs verkopen, komen we er allebei met 15K schuld uit. Dan blijf ik nog wel een paar jaartjes zitten in dit grote huisquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's balen. De huizenprijzen blijven maar dalen hè? Ik vraag me af of er ooit een moment komt waarop het verkopen van je huis eigenlijk niet eens meer de moeite waard is en je beter kunt wachten tot de markt weer is hersteld.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Eerst op je hand zitten en dan als ie slaapt rukken, dan lijkt het alsof iemand anders het doet. Of bedoel je dat soort tips niet?
Bij mij thuis denken ze vaak ook dat ik ruzie hebquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral zo wazig dat ik dan in mijn eentje op mijn kamer zit te schreeuwen..komen mijn huisgenoten 1 voor 1 kijken of het wel goed met me gaat
Mijn moeder is het gewend als ik het over masturbatietechnieken heb met m'n Xbox Live vrienden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral zo wazig dat ik dan in mijn eentje op mijn kamer zit te schreeuwen..komen mijn huisgenoten 1 voor 1 kijken of het wel goed met me gaat
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn moeder is het gewend als ik het over masturbatietechnieken heb met m'n Xbox Live vrienden.
Ja, precies. Gewoon 1 kamer voor de Playstation, 1 voor de pooltafel, 1 voor de massagetafel...quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We gaan het waarschijnlijk ook uit de verkoop halen, en dan blijf ik er alleen wonen, en ga ik het alleen betalen, wel huis op ons beide naam. Als we nu tegen marktconforme prijs verkopen, komen we er allebei met 15K schuld uit. Dan blijf ik nog wel een paar jaartjes zitten in dit grote huis
je vergeet de pingpongtafelquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, precies. Gewoon 1 kamer voor de Playstation, 1 voor de pooltafel, 1 voor de massagetafel...
Ook altijd leuk als je mic leeg is en je Surround set aanstaat. Dan hoor je ineens keihard: "KANKERSPEL!" door de speakers.quote:
Ik denk dat ik zelf als eerst een mooi appartement haal, op een goede locatiequote:Op zaterdag 22 september 2012 03:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We gaan het waarschijnlijk ook uit de verkoop halen, en dan blijf ik er alleen wonen, en ga ik het alleen betalen, wel huis op ons beide naam. Als we nu tegen marktconforme prijs verkopen, komen we er allebei met 15K schuld uit. Dan blijf ik nog wel een paar jaartjes zitten in dit grote huis
In Miami heb ik prachtige appartementen gezien voor relatief weinig geld. Ik zou daar zo kunnen wonen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:13 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf als eerst een mooi appartement haal, op een goede locatiePas als samenwonen en trouwen een optie is dan wil ik verhuizen ( desnoods hou ik het appartement als dat mogelijk is
)
Je kunt plannen wat je wilt, maar als je genaaid wordt door een vrouw kom je toch in vervelende situaties terechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:13 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf als eerst een mooi appartement haal, op een goede locatiePas als samenwonen en trouwen een optie is dan wil ik verhuizen ( desnoods hou ik het appartement als dat mogelijk is
)
Daarom het appartement houden, dan kan ik alsnog weg en dan meteen van het huis af ondanks het verliesquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt plannen wat je wilt, maar als je genaaid wordt door een vrouw kom je toch in vervelende situaties terecht
Niks mis mee. Of lekker zo'n klein huisje in iets als Hawaii ofzo..heerlijk. Maar ik droom nu al over rentenieren terwijl ik nog moet beginnen met werkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In Miami heb ik prachtige appartementen gezien voor relatief weinig geld. Ik zou daar zo kunnen wonen.
Haha, 2 huizen, dat zou wel briljant zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:16 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Daarom het appartement houden, dan kan ik alsnog weg en dan meteen van het huis af ondanks het verlies
Misschien me uitgaven beperken in de one night stand / vriendin periode, meer uren doorheen jagen zodat ik sowieso nergens afhankelijk van benquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, 2 huizen, dat zou wel briljant zijn
Zeg dat wel, hihiquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maar als je genaaid wordt door een vrouw kom je toch in vervelende situaties terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |