quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Juist ja. Zoals ik via Twitter begrijp, staat er nu dus ook ME met honden in Zwolle
Ik doelde meer op de inhoudquote:
Que?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de inhoud
Ah, vandaar al dat blauw-blauw richting Zwolle??quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Juist ja. Zoals ik via Twitter begrijp, staat er nu dus ook ME met honden in Zwolle
Nee het is hondenweer. haha ha haha haha ha haquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Dat dat soort maatregelen nu ook in Zwolle genomen moeten worden.. het probleem verplaatsenquote:
Ahja, ik las jouw tweet ook nog inderdaad, vroeg me al af waar dat voor was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
Goedenavond
[..]
Ah, vandaar al dat blauw-blauw richting Zwolle??
Mja, dat ze ze dan maar op het station houden. Geen zin in relschoppers in de wijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dat soort maatregelen nu ook in Zwolle genomen moeten worden.. het probleem verplaatsen
trustenquote:
Zou die nog thuis zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Qunix het volgende:
Merte probably sits with the hands in the Haren.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
rutger hangt weer de decadente sukkel uit
Die slaapt hopelijk bij familie of vrienden.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die slaapt hopelijk bij familie of vrienden.
Radio 3 in de TT als jullie terug gaan naar de 90s doen jullie het ook goed he.
credits naar Pino. die kwam er volgens mij meequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Die slaapt hopelijk bij familie of vrienden.
Radio 3 in de TT als jullie terug gaan naar de 90s doen jullie het ook goed he.
trustenquote:
Zou toch geweldig zijn als tijdens 90s request de zender weer Radio 3 heet. Oude jingles worden gebruikt etc.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
credits naar Pino. die kwam er volgens mij mee
ze gebruiken hier en daar wel voor de grap wat oudje jingles enzo, maar niet structureel. zou wel vet zijn. en dan ook wat dj's uit die tijd (mee laten) presenteren op hun oude tijdstipquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn als tijdens 90s request de zender weer Radio 3 heet. Oude jingles worden gebruikt etc.
Ja! Ik wil je username en tegen je spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
zo, songpop nog ff bijgewerkt. ik ga pitten. slaap lekker en wellicht tot Timur
Die gaan rellen overal waar er te rellen valt, ook al is er geen enkele logische reden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef CindieY het volgende:
Een harde kern van 25 relschoppers? Ik snap dat soort lui niet
Ik zat ooit eens bij een gozert in de klas die een beetje de voetbalhooligan uithing. Let wel, een klasgenoot van het hbo. Die zei dat het er bij hoordequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gaan rellen overal waar er te rellen valt, ook al is er geen enkele logische reden.
Moeilijk te begrijpen inderdaad.
Ik heb ben ooit met wat kennissen die vaak bij de harde kern zaten tijdens wedstrijden van Ajax naar een wedstrijd geweest in dat vak. Daar zit ook volk tussen dat is echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens bij een gozert in de klas die een beetje de voetbalhooligan uithing. Let wel, een klasgenoot van het hbo. Die zei dat het er bij hoorde
Sneu. Geen ander woord voor. Kan ik met al mijn empatisch vermogen niet bij, bij zulke typesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens bij een gozert in de klas die een beetje de voetbalhooligan uithing. Let wel, een klasgenoot van het hbo. Die zei dat het er bij hoorde
Met zoveel mensen en dat gedraal van die burgemeester had ik niet anders verwacht dan dat het uit de hand zou lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Sneu. Geen ander woord voor. Kan ik met al mijn empatisch vermogen niet bij, bij zulke types![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik de aanloop naar vandaag echt heel erg geinig vond, met al die fotoshops ed. Jammer dat dit soort zaken ook het laagste van het laagste aantrekt...
Of hij gedraald heeft weet ik niet, ik was er niet bij gelukkig... Er zijn vast een heel scala aan wettelijke kaders (Nederland-regeltjesland) waaraan ook hij zich heeft te houden. Bovendien; als de ME harder had opgetreden had het waarschijnlijk nog harder uit de klauwen gelopen. Ik las ergens dat er gericht op knieschijven geschoten moest gaan worden of dat mensen maar afgeknald moesten worden. Dat heeft bij de rellen in Londen ook erg goed gewerktquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met zoveel mensen en dat gedraal van die burgemeester had ik niet anders verwacht dan dat het uit de hand zou lopen.
Het ging me om het dralen over een alternatief feest/verplaatsen van het feest naar een voetbalterreinquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Of hij gedraald heeft weet ik niet, ik was er niet bij gelukkig... Er zijn vast een heel scala aan wettelijke kaders (Nederland-regeltjesland) waaraan ook hij zich heeft te houden. Bovendien; als de ME harder had opgetreden had het waarschijnlijk nog harder uit de klauwen gelopen. Ik las ergens dat er gericht op knieschijven geschoten moest gaan worden of dat mensen maar afgeknald moesten worden. Dat heeft bij de rellen in Londen ook erg goed gewerkt(uitermate sarcastisch bedoeld voor de ietwat meer autistische mensen onder ons, dat escaleerde juist na het neerschieten van iemand)
Er zijn binnen groepsdynamica maar weinig groepen zo onvoorspelbaar als een groep die komt rellen om te rellen, kan levensgevaarlijk worden. Naar mijn mening hebben ze het op deze manier prima opgelost.
Her en der gepast geweld gebruiken, daar los je in dit soort situaties mi veel meer mee op. Ook tuig wordt moe en zo'n groep brokkelt dan vanzelf af.
Ben ik nu een linkse boomknuffelaar? Mooi, dan kan ik nu gaan slapen![]()
truste
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ging me om het dralen over een alternatief feest/verplaatsen van het feest naar een voetbalterreinIk heb de ballen verstand van hoe je zo'n eenmaal ontstane situatie middenin een dorp moet oplossen.
Trusten
twitter:ivovanbreukelen twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:51:12Wat zal ik aantrekken vrijdag? #projectxharen reageer retweet
twitter:daniellippens twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 23:53:58Vanaf morgen bij de #Avondploeg! De Project X Haren-Update! Alles over reistijden, opkomst en andere essentiele zaken rondom #projectxharen reageer retweet
Stel kneuzen.twitter:daniellippens twitterde op woensdag 19-09-2012 om 15:24:47@FrankBemthuis Het gaat al lang niet meer om haar... Het is inmiddels veel groter dan dat
reageer retweet
Mee eens, de media heeft in mijn opzicht er vooral een gimmick van gemaakt in de vorm van 'haha, wat een onzin, daar gaat toch niemand naartoe komen'... wat werd aangewakkerd door de gedetailleerde en zéér vroege mededelingen (week van tevoren al over een noodverordening en extremiteiten als weghalen straatnaambordjes) vanuit de gemeente Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef themauster het volgende:
Mensen die boos zijn op TimurIk denk dat je niet alleen de media er de schuld van moet geven maar vooral die opgefokte tokkies/voetbalhooligans die de sfeer kwamen verzieken in Haren.
Als je als media zijnde er niet dagen aandacht aan blijft besteden, blijft de hype wat minder groot dan dat ie nu is geworden. Als je vooral blijft roepen dat er niets is, komen die mensen juist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef themauster het volgende:
Mensen die boos zijn op TimurIk denk dat je niet alleen de media er de schuld van moet geven maar vooral die opgefokte tokkies/voetbalhooligans die de sfeer kwamen verzieken in Haren.
Ik denk dat zowel Timur als de 'twee pubers van SlamFM' zich eens moeten realiseren wat voor invloed ze kunnen hebben. En alle andere dj's, presentatoren en wat niet nog meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef themauster het volgende:
Dan nog Ik denk dat je die 2 pubertjes van Slam!FM er meer op moet aankijken dan Timur/3FM/NOS. Op Slam!FM deden ze zelfs live verslag van het ''feestje''.
Dit, zie ook mijn geplaatste tweets van die Ivo en Daniël.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef themauster het volgende:
Dan nog Ik denk dat je die 2 pubertjes van Slam!FM er meer op moet aankijken dan Timur/3FM/NOS. Op Slam!FM deden ze zelfs live verslag van het ''feestje''.
Zond Stenders vorig jaar niet twee uur lang Stenders & Van Inkel uit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:17 schreef themauster het volgende:
Straks Martijn Krabbe die de Mega Top50 presenteert
staat me wel iets van bij ja....of iig fragmenten ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Zond Stenders vorig jaar niet twee uur lang Stenders & Van Inkel uit?
en ik moet mezelf verbeteren...die opvallende zin zit natuurlijk in Rhytm is a Dancerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
Libresse van Bon Jovi! (ja, dat vond ik toen grappig)
en daarna Snap met 1 van de meest vreemde/opvallende zinnen in een grote hit....
Nu je het zegt... klopt! En dat zoals gebruikelijk bij Stenders uiteraard volledig onaangekondigd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Zond Stenders vorig jaar niet twee uur lang Stenders & Van Inkel uit?
Stenders had zich gisteren anders goed voorbereid. allerlei 90's hits die gisteren zoveel jaar geleden in de hitlijst stondenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu je het zegt... klopt! En dat zoals gebruikelijk bij Stenders uiteraard volledig onaangekondigd.
En Ekdom deed vorig jaar een volledige uitzending als Henk Westbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |