'Jullie'quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, hebben jullie een naampje bedacht voor mensen die Apple-producten kut vinden?
Daar zitten 70% vrouwenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Haren (Groningen) PROJECT X Escaleert uit de hand! #13
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten jullie nou echt de hele dag dat Project X gebeuren te volgen?
Ja en nu Manga lover?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten jullie nou echt de hele dag dat Project X gebeuren te volgen?
Ja sorry, als ik aan Apple denk moet ik altijd aan die sekte denken die met een Ipod/pad/phone waar een kaarsje op te zien was naar hun lokale Apple-winkel gingen toen die vent in die coltrui overleedquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik aan Apple denk moet ik altijd aan die sekte denken die met een Ipod/pad/phone waar een kaarsje op te zien was naar hun lokale Apple-winkel gingen toen die vent in die coltrui overleed
Dan sta je gewoon zover uit de maatschappij dat je eigenlijk opgenomen zou moeten worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die laptop achter.
Fapple mensen he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan sta je gewoon zover uit de maatschappij dat je eigenlijk opgenomen zou moeten worden.
Hij is naar bed. Vlug, pak je kans!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Wel raar dat 422 nog geen PSV - Feyenoord topic heeft geopend..
Ik heb serieus alleen een iPad, ik wou een tablet kopen en heb gewoon gekeken welke het beste is. Enige die er toen een beetje mee kon meten was de Transformer Prime alleen die was 1. 600 euro en 2. niet leverbaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik aan Apple denk moet ik altijd aan die sekte denken die met een Ipod/pad/phone waar een kaarsje op te zien was naar hun lokale Apple-winkel gingen toen die vent in die coltrui overleed
Doe ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is naar bed. Vlug, pak je kans!
kut fanboyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb serieus alleen een iPad, ik wou een tablet kopen en heb gewoon gekeken welke het beste is. Enige die er toen een beetje mee kon meten was de Transformer Prime alleen die was 1. 600 euro en 2. niet leverbaar.
iPad heeft beste software aanbod, is zeer stabiel en werkt fucking goed en snel.
Heb laptop en iPad. Is gewoon voor erbij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Iphone is het beste kwaliteit voor telfoons.. Maar een Ipad kopen kan ik niet begrijpen, dan ga je toch gewoon voor een laptop? Je bent heel erg beperkt op zo'n Ipad, het is gewoon een grotere versie van de Iphone en je kan niet bellen..
Je hebt er niks extra's aan, best zonde van je geld dan. Beter ga je dan voor Iphone 5quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb laptop en iPad. Is gewoon voor erbij.
sorruquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
in haren? nee? donder op dan man
Weet ik, toch gebruik ik hem aardig veel. 10 uur accu is om de 3 dagen op.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt er niks extra's aan, best zonde van je geld dan. Beter ga je dan voor Iphone 5
Nee manquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven is wel verdacht stil. Hij is bezig in Haren?
Oh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Ben VI aan het terug kijken
is wel gevaarlijk om te zeggen hier ofnietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb jij wel apple apparaatje dan of niet?
Klein maar perfect in je handenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
iPhone is wel beter dan ja, dan heb je precies hetzelfde op een tering klein scherm maar je kunt ermee bellen!!!!!
Thats what she said.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klein maar perfect in je handen
gewoon doen man ik heb hier alles onder controlequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
is wel gevaarlijk om te zeggen hier ofniet
ik klap hier een mekboekquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gewoon doen man ik heb hier alles onder controle
Macbooks zijn ook hele goede laptops. Ik snap alleen niet dat mensen Mac OS willen voor hun desktop computer.quote:
wat is er mis meequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Macbooks zijn ook hele goede laptops. Ik snap alleen niet dat mensen Mac OS willen voor hun desktop computer.
Veel software is vaak alleen voor Windows (games bijvoorbeeld).quote:
Speel toch alleen op Xbox.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel software is vaak alleen voor Windows (games bijvoorbeeld).
Zeker op t gebied van games komt tegenwoordig bijna alles ook voor Mac.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel software is vaak alleen voor Windows (games bijvoorbeeld).
in ONZ zitten we al op 23quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
topics gaan te snel, nu zit ineens iedereen in NWS
De rellen gaan nog steeds aardig door, het zal Rens wel zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
topics gaan te snel, nu zit ineens iedereen in NWS
nee joh, die chillt nog steeds in de lobbyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De rellen gaan nog steeds aardig door, het zal Rens wel zijn
twitter:dogima twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:34:34Kijkcijfers van vanavond: The Voice 100.000 RTV Noord: 4.300.000 reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ben ik blij dat al die Haren onzin morgen over is, wellicht komt het dat ik ook SBS shows uitkots maar ik word er schijtziek van.
Maken die gasten ook eens wat mee, ik heb het niet gevolgd maar is wel slecht politie werk danquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Haren is echt compleet naar de tering, alles is gesloopt.
Kijk dat joh;quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maken die gasten ook eens wat mee, ik heb het niet gevolgd maar is wel slecht politie werk dan
https://www.google.nl/sea(...)FcUKXrJ5C00QXloYHwCwquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
Stylo die Stichting Martijn gast moet terug in de OP.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk dat joh;
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet je even een paar topics terug kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)FcUKXrJ5C00QXloYHwCw
Welke?
Dunequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet je even een paar topics terug kijken.
Ok dank jequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk dat joh;
http://www.dejaap.nl/2012/09/21/live-fotoblog-project-x-in-haren/quote:
Hele tijd aanwijzen waar het verder mag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Gramulanion het volgende:
Rickazio en een paar vrienden waren er dus.
boefjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk dat joh;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |