Ik ook niet, en de versterkingen komen er net aanquote:
Ik heb weer beeldquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, en de versterkingen komen er net aan
Ik ookquote:
Beste feest ooit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef E.H. het volgende:
Twitter lezen is echt geniaal.
En er komen nog steeds mensen aan.
waar zoek je opquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef E.H. het volgende:
Twitter lezen is echt geniaal.
En er komen nog steeds mensen aan.
quote:
Staan ook bussen klaar nu.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaan ze allemaal met de laatste trein terug?
Behoorlijke trein dan
Maar wanneer het bij een voetbalwedstrijd gebeurt schreeuwt iedereen het uit dat er kamervragen moeten komen en shitquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef E.H. het volgende:
Haha, zo een bewoner. "Je kunt je druk gaan maken, maar dat heeft allemaal geen zin."
Dat wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wanneer het bij een voetbalwedstrijd gebeurt schreeuwt iedereen het uit dat er kamervragen moeten komen en shit
twitter:x___Merell twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:40:39merthe zal zich schuldig moeten voelen! #ProjectXharen reageer retweet
Respect.twitter:xKUSJEELiiF_ twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:40:51RT @MegaZinnen: 19-jarig meisje is doodgedrukt. Respect hiervoor! #projectXharen reageer retweet
Ik vond het wel grappig. Het is niet voor niks ONZ.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen spamt random branden in het ONZ live topic.![]()
GGMM doet vrolijk mee.
Nee, ben gewoon thuisquote:
Groningen Hooligansquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef DonRaja het volgende:
Ok, hoeveel media zullen hier morgen voetbalsupporters de schuld van gaan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |