Ik vond het wel grappig. Het is niet voor niks ONZ.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen spamt random branden in het ONZ live topic.![]()
GGMM doet vrolijk mee.
Nee, ben gewoon thuisquote:
Groningen Hooligansquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef DonRaja het volgende:
Ok, hoeveel media zullen hier morgen voetbalsupporters de schuld van gaan geven
Eerst was het nog de f-sidequote:
Ze probeerden niet eens buiten beeld te blijven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou kunnen, want het zijn niet de slimsten: zo vol in beeld...
Zijn allemaal first time offenders. De hooligans staan er achter, organiseren de boel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze probeerden niet eens buiten beeld te blijven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
Zijn allemaal first time offenders. De hooligans staan er achter, organiseren de boel.
Vind het ook raar dat ze zolang zijn blijven wachten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Wanneer gaat de ME gewoon charges uitvoeren man
sbs6 had net mooie beeldenquote:
Rutger Castricum die bekogeld wordt met verkeersborden.quote:
bij een rkc-groningen is er zelfs meer ME aanwezigquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat ze zolang zijn blijven wachten.
En smiddags zag ik paardjes op de foto's .. met zo'n paard door een mensen massa heenrossen doen ze normaal ook maar al te graag maar vandaag blijkbaar niet.
Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rutger Castricum die bekogeld wordt met verkeersborden.
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
Urenlang in de rij staan om een iPhone te kopen
Een iPhone kopen
welk topic. ik zit in onzquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Gramulanion het volgende:
Ze happen wel lekker in dat topic he.
11 quotes op een trolletje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nws zitten alle imagostressers
twitter:pauwenwitteman twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:59:15Als het lukt gaan we ook nog even live naar #haren. #1vdv #nederland1 reageer retweet
Gewoon iPad ja toch.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
Urenlang in de rij staan om een iPhone te kopen
Een iPhone kopen
Anti-Apple fanboys.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Euh, nee. Alle Appel-producten zijn kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |