denk het ook ongeveerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Jirdo het volgende:
ja als de ME er niet geweest was dan was er niks gebeurd!!
De jongeren werden verveeld en begonnen te rellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe kon dit zo misgaan?
Wat een mooie vraag is dat
Ik heb geen feest gezien daar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
zie je, zij zeggen ook van, het sloeg om toen de ME ingreep.. terwijl dat helemaal niet nodig was, want daarvoor was het alleen feest
ik welquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen feest gezien daar.
Gaat richting goudaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is de frietkraam eigenlijk nog beschikbaar?
Niet door hem. Die is gister al op andere fora gepost.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je zo je best gedaan op je rijmpje vind niemand je grappig. Ik leef met je mee.
dinsdag in Opsporing Verzocht, vandaag al op FOKquote:
In zijn broek gepist.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
1x posten was genoeg meneer de moraalridder.
voetbalhooligansquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is een samenhang van vele dingen.
- Geen goede organisatie van de gemeente
- Gehypt door de media
- Een groep relschoppers
egt he sws een autiequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Onzin, hier gingen hoe dan ook lowlifes op af komen. Dit ging hoe dan ook uit de hand lopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Starm het volgende:
[..]
De jongeren werden verveeld en begonnen te rellen.
Hadden ze de avond met muziek gevuld in dat weiland was t probleem voor een groot deel opgelost geweest
1x is grappig genoeg..quote:
Ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is de frietkraam eigenlijk nog beschikbaar?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |