Haar vader heeft zijn hele leven lang gespaard voor de bruiloftquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
Luxe reis naar Hawaii? Je vraagt je toch af hoe ze het betalen.
Die kinderen betalen dat echt niet zelf, volgens mij.... de ouders sparen voor dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Ik snap nooit waar ze het geld allemaal vandaan halen.. Alleen die jurken kosten vaak al rond de 8000-10000. Maar ze hebben altijd maar 1 inkomen aangezien die vrouwen niet werken :S
maar als je 10 kinderen hebt, gaat dat toch behoorlijk in de papieren lopen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die kinderen betalen dat echt niet zelf, volgens mij.... de ouders sparen voor dat soort dingen.
Jep, maar als je na je huwelijk direct begint met sparen, kom je een heel eind. Zat ouders die geld sparen voor de studies van de kinderen, dat doen zij dan weer niet. En ik weet niet hoe eerlijk alle activiteiten zijn, met al die gevangenisstraffen en zoquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
maar als je 10 kinderen hebt, gaat dat toch behoorlijk in de papieren lopen?
Ojaa, hoger dan de middelbare komen ze natuurlijk ook niet.. Dan spaar je per kind al zon (4x4000)=16000 studiekosten hogeronderwijs uit. En de maandelijkse & aankoopkosten voor een caravan/trailer/ etc. zijn ook wel iets minder..quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar als je na je huwelijk direct begint met sparen, kom je een heel eind. Zat ouders die geld sparen voor de studies van de kinderen, dat doen zij dan weer niet. En ik weet niet hoe eerlijk alle activiteiten zijn, met al die gevangenisstraffen en zo
Vraag ik me ook af/quote:
you ain't seen nothing yetquote:
Dat zijn toch meestal de travelers zelf? De jurk normaal toch niet?quote:
Zij mocht er nooit bij zijn. Nu ze er bij is ook maar te laatquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat zijn toch meestal de travelers zelf? De jurk normaal toch niet?
owjaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij mocht er nooit bij zijn. Nu ze er bij is ook maar te laat
Die zit natuurlijk weer in de pub.quote:
Komt mij niet echt bekend voor, maar aan de andere kant, het lijkt wel altijd allemaal op elkaarquote:
en sparen, vooral véél sparenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh men, je hele leven uitkijkend naar de doop, communie en trouwerij van je kinderen
Zal niets legaals zijn in ieder geval gok ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:07 schreef Disana het volgende:
Toch begrijp ik nog steeds niet waar die mensen dit allemaal van betalen.
Neuh, dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal niets legaals zijn in ieder geval gok ik.
Ja oké, maar ik zou wel willen weten waarmee ze hun geld nou precies verdienen. In deze series zie je nooit iets van illegale activiteiten - eigenlijk helemaal niet van werken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Neu ze zijn niet voor niets altijd on the move
wellus, de bruidegom van net was asfalteerder. Die heel Europa afreist voor z'n werk (???)quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik zou wel willen weten waarmee ze hun geld nou precies verdienen. In deze series zie je nooit iets van illegale activiteiten - eigenlijk helemaal niet van werken.
Ah oké. Maar kan hij daarmee al deze luxe betalen? Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
wellus, de bruidegom van net was asfalteerder. Die heel Europa afreist voor z'n werk (???)
Lieve hemel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik vond wel een artikeltje over wat zo een bruiloft ongeveer kost
Typical Total Cost: £142,230. That’s six times the price of an average non-gypsy wedding. And all paid in cash, naturally.
Artikel
Ja zoietsquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Volgens mij doen ze veel met auto's, sloperijen bijvoorbeeld.
Indrinken in de pubquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
En ook deze bruidegom is er ook nog niet.
Mwah... moet je voor de lol eens googelen op Engelse asfalteerdersquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Maar kan hij daarmee al deze luxe betalen? Lijkt me sterk.
Ahaaaa daar komt de aap uit de mouw.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... moet je voor de lol eens googelen op Engelse asfalteerders
En hij zag er zo aardig en betrouwbaar uit...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo hé, allemaal links naar berichten over oplichtingspraktijken in de asfalteerderij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je in het Duits of het Frans googlet zal dat waarschijnlijk niet heel anders zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hé, allemaal links naar berichten over oplichtingspraktijken in de asfalteerderij.
Ik ga dat niet eens proberenquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je in het Duits of het Frans googlet zal dat waarschijnlijk niet heel anders zijn
ik zou die mensen uberhaupt niet meer koppelen, is beter voor de wereldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef iBenny het volgende:
Wuut... die zou ik dus nooit aan elkaar koppelen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn vriendin is 15.. dat zal het wel zijn
hehe dat doen ze dan weer niet, seks voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn vriendin is 15.. dat zal het wel zijn
o vandaar het snelle trouwen dusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe dat doen ze dan weer niet, seks voor het huwelijk.
Dan zijn er al 3 kinderen uitgekomen johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Stickertje het volgende:
trouwen als ze nog jong zijn.. en dan binnen 2 jaar uitdijen
Volgens mij gebeurt er iets heel anders met dat getrilquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef iBenny het volgende:
Hoe de ding kan dat apparaat goed voor je zijn?
Wel als je het combineert met een eet-niet-dieetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Stickertje het volgende:
van zo'n tril plaat val volgens mij helemaal niet af
trilt het los...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:48 schreef Stickertje het volgende:
van zo'n tril plaat val volgens mij helemaal niet af
die mogen er wezen....quote:
Afwas doen met bleekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef CherryOnTop het volgende:
hoe komen die toch allemaal aan zulke grote tieten op hun 15e?
engelse genenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef CherryOnTop het volgende:
hoe komen die toch allemaal aan zulke grote tieten op hun 15e?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef iBenny het volgende:
Wat een afschuwelijk lelijke tekening..... schaam je!
schijnen films vol van te staanquote:
of over hem, je weet het niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij wil die priester ook wel effe over haar heen
Het is een priester.... die wil liever over hemquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij wil die priester ook wel effe over haar heen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een priester.... die wil liever over hem
te oudquote:
9 maanden na de bruiloft.quote:
Als hij uit de gevangenis komt krijgt ie gelijk een kleine in z'n armen gedrukt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
Als ie over 3 maanden moet snorren ... Max een jaar idd
Die roven het dorp leeg omdat iedereen was uitgelopen voor de bruiloftquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker druk in de kerk. Zit de rest in de gevangenis?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Die roven het dorp leeg omdat iedereen was uitgelopen voor de bruiloft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |