puur een reden zoeken zodat ze de stekker erin latenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef OverRated het volgende:
Nu even over tot belangrijker nieuws
http://www.telegraaf.nl/b(...)_opende_ogen___.html
Ach, liever een afstraffing dan alsnog een feestje IMHO.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, maar dit sponsoren wij net zo hard.
Ah toch nog wat positiefs vandaag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef OverRated het volgende:
Nu even over tot belangrijker nieuws
http://www.telegraaf.nl/b(...)_opende_ogen___.html
fipo yolo?quote:
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
puur een reden zoeken zodat ze de stekker erin laten
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die streams zijn echt zóó ongelofelijk traag heZelfs aids verspreid zich nog sneller.
Oh nee, nee, nee, niet nu alsnog. Dat hadden ze gelijk moeten doen. Niet nu nog, nu zeg ik; Knuppelen die rotzakjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, liever een afstraffing dan alsnog een feestje IMHO.
quote:
Die kreeg lucht van de bezigheid in Haren ?quote:
Ah zo, mwah, ze hebben vanaf begin af aan verteld dat er geen feest zou zijn. Waren ze naar mijn mening duidelijk genoeg in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Oh nee, nee, nee, niet nu alsnog. Dat hadden ze gelijk moeten doen. Niet nu nog, nu zeg ik; Knuppelen die rotzakjes.
Niet belangrijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
OH MIJN GOD FRINS PRISO LEEFT WEER!
Met sniper op het dakquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Beter komen ze straks niet naar Gouda, daar woon ik namelijk
tegen een kerk is ook heiligschennisquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef RubenSosa het volgende:
Tegen een kerk aanpissen.
Als het tegen een zo'n islam ding is, dan is de wereld te klein.
die bedoel ik juist, hapert als een malle.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:44 schreef Doodloper het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
doet dikke prima
Leg dat je moeder maar eens uitquote:
Inderdaad. Beetje een feestje eisen omdat je er anders een zooitje van gaat makenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah zo, mwah, ze hebben vanaf begin af aan verteld dat er geen feest zou zijn. Waren ze naar mijn mening duidelijk genoeg in.
En wat er nu gebeurd is gewoon vandalisme, achterlijk.
Hey dat is wat we steeds voorbij zien komen van de andere kant!quote:
postcode loterij fietsquote:
Gozer gaat betalen.quote:
Is wel de enige connectie die ik met de kerk heb.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tegen een kerk is ook heiligschennis
yolo swag.
inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef RubenSosa het volgende:
Bij mij doet ie het primaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die bedoel ik juist, hapert als een malle.
oh ja die hebben we ook nog !quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hij zag wat er gebeurde en ging snel weer slapenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij elke project x komt friso weer tot leven.
#RTquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Doodloper het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)ok-echt-uit-de-hand/
toffe foto's
Om 4 uur zei een agent: We gooien een veld open voor de jongeren die komen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah zo, mwah, ze hebben vanaf begin af aan verteld dat er geen feest zou zijn. Waren ze naar mijn mening duidelijk genoeg in.
En wat er nu gebeurd is gewoon vandalisme, achterlijk.
Zouden ze dat in Haren hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef RubenSosa het volgende:
het is nu allemaal lekker verspreidquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Deze shit gaat gewoon tot diep in de nacht door dat weet ik nu al
dat was toch zo'n gratis fietsquote:
Ik heb steeds déjà vu's naar de Londen rellen en de FOK topics daaroverquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Levolution het volgende:
Dit had inderdaad tegen de langstudeerboete mogen gebeuren, zoals iemand in het vorige topic zei.
Strijden voor je rechten, ho maar. Dom rellen, maar natuurlijk.
Maar het blijft een prachtige avond.
Niemand heeft door dat er geen prins friso staatquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oh ja die hebben we ook nog !
Mensen met een shotgun de straat uit jagenquote:
postcode loterij fiets jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat was toch zo'n gratis fiets
ja idd.. komen steeds nieuwe bijquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Doodloper het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)ok-echt-uit-de-hand/
toffe foto's
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Rectum het volgende:
Er was eens een meisje uit Haren.
Die wilde opvallend verjaren.
Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje.
Nu zit heel Haren op de blaren.
Leeg veld, daar zijn ze nooit naartoe gegaan. Vind ik dan ook weer naar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Om 4 uur zei een agent: We gooien een veld open voor de jongeren die komen.
Mja, een leeg veld.
Jongeren gaan drinken, jongeren worden baldadig.
En voor de duidelijkheid: Ik vind 't net zo achterlijk als jij. Waar zijn de ouders ook? Als 't mijn kind zou zijn zou ik 'm z'n reet blauw slaan. Mja.
neequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Niemand heeft door dat er geen prins friso staat?
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zouden ze dat in Haren hebben?
In Gouda is de kans groter, ook meer kans op leuke mocro vs. white trash rellen.
met de dure auto van pappie tussen paupers rijden , slimquote:
Tering! kakkersquote:
Haren is tactisch plat gebombardeerd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef nattermann het volgende:
Ja hallo spannend, wat zijn de ontwikkelingen sinds 17:40 ?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij zag wat er gebeurde en ging snel weer slapen
twitter:kevinfotograaf twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:26:27Verslaggever van RTVNoord word ter plekken bestolen van zijn zendaparatuur... Gewoon BELACHELIJK! reageer retweet
Er staan mensen met een sigaretje in de hand grimmig te kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef nattermann het volgende:
duur?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef gers het volgende:
[..]
met de dure auto van pappie tussen paupers rijden , slim
paar fietsen door de luchtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef nattermann het volgende:
ach yolo swagquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
twitter:kevinfotograaf twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:26:27Verslaggever van RTVNoord word ter plekken bestolen van zijn zendaparatuur... Gewoon BELACHELIJK! reageer retweet
quote:
yolo swagquote:
quote:
Mooi gekopieërd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Rectum het volgende:
ziet er vrij duur uitquote:
Ze hebben iets nodig om te gooienquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
quote:
Heb je zo je best gedaan op je rijmpje vind niemand je grappig. Ik leef met je mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef Rectum het volgende:
sorry manquote:
kunnen we dat niet collectief rapporteren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/419437481452941/
Pretty much ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef nattermann het volgende:
Spannend dus. Live new kids nitro dus, alleen dan in Grunn.
winkelwagentjes omduwen kan idd echt nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voorzie een mooie taakstraf voor een slootje onruststokers.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
kunnen we dat niet collectief rapporteren.
zit k niet echt op te wachten
Als ze die dude niet gepakt hebben weet ik t niet meerquote:
Wie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
Met glas naar de ME gooien, vind je dat normaal dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
winkelwagentjes omduwen kan idd echt niet
Rot op met je swag,ik heb meer swag!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
is ook wel heel dom om het zo te doen tegen zoveel man
yolo swag
TRAP ER NIET INquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
Het lijkt net een post-apocalyptische filmscène, maar het is FUCKING HAREN.quote:
dat zie ik niet op de fotoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met glas naar de ME gooien, vind je dat normaal dan?
Het inzetten van de ME was niet handig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Iedereen die de ME de schuld geeftSimpele zielen.
15.000 VMBO'ers gesignaleerd in Haren!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Doodloper het volgende:
[ afbeelding ]
dom VMBO relvolk ook, zien er echt ALTIJD hetzelfde uit
Maar opzich is het wel zo dat zodra er ME bij komt dat een zooi relschoppers dan JUIST gaat rellen omdat ze het daar puur om doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[Paint] Project X Haren & Merthe [Paint] Project X Haren & Merthe [Paint] Project X Haren & Merthequote:
Het is ook de ME z'n schuld... zij wekken agressie opquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
echt he.. zombie invasie oid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het lijkt net een post-apocalyptische filmscène, maar het is FUCKING HAREN.
quote:
het komt door Call of Duty yolo swaggggg swaggggggggggggggggquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Grifte het volgende:
Ja het zijn weer de voetbalhooligans, tuurlijk
quote:
Ik zei dan ook: Ik voorzie een mooie taakstraf (ergo: opruimen)quote:
Dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Sowieso altijd die kk voetballiefhebbers, dat zijn sowieso de hommotjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Grifte het volgende:
Ja het zijn weer de voetbalhooligans, tuurlijk
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het lijkt net een post-apocalyptische filmscène, maar het is FUCKING HAREN.
denk het ook ongeveerquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Jirdo het volgende:
ja als de ME er niet geweest was dan was er niks gebeurd!!
De jongeren werden verveeld en begonnen te rellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe kon dit zo misgaan?
Wat een mooie vraag is dat
Ik heb geen feest gezien daar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
zie je, zij zeggen ook van, het sloeg om toen de ME ingreep.. terwijl dat helemaal niet nodig was, want daarvoor was het alleen feest
ik welquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen feest gezien daar.
Gaat richting goudaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is de frietkraam eigenlijk nog beschikbaar?
Niet door hem. Die is gister al op andere fora gepost.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je zo je best gedaan op je rijmpje vind niemand je grappig. Ik leef met je mee.
dinsdag in Opsporing Verzocht, vandaag al op FOKquote:
In zijn broek gepist.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
1x posten was genoeg meneer de moraalridder.
voetbalhooligansquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is een samenhang van vele dingen.
- Geen goede organisatie van de gemeente
- Gehypt door de media
- Een groep relschoppers
egt he sws een autiequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Onzin, hier gingen hoe dan ook lowlifes op af komen. Dit ging hoe dan ook uit de hand lopen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Starm het volgende:
[..]
De jongeren werden verveeld en begonnen te rellen.
Hadden ze de avond met muziek gevuld in dat weiland was t probleem voor een groot deel opgelost geweest
1x is grappig genoeg..quote:
Ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is de frietkraam eigenlijk nog beschikbaar?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat zag ik met mijn ogen dicht ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Harde kern voetbalhooligans waren het!
Die crimineel een podium gevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Tutu nu op RTL 4
Een bisschop die omgaat met illuminatie
Die gaat naar de hel
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Doodloper het volgende:
desman toetoefuck dit ik wil rellen zien
Ik geloof er ook niks vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn ze nu tóch nog een podium aan het opbouwen? Beetje laat, sukkels
Geen haar op zijn rug die daar aan denkt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest meteen hier aan denken.. dus dacht ik kon t niet laten
beeeetje wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat klopt maar als t op dat weiland was geweest had je de groep relschoppers veel centraler kunnen houden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef dot-matrix het volgende:
[..]
Onzin, hier gingen hoe dan ook lowlifes op af komen. Dit ging hoe dan ook uit de hand lopen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
It's a better DJ on 2 turntablesquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking news:
Ajacied422 aangehouden in Haren!
Dan breekt soberso de pleuris uit!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef luckass het volgende:
wanneer komt dj dennis van der geest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |