Pretty much ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef nattermann het volgende:
Spannend dus. Live new kids nitro dus, alleen dan in Grunn.
winkelwagentjes omduwen kan idd echt nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voorzie een mooie taakstraf voor een slootje onruststokers.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
OH MIJN GOD FRINS PRISO LEEFT WEER!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
kunnen we dat niet collectief rapporteren.
zit k niet echt op te wachten
Als ze die dude niet gepakt hebben weet ik t niet meerquote:
Wie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
Met glas naar de ME gooien, vind je dat normaal dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
winkelwagentjes omduwen kan idd echt niet
Rot op met je swag,ik heb meer swag!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
is ook wel heel dom om het zo te doen tegen zoveel man
yolo swag
TRAP ER NIET INquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
Het lijkt net een post-apocalyptische filmscčne, maar het is FUCKING HAREN.quote:
dat zie ik niet op de fotoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met glas naar de ME gooien, vind je dat normaal dan?
Het inzetten van de ME was niet handig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Iedereen die de ME de schuld geeftSimpele zielen.
15.000 VMBO'ers gesignaleerd in Haren!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Doodloper het volgende:
[ afbeelding ]
dom VMBO relvolk ook, zien er echt ALTIJD hetzelfde uit
Maar opzich is het wel zo dat zodra er ME bij komt dat een zooi relschoppers dan JUIST gaat rellen omdat ze het daar puur om doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[Paint] Project X Haren & Merthe [Paint] Project X Haren & Merthe [Paint] Project X Haren & Merthequote:
Het is ook de ME z'n schuld... zij wekken agressie opquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |