Haar vader heeft zijn hele leven lang gespaard voor de bruiloftquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
Luxe reis naar Hawaii? Je vraagt je toch af hoe ze het betalen.
Die kinderen betalen dat echt niet zelf, volgens mij.... de ouders sparen voor dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Ik snap nooit waar ze het geld allemaal vandaan halen.. Alleen die jurken kosten vaak al rond de 8000-10000. Maar ze hebben altijd maar 1 inkomen aangezien die vrouwen niet werken :S
maar als je 10 kinderen hebt, gaat dat toch behoorlijk in de papieren lopen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die kinderen betalen dat echt niet zelf, volgens mij.... de ouders sparen voor dat soort dingen.
Jep, maar als je na je huwelijk direct begint met sparen, kom je een heel eind. Zat ouders die geld sparen voor de studies van de kinderen, dat doen zij dan weer niet. En ik weet niet hoe eerlijk alle activiteiten zijn, met al die gevangenisstraffen en zoquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
maar als je 10 kinderen hebt, gaat dat toch behoorlijk in de papieren lopen?
Ojaa, hoger dan de middelbare komen ze natuurlijk ook niet.. Dan spaar je per kind al zon (4x4000)=16000 studiekosten hogeronderwijs uit. En de maandelijkse & aankoopkosten voor een caravan/trailer/ etc. zijn ook wel iets minder..quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar als je na je huwelijk direct begint met sparen, kom je een heel eind. Zat ouders die geld sparen voor de studies van de kinderen, dat doen zij dan weer niet. En ik weet niet hoe eerlijk alle activiteiten zijn, met al die gevangenisstraffen en zo
Vraag ik me ook af/quote:
you ain't seen nothing yetquote:
Dat zijn toch meestal de travelers zelf? De jurk normaal toch niet?quote:
Zij mocht er nooit bij zijn. Nu ze er bij is ook maar te laatquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat zijn toch meestal de travelers zelf? De jurk normaal toch niet?
owjaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij mocht er nooit bij zijn. Nu ze er bij is ook maar te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |