'Jullie'quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, hebben jullie een naampje bedacht voor mensen die Apple-producten kut vinden?
Daar zitten 70% vrouwenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Haren (Groningen) PROJECT X Escaleert uit de hand! #13
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten jullie nou echt de hele dag dat Project X gebeuren te volgen?
Ja en nu Manga lover?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zitten jullie nou echt de hele dag dat Project X gebeuren te volgen?
Ja sorry, als ik aan Apple denk moet ik altijd aan die sekte denken die met een Ipod/pad/phone waar een kaarsje op te zien was naar hun lokale Apple-winkel gingen toen die vent in die coltrui overleedquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik aan Apple denk moet ik altijd aan die sekte denken die met een Ipod/pad/phone waar een kaarsje op te zien was naar hun lokale Apple-winkel gingen toen die vent in die coltrui overleed
Dan sta je gewoon zover uit de maatschappij dat je eigenlijk opgenomen zou moeten worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die laptop achter.
Fapple mensen he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan sta je gewoon zover uit de maatschappij dat je eigenlijk opgenomen zou moeten worden.
Hij is naar bed. Vlug, pak je kans!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Wel raar dat 422 nog geen PSV - Feyenoord topic heeft geopend..
Ik heb serieus alleen een iPad, ik wou een tablet kopen en heb gewoon gekeken welke het beste is. Enige die er toen een beetje mee kon meten was de Transformer Prime alleen die was 1. 600 euro en 2. niet leverbaar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik aan Apple denk moet ik altijd aan die sekte denken die met een Ipod/pad/phone waar een kaarsje op te zien was naar hun lokale Apple-winkel gingen toen die vent in die coltrui overleed
Doe ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is naar bed. Vlug, pak je kans!
kut fanboyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb serieus alleen een iPad, ik wou een tablet kopen en heb gewoon gekeken welke het beste is. Enige die er toen een beetje mee kon meten was de Transformer Prime alleen die was 1. 600 euro en 2. niet leverbaar.
iPad heeft beste software aanbod, is zeer stabiel en werkt fucking goed en snel.
Heb laptop en iPad. Is gewoon voor erbij.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Iphone is het beste kwaliteit voor telfoons.. Maar een Ipad kopen kan ik niet begrijpen, dan ga je toch gewoon voor een laptop? Je bent heel erg beperkt op zo'n Ipad, het is gewoon een grotere versie van de Iphone en je kan niet bellen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |