SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
[ Bericht 0% gewijzigd door Rijst op 21-09-2012 22:56:59 ]
Langs de weg pissen kan nog ja, maar binnen de bebouwde kom nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net alsof die polities nooit even snel langs de weg pissen
Ik was een keer op stap, beetje bieries drinken met mijn home bois en was een ander groepje zuiplappen die melig waren en over een politie auto gingen pissengeniaal
5 man een boete
Kan je nog 2 uur wachten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hmmm....dan maar ff opblijven tot 00.00uur
Na die zin geloof ik er al geen kut meer vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net alsof die polities nooit even snel langs de weg pissen
Ik was een keer op stap, beetje bieries drinken met mijn home bois en was een ander groepje zuiplappen die melig waren en over een politie auto gingen pissengeniaal
5 man een boete
Was jij daar?quote:
Ach joh, als je dronken bent moet het kunnenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Langs de weg pissen kan nog ja, maar binnen de bebouwde kom niet
Heb ik wel vaker last vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Deze discussie gaat nergens meer over
Toen had ik FOK! nog niet ontdektquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Na die zin geloof ik er al geen kut meer van
Genoeg live streams naar Project X Harenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker last van.
Moet toch iets op mijn vrijdagavond waarop ik niet de binnenstad onveilig kan maken omdat ik morgen om half 9 op moet? Prima vermaak dit hoor.
Waar trek jij dan de grens van 'accounts van dezelfde persoon'? Dat ik 5 accounts had wil niet zeggen dat ze allemaal van mij waren, ondanks dat ze waren geregistreerd onder dezelfde email/xbox/ip-adres. Jij maakt een denkfout.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke kan, heb ik gewoon eerder niet opgemerkt en niet verwacht omdat je trouw elk jaar fifa kocht en meerdere EA spellen speelt dus je moet snappen dat het nu wel erg lijkt alsof je op ze afgeeft vanwege je ban. En dat je dan komt met opmerkingen als mensen hersenspoelen en het bedrijf kapot maken moet ik gewoon om lachen en moet ik tegen ingaan. Zo gek is dat toch niet?
Dat verhaal van die accounts kan best kloppen, maar ik vind het volledig terecht dat ze gewoon alle accounts van iemand die gecheat heeft bannen. Kom op, je gaat toch niet zeggen dat je ervan opkeek dat je andere account toevallig ook gebanned was?
Welke stream?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een mongolen daar
Worden met 'Te koop' borden van makelaars gegooid, en met planten
Thanks.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Wie zegt dat ik niet kan multitasken ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Genoeg live streams naar Project X HarenIs 10 x beter vermaak
Ik vond de film zo tegenvallen. Alle toffe momenten zaten al in de trailerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet kan multitasken ?
Net trouwens project X afgekeken, was inderdaad toch wel een vette film aan het einde.
Stream van RTV Noord was veel beterquote:
Over 2000quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al bekend hoeveel mensen daar zijn?
okequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
Wat een trieste zooi in Haren...
Kan TS me even van de Xbox sectie maar de ps3 sectie verplaatsen?
jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef pascal08 het volgende:
Is er nou ook al een dode gevallen in Haren?
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit zijn herhalingen? of niet waar kijk je?
Volgens sommige wel ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef pascal08 het volgende:
Is er nou ook al een dode gevallen in Haren?
Nou schijnbaar hebben ze de grens goed getrokken. Hebben heel veel mensen volkomen terecht gebanned en op een vriend van roypsv na die beweerd niks te hebben gedaan hebben ze niemand onterecht gebanned dus prima werk hoor. Denk dat ze zich niet druk maken over die theoretische X accounts op 1 ip-adres / e-mail / xbox.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar trek jij dan de grens van 'accounts van dezelfde persoon'? Dat ik 5 accounts had wil niet zeggen dat ze allemaal van mij waren, ondanks dat ze waren geregistreerd onder dezelfde email/xbox/ip-adres. Jij maakt een denkfout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja datr check ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Die, toenet echt live beelden van RTV Noord
Sucksquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oja datr check ik ookZe laten steeds dezelfde beelden zien.
Volk in oberhausen is niet veel beterquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou schijnbaar hebben ze de grens goed getrokken. Hebben heel veel mensen volkomen terecht gebanned en op een vriend van roypsv na die beweerd niks te hebben gedaan hebben ze niemand onterecht gebanned dus prima werk hoor. Denk dat ze zich niet druk maken over die theoretische X accounts op 1 ip-adres / e-mail / xbox.
Laten we erover ophouden? Of moeten het nog even over hun hersenspoel activiteiten hebben?Ik heb gewoon nog accounts die het wel doen hoor, dus de grens is absoluut niet goed getrokken. Ze hadden geen andere keuze dan deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er ook nog iets in Duitsland bezig dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volk in oberhausen is niet veel beter
Iphone 5 kwam daar vandaag uit, allemaal van die trieste mensenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is er ook nog iets in Duitsland bezig dan?
Oh, die gaan campingkje spelen 5 dagen van te voren jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iphone 5 kwam daar vandaag uit, allemaal van die trieste mensen
Nou zijn we het erover eens dat we allebei een beetje onzin uitslaan zo nu en dan hequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog accounts die het wel doen hoor, dus de grens is absoluut niet goed getrokken. Ze hadden geen andere keuze dan deze.
Ook daar vechtpartijen, maar dan in de rij voor de apple storequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, die gaan campingkje spelen 5 dagen van te voren ja
No you didn'tquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
En jouw moeder is nog vaker gevingerd dan een bowlingbal![]()
Had hem nog nooit gehoord, in die comments van dat filmpje.
Om een telefoon..quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook daar vechtpartijen, maar dan in de rij voor de apple store
Tsja, apple fanboi's. Opknopen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, die gaan campingkje spelen 5 dagen van te voren ja
Fallout 3quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Om een telefoon..
Gaat weer nergens over
Dat maakt mij niet minder boos. Ik vind het zelf nogal een irritante eigenschap dat ik dingen niet makkelijk los kan laten, sterker nog ik bijt me er alleen nog maar meer in vast en ik laat niet los totdat ik me zin heb. Lukt dat niet, dan gooi ik het over een andere boeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou zijn we het erover eens dat we allebei een beetje onzin uitslaan zo nu en dan he
Goed resultaat van deze vruchtbare discussie!
Ziet er niet uit als een type Chuck Norrisquote:
Eerst de bewoners evacuerenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige oplossing met Haren ....
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
Kerels die hun 06 tussen de comments gooien met : leuke meiden bel me.
Het zal je baan maar zijn, klappen omdat een autist er weer is ingetuint een stukje oud ijzer te hebben gekocht.quote:
Moet je MTV even aanzetten om 2:00 zometeenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
Kerels die hun 06 tussen de comments gooien met : leuke meiden bel me.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zal je baan maar zijn, klappen omdat een autist er weer is ingetuint een stukje oud ijzer te hebben gekocht.
Je posts worden beter, dat meen ik. Straks ga je nog kwaliteit posten!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zal je baan maar zijn, klappen omdat een autist er weer is ingetuint een stukje oud ijzer te hebben gekocht.
I knowquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gasten mogen nog niet in een zin met die baas die jij post genoemd worden
Ja, jij doet dat stiekem ook he? Geef maar toe GJE'tjequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je MTV even aanzetten om 2:00 zometeen
Nee, dan wordt m'n pa boos als ik voor ¤0,50 loop te smsenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, jij doet dat stiekem ook he? Geef maar toe GJE'tje
Moet ik nu alweer tegen je ingaan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je posts worden beter, dat meen ik. Straks ga je nog kwaliteit posten!
In Belgie op TMF is dat de hele dag doorquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, dan wordt m'n pa boos als ik voor ¤0,50 loop te smsen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet ik nu alweer tegen je ingaan?
Man man man VDM en kwaliteit, dat is hetzelfde als ik zonder spellingfouten.
Die mensen die dat ook serieus sturenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Belgie op TMF is dat de hele dag door
Organiseer een Project X: Vancouver.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet minder boos. Ik vind het zelf nogal een irritante eigenschap dat ik dingen niet makkelijk los kan laten, sterker nog ik bijt me er alleen nog maar meer in vast en ik laat niet los totdat ik me zin heb. Lukt dat niet, dan gooi ik het over een andere boeg.
spellingsfouten toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet ik nu alweer tegen je ingaan?
Man man man VDM en kwaliteit, dat is hetzelfde als ik zonder spellingfouten.
Toch zou je zeggen dat het soms zou moeten werken, waarom blijven ze dat anders doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die mensen die dat ook serieus sturen
'Alleen lkkre mysjes, 06xxxxxxxx alleen wapp'
Als dat gebeurd krijg ik dan een brabants worstenbroodje van je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]het is wachten op een post zonder spellingsfouten van jou
Hij (die acteur) is eigenlijk homo, ironisch.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gasten mogen nog niet in een zin met die baas die jij post genoemd worden
van zo'n goede bakkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als dat gebeurd krijg ik dan een brabants worstenbroodje van je?
Dat is ook wel vrij obviousquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij (die acteur) is eigenlijk homo, ironisch.
Wel geniale acteur.
Nee, dan kriest een Fryske droeche woarstquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als dat gebeurd krijg ik dan een brabants worstenbroodje van je?
Die afgezaagde 'ik wil een dikke paal in mijn natte doos' uitzendingen jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch zou je zeggen dat het soms zou moeten werken, waarom blijven ze dat anders doen
Net als met die seks reclames de hele nacht, je kan je toch niet voorstellen dat daar zoveel mensen naar bellen dat dat profitable is om elke nacht de hele nacht uit te zenden
Zolang het maar niet jou worst is vind ik het best steefiequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dan kriest een Fryske droeche woarst
Heb je wel worst en kaas tegelijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet jou worst is vind ik het best steefie
Blijft geniaalquote:
Grote kans ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Over 50 minuten gaan alle prijzen dus sky rocket?
Beetje smegma voor de tongspieren, niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je wel worst en kaas tegelijk
Blijf ik even voor wakker dan maarquote:
Zovaak gezien, maar blijft geniaal.quote:
Beetje de spieren zalvenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje smegma voor de tongspieren, niks mis mee.
Sinds wanneer is 4-4-1-1 een goede formatie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:15 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk stijgt mijn 2 milito's ook de lucht in, 3k voor beide en goede formatie, 1tje is 4-4-1-1 zelfs
De formatiekaart is shiny, daar is het op gebaseerd denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 4-4-1-1 een goede formatie?
sinds dat ik die formatie soms gebruikquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 4-4-1-1 een goede formatie?
Waarquote:
waar?quote:
Dat is de enige formatie die ik nog nooit gebruikt heb, buiten 5-3-2 om.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
sinds dat ik die formatie soms gebruik
Ga gewoon naar de wc man, bespaart je moeke werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb nog mijn Silva erop staan voor 75k start en 100k BIN.
Ik zeik mijn broek onder als ik morgen ochtend Silva verkocht heb
linkquote:
Ik ga Bill Gates nastreven man, als hij 10 briefjes van 100 dollar neergooit, is het zijn tijd niet waard om het op te pakken gewoonquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
Uit de aangifte blijkt dat Romney in 2011 bijna twee miljoen dollar aan belastingen heeft betaald. Hij had op papier een inkomen van 13.697.000 dollar.
GJE, je moet in de VS gaan wonen jongen!
http://www.ebay.co.uk/itm(...).l2649#ht_500wt_1214quote:
Alleen maar rellen, ik noem het niet feestenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Oh er is dus wel iets van een feest gevierd uiteindelijk? Of echt alleen maar rellen?
Hans de booij had daar gewoon moeten optreden, was het een groot feest geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Oh er is dus wel iets van een feest gevierd uiteindelijk? Of echt alleen maar rellen?
Volgens mij alleen maar rellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Indrinken >>>>> Rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Da's stoerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat stenen gooien door petjes ziet er altijd zo kansloos uit
Ja, was wel een leuke uitzending, maar niet heel spraakmakend ofzo. PSV kwam er niet heel goed vanafquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand VI gezien? Had Derksen of Gijp nog iets te zeggen over haren?
Zo even terugkijken dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, was wel een leuke uitzending, maar niet heel spraakmakend ofzo. PSV kwam er niet heel goed vanaf
Feyenoord anders ook nietquote:
Doe je dit expres?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De domheid van Nederlandse bevolking word weer is overschat.
kutteam grgrquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef marcie216 het volgende:
Willems er waarschijnlijk niet bij tegen Feyenoord.
Depay/mertens - Lens/matavz - Narsingh/Lens
Toivonen
Strootman - Wijnaldum
Ritzmaier - Derijck/Zanka - Marcelo - Hutchinson
Waterman
Die zin klopt van geen kantenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feyenoord anders ook niet!!!!!!!!!! Wat een misplaatste arrogantie daar
0-10 voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef marcie216 het volgende:
Willems er waarschijnlijk niet bij tegen Feyenoord.
Depay/mertens - Lens/matavz - Narsingh/Lens
Toivonen
Strootman - Wijnaldum
Ritzmaier - Derijck/Zanka - Marcelo - Hutchinson
Waterman
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Zullen ze Haren resetten of krijgen de jongeren een ban?
O had ik totaal niet door.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die zin klopt van geen kanten
Johan wilfred en Rene waren het met me eensquote:
Goede opmerkingquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Zullen ze Haren resetten of krijgen de jongeren een ban?
Met een banaan doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef baswijchen het volgende:
iemand tip als je spel (fifa12) niet altijd werkt door de krassen? tandpasta werkt niet -,-
Wilfred is een jaknikker en Rene en Johan zijn vriendjes van Beenhakker en Been, die kraken Feyenoord iedere keer afquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Johan wilfred en Rene waren het met me eens
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gemiddelde voetbalavond ziet er net zo uit hier in 040 jonguh. Oost tribune laat je horen!!!
FIFA 13 kopen volgende weekquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef baswijchen het volgende:
iemand tip als je spel (fifa12) niet altijd werkt door de krassen? tandpasta werkt niet -,-
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gemiddelde voetbalavond ziet er net zo uit hier in 040 jonguh. Oost tribune laat je horen!!!
Einthovuh de gekstequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten alsjeblieftquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Timmy, stop nu het nog kan, alsjeblieft
vertrouw ebay enzo nooit echt...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Luukiee09 het volgende:
Gekocht via ebay.co.ukDe code doet het ook nog.. Wel uitverkocht nu
http://www.ebay.co.uk/itm(...).l2649#ht_500wt_1214
http://www.omroepbrabant.(...)n+spelersbus+op.aspxquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten alsjebliefd
Nee joh idiootquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)n+spelersbus+op.aspx
Ben jij dat in dat filmpje? Dacht al dat ik je op de universiteit zag lopen
k heb eergister een nieuw account gehad en ben nog niet gebanned. neem aan dat dat niet meer gebeurdquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef Nickskuh het volgende:
Zit te twijfelen voor die Season Ticket.. Wel omdat ik fifa 13 wel spelen en nee omdat ik niet weet of ik nog geband kan worden
Ik moet altijd zo hard lachen om dat filmpjequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee joh idiootWat denk je welniet
Ik heb me wijf verloren ik heb 3000 euro heb schulden staanquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lachen om dat filmpje
zit jij op oostquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee joh idiootWat denk je welniet
Niet iedereen op Oost is een dorpsidioot
Maar ga jij ooit naar PSV?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lachen om dat filmpje
Jup, maar niet midden int sfeer stukquote:
Confetti is weer bezig!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef Rijst het volgende:
Er zijn 5 spelers uit mn TP verdwenen maar ze zijn nog niet verkocht.
Welk vak?quote:
Ging, heb paar jaar seizoenskaart gehad. Maar heb hem vorig jaar stopgezet en overgestapt op eredivisie live.quote:
HAX HAX HAAAAAAAAAAAAAAAAAXquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef detennismaster het volgende:
script id="bb1337098" type="text/javascript" data-src="http://omroepbrabant.bbvms.com/p/embed/c/1337098.js" style="visibility:hidden;"></script>
Vak Vquote:
Nepsupporterquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ging, heb paar jaar seizoenskaart gehad. Maar heb hem vorig jaar stopgezet en overgestapt op eredivisie live.
Ah oke, sta jij bij het vaste groepje van 20 man, die daar bij de trommel staat?quote:
Neppe marokkaan die Yes-Rquote:
Neen, maar ik ga ook overplaatsen want al me vrienden zitten voortaan op VVquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke, sta jij bij het vaste groepje van 20 man, die daar bij de trommel staat?
Ik zit op XX
Klinkt ruig, misschien optrekken samen met Nieuw Noord bij Heerenveen, die gooien altijd met wc papierquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neen, maar ik ga ook overplaatsen want al me vrienden zitten voortaan op VVHelemaal boven in de hoek, met de VAK VV HOOLIGAN
Vak VV - NO silencequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neen, maar ik ga ook overplaatsen want al me vrienden zitten voortaan op VVHelemaal boven in de hoek, met de VAK VV HOOLIGAN
Ik ben nu wel benieuwd wie jij bentquote:
Ik weet niks en ben dom!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd wie jij bentZou zeggen dat ik je toch ooit al een keer gezien moet hebben
Hij was vorig jaar altijd onderweg met de wedstrijd, maar nu issie er weerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vak VV - NO silence
Ole ole ole ole , die?
Hoor ik 1x per wedstrijd, en ik zit op XX, dat zegt genoeg.
Ik ga of volgend jaar, of jaar der op, naar T/U of oost beneden.
How do u kno?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij eruit ziet dus spreek je binnenkort wel een keer aan op de uni
Die denken ook, WTF, stilte in een bioscoop togquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar altijd onderweg met de wedstrijd, maar nu issie er weer
Maar het stelt ook niet veel voor, maar tis wel grappig als je die van West allemaal naar ons ziet kijken zo van wtf doen die daar
Als je ooit een worstenbroodje hebt gegeten dan kan hij je gedachten lezen.quote:
Westquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar altijd onderweg met de wedstrijd, maar nu issie er weer
Maar het stelt ook niet veel voor, maar tis wel grappig als je die van West allemaal naar ons ziet kijken zo van wtf doen die daar
Ik had het fout.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij weet je echte naam en heb je opgezocht op FB
150c is wel vrij cheap ja, vind zijn stats ook erg goed. Vorig jaar was hij ook al fijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die Boyata dies is toch ziek goed voor zn prijs ofniet?
Ja tis hartstikke goed, ik heb 11 jaar een seizoenskaart maar ik snap er geen kut van allemaalquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
West?
Geloof me die kijken niet naar jullie. Is helemaal aan de andere kant van het stadion, en jullie zitten in de nok te springen met 10 man max. Ziet niemand
Jongen, marcie is PSV hij heeft schulden jongen 3000 euro. Hij is de club!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja tis hartstikke goed, ik heb 11 jaar een seizoenskaart maar ik snap er geen kut van allemaal
We zitten dan dus zondag alle 3 boven oostquote:
Wat is goed?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja tis hartstikke goed, ik heb 11 jaar een seizoenskaart maar ik snap er geen kut van allemaal
zullen we meeten en aanstekers gooien naar die lelijke clasie ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We zitten dan dus zondag alle 3 boven oost
Vroeger zat ik op ZZ, dat was pas een feest![]()
Bij vrienden, kratje pils erbij. genotquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
Ik zit meestal op E of D bij Feyenoord maar dat komt omdat mijn neefje altijd meegaat en daar zijn wel meer kleine kinderen
Echtquote:
Nee, en neequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zullen we meeten en aanstekers gooien naar die lelijke clasie ?
haal ik wel jonge ik ben honkballer geweestquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, en nee
Net of je dt haalt vanaf yy
Nou hartstikke mooi. De sfeer is bijzonder matig, de liedjes bijzonder onorigineel, en vooral een groot deel van de supporters heeft verder schijt en helpt ook niet mee de sfeer groter te maken. Bij uitwedstrijden hoor je de PSV'ers wel altijd goed zingen, maar alleen als het goed gaat en dat is al een hele tijd geledenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is goed?
Ik zou op oost blijven, is mooi
Ja man, koop dan meteen een goede rookbom, slinger die naar beneden. Of zet die neer op YY. Dan weet ik waar je zitquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haal ik wel jonge ik ben honkballer geweest
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zullen we meeten en aanstekers gooien naar die lelijke clasie ?
psv is net EA ze naaien mij altijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou hartstikke mooi. De sfeer is bijzonder matig, de liedjes bijzonder onorigineel, en vooral een groot deel van de supporters heeft verder schijt en helpt ook niet mee de sfeer groter te maken. Bij uitwedstrijden hoor je de PSV'ers wel altijd goed zingen, maar alleen als het goed gaat en dat is al een hele tijd geleden
Sowieso is betalen voor een uitwedstrijd van PSV een vorm van SM
hahaha kijk hem happer de hap hapquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]bang voor zijn klasse, vieze miet.
whehequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij vrienden, kratje pils erbij. genot
Kan je dan niet beter h2h gaan spelen?quote:
hahahahahaahahahahquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Thorb het volgende:
Roy de Honkballer, steeds naar de pitcher roepen dat het een kk bal was
Tikke krije?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hahaha kijk hem happer de hap hap
Zonde om een team van 1 clubje te maken.quote:
Jij had toch ook al een heel AS Roma team gemaakt?quote:
Waarom zou je dan FUT spelenquote:
Mooi teamquote:
Wanneer ik een keer op oost zit (europees) is de sfeer anders gewoon goed. En als iedereen zoals jou denkt verbeterd er nooit iets. Wil je zeggen dat andere club orginele liedjes hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou hartstikke mooi. De sfeer is bijzonder matig, de liedjes bijzonder onorigineel, en vooral een groot deel van de supporters heeft verder schijt en helpt ook niet mee de sfeer groter te maken. Bij uitwedstrijden hoor je de PSV'ers wel altijd goed zingen, maar alleen als het goed gaat en dat is al een hele tijd geleden
Sowieso is betalen voor een uitwedstrijd van PSV een vorm van SM
quote:
Nee, en je herhaalt teveel. Binnenkort andere bpl spelers halen zoals Aguëroquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter h2h gaan spelen?
Ik djoek je in je piemer zodat je niets meer kan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kom maar jonge stamp oe ogen eruit
Niet zeggen. Anders wordt hij boos. Leuk team is goed genoegquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter h2h gaan spelen?
Kom vechten bel ik Chelsea opquote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk bij elkaar gecheat of niet?
Hoezo herhaal ik teveel?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, en je herhaalt teveel. Binnenkort andere bpl spelers halen zoals Aguëro.
ik draag een toquequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik djoek je in je piemer zodat je niets meer kan.
En dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom vechten bel ik Chelsea op
En Toure en Tevez en Clichy en Kompanyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, en je herhaalt teveel. Binnenkort andere bpl spelers halen zoals Aguëro.
quote:
Ja dat wil ik zeggen. Of iig proberen. Bij psv komen we inmiddels niet veel verder meer dan oude liedjes herbruiken voor spelers. En dan de oude liedjes nog een keer zingen. De nieuwste zijn ook allemaal niet echt goed en slaan daarom totaal niet aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wanneer ik een keer op oost zit (europees) is de sfeer anders gewoon goed. En als iedereen zoals jou denkt verbeterd er nooit iets. Wil je zeggen dat andere club orginele liedjes hebben?
En uitwedstrijden zijn er om je club te zien voetballen, en te steunen.
Oja dan krijg je dat gedoe weer. Dat zal ook wel de reden zijn dat hij dit post..of hij krijgt te horen dat hij cheat, of dat hij beter h2h kan spelen..dat weet hij zelf ook welquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet zeggen. Anders wordt hij boos. Leuk team is goed genoeg
En daarna zeker nog Van Persie, Vidic, Kagawa.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
En Toure en Tevez en Clichy en Kompany
Lekker origineel een Man City team
Maar wel die rechtsquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
En daarna zeker nog Van Persie, Vidic, Kagawa.
Anders heb je niet die links jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
We moeten ook beginnen bij de basis. de 7/8 standaard liedjes er goed doorkrijgen en dan nieuwe invoeren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zeggen. Of iig proberen. Bij psv komen we inmiddels niet veel verder meer dan oude liedjes herbruiken voor spelers. En dan de oude liedjes nog een keer zingen. De nieuwste zijn ook allemaal niet echt goed en slaan daarom totaal niet aan.
Voetballen doen ze niet in uitwedstrijden
gewoon het liedje:quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We moeten ook beginnen bij de basis. de 7/8 standaard liedjes er goed doorkrijgen en dan nieuwe invoeren.
Ik weet niet of die boeren met hun beperkte geheugen dat zal lukken...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We moeten ook beginnen bij de basis. de 7/8 standaard liedjes er goed doorkrijgen en dan nieuwe invoeren.
Tegen de tijd dat die liedjes er inzitten is de gemeente Eindhoven allang failliet joh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hee, slimste regio van de wereld jwzquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of die boeren met hun beperkte geheugen dat zal lukken...
brainport jwzquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee, slimste regio van de wereld jwz
Wat lul je nu weer voor onzin, en nee je hebt het fout (zoals gewoonlijk). Ik post enkel me team zoals het nu is en meer niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja dan krijg je dat gedoe weer. Dat zal ook wel de reden zijn dat hij dit post..of hij krijgt te horen dat hij cheat, of dat hij beter h2h kan spelen..dat weet hij zelf ook wel
Aan de mathilde laan,quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of die boeren met hun beperkte geheugen dat zal lukken...
En wij vinden het een kutteam, en meer nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer voor onzin, en nee je hebt het fout (zoals gewoonlijk). Ik post enkel me team zoals het nu is en meer niet.
Die zullen niet in het stadion zitten, afgaande op het niveau dat de bezoekers hier vertonen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee, slimste regio van de wereld jwz
Die van:quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
lol ik hoor je al zingen met je gay ass stemmetje hahahahahaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Aan de mathilde laan,
Vechten wij voor elkaar
Al bijna 100 jaar
PSV EINDHOVEN!!!
Ooooh Eindhoven, oooh Eindhoven.
Hier heb ik mijn hart verloren
Oooh fritsje philips, lucie nilis, romariooo, Coen dillen, Willy , Cocu , van Nistelrooij
Wil je meer?
Die eerste 2, die zijn toch om te jankenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Aan de mathilde laan,
Vechten wij voor elkaar
Al bijna 100 jaar
PSV EINDHOVEN!!!
Ooooh Eindhoven, oooh Eindhoven.
Hier heb ik mijn hart verloren
Oooh fritsje philips, lucie nilis, romariooo, Coen dillen, Willy , Cocu , van Nistelrooij
Wil je meer?
En jij bent een idioot, en meer niet. Overigens kun je niet voor een ander spreken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En wij vinden het een kutteam, en meer niet
Het is onzin en fout, is er dan ook goede onzin is dan de vraag!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer voor onzin, en nee je hebt het fout (zoals gewoonlijk). Ik post enkel me team zoals het nu is en meer niet.
Nice!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de gene die futhead willen
Havenslaven kicken uw muilquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Roypsv het volgende:
ajax moet dood en az moet kapot en zondag dan schoppen we feyenoord verrot
ga bij het tankstation staan ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Roypsv het volgende:
ajax moet dood en az moet kapot en zondag dan schoppen we feyenoord verrot
Die manier van communiceren van jou toch altijd..genietenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kies een post van mij en je hebt goede onzin!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is onzin en fout, is er dan ook goede onzin is dan de vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |