SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
Helaas is hier voor mij nu weinig tegen in te brengenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zullen niet in het stadion zitten, afgaande op het niveau dat de bezoekers hier vertonen.
Die klopt volgend jaar dus niet meer. Dan zijn ze 100 toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Aan de mathilde laan,
Vechten wij voor elkaar
Al bijna 100 jaar
PSV EINDHOVEN!!!
Ooooh Eindhoven, oooh Eindhoven.
Hier heb ik mijn hart verloren
Oooh fritsje philips, lucie nilis, romariooo, Coen dillen, Willy , Cocu , van Nistelrooij
Wil je meer?
Koorknaapjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef marcie216 het volgende:
Ooh wat is het toch fijn, om voor Feyenoord te zijn.
Elke week weer een jas, wat een bras, wat een bras!
Cheerio, Cheerio in Eindhoven zingen we zo,
Die was ook geweldig, na de 10-0quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef marcie216 het volgende:
Ooh wat is het toch fijn, om voor Feyenoord te zijn.
Elke week weer een jas, wat een bras, wat een bras!
Cheerio, Cheerio in Eindhoven zingen we zo,
Voor iemand die moet schijten mag hij wel wat sneller lopenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
99 tackling en 99 agression?
Klopt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helaas is hier voor mij nu weinig tegen in te brengen!!
Ja omdat Been niet opstapte gelijk. Mario Beenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die was ook geweldig, na de 10-0
VDM U MAD?
dan halen we 'bijna' eruitquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die klopt volgend jaar dus niet meer. Dan zijn ze 100 toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Organiseer een Project X: Vancouver.
Dankje.quote:
quote:
Was geweldig ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die was ook geweldig, na de 10-0
VDM U MAD?
Nee, dakloze!quote:
Is dat die gozer die toen iemand compleet z'n been brak?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, zie filmpje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat die gozer die toen iemand compleet z'n been brak?
Eerst krijg je onterecht rood en vervolgens gaan alle 10 kansen erin. Gebeurt eens en nooit weer.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Was geweldig ja!
VDM kan er niet tegen haha, werden compleet overlopen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat die gozer die toen iemand compleet z'n been brak?
quote:
Yesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje.
Ik vroeg me al af waarom dudeweiser het zei, jij post even een verklaring.
Goed bezig geluidsysteem
edit: en dit is geen sarcasme
Terecht rood, Ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerst krijg je onterecht rood en vervolgens gaan alle 10 kansen erin. Gebeurt eens en nooit weer.
Zijn niet veel goede deals, weinig marge!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag dan wel winst gemaakt, maar ik heb nog steeds moeite om deals te vinden. Of er zijn bijna geen goede deals of het ligt aan het feit dat ik gewoon niet op de 59e minuut kan blijven zonder dat ik 20 pagina's achteruit moet scrollen. Dat is best wel irritant
Boeiend, die 5 miljoen coins komen nog wel!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag dan wel winst gemaakt, maar ik heb nog steeds moeite om deals te vinden. Of er zijn bijna geen goede deals of het ligt aan het feit dat ik gewoon niet op de 59e minuut kan blijven zonder dat ik 20 pagina's achteruit moet scrollen. Dat is best wel irritant
Tis al triest genoeg voor Feyenoord dat het ooit is gebeurdquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerst krijg je onterecht rood en vervolgens gaan alle 10 kansen erin. Gebeurt eens en nooit weer.
11 kansen, dan houdt het ook op. En als dat terecht rood is dan mag van Bommel nooit meer spelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Terecht rood, Ja!
En we hadden wel meer kansen.
Niet waar, en dat kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
Die 3-1 deed PSV meer pijn dan dat de 10-0 hen vreugd gaf.
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kruip nog verder in zijn hol.
De bronze packs vallen dit jaar ook tegen tot nu toe. Ik krijg erg weinig dingen die iets waard zijn, maar als alles makkelijker verkoopt maak ik waarschijnlijk wel gewoon winst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn niet veel goede deals, weinig marge!
Ja joh, liever een keer 10-0 winnen dan kampioen wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet waar, en dat kan ik bevestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |