abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:17:34 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117085586
Oke, ik heb vorige keer een topic gemaakt met hetzelfde naam, maar het werd gesloten voor een geldige reden. Maar ik wil toch opnieuw proberen om nog een keer een topic te maken.

Ik ben al een paar jaar bezig mensen via fok en buiten fok te helpen met relatie problemen en andere laken. Een soort dating coach. Het reden waarom ik hiermee ben begonnen is omdat ik een series traumatische ervaring hebt meegemaakt in mijn leven in dit is mijn manier geworden om die ervaringen te verwerken. Inmiddels doe ik het gewoon als hobby.

Ik ben in principe heel open, omdat ik anders de helft van mijn leven moet gaan verzinnen en dat heb ik liever niet. Ik ga niet alles op fok gooien, maar als je vragen hebt, voel gerust om door te vragen. Ik help zowel mannen als vrouwen. Bij mannen kan ik directe advies geven over hun zijn en manier van denken, wat ze aan zichzelf moeten verbeteren en hoe ik denk dat vrouwen denken. Bij vrouwen kan ik een zo objectief mogelijk beeld geven van hoe mannen denken en eventuele feedback op hun uiterlijk en gedrag. Alle feedback dat ik geef, zal ik eerlijk zijn maar tegelijkertijd rekening houden met de ontvanger. Dus ik zal geen botte lul zijn.

Ik ga uit van drie regels:

1. Het gaat om hoe je de ander laat voelen.
2. Uiterlijk/Uitstraling is heel belangrijk.
3. Het is soort zoek soort.

Ik kan niet helpen bij diepgaande psychische problemen, maar ook daarmee weet ik hoe ik voorzichtig mee om moet gaan. Het enige wat ik vraag is dat als je baat hebt aan mijn dienst, een review achterlaten op Fok. We kunnen ook via internet praten als het je te veel moeite lijkt om IRL af te spreken.

Haters mogen haten, maar liever liefde en vrede.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_117086967
Quanta kosta?
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:37:35 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117087138
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef FAUSTINO het volgende:
Quanta kosta?
Gratis. Alleen een review/reclame op deze forum.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_117087150
:')
Edit : :') :')

En voordat je begint met dat ik haat of wat dan ook. Totaal niet, en ik vin het echt top wat je probeert te doen.. Maar kom op, jezelf dating doctor noemen is gewoon.. :')
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_117087380
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Gratis. Alleen een review/reclame op deze forum.
Iedereen zegt dat ik gek was met mijn hobby als ik dit zo lees sta ik tegenwoordig weer op de tweede plaats. Moet niet veel gekker worden. Ach succes in ieder geval met je hobby.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:41:29 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_117087412
Hoe bedoel je soort zoekt soort? Dik dik, dun dun, mooi mooi en lelijk lelijk? Of tokkie tokkie, alto alto, kneus kneus?
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:43:19 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117087519
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Iedereen zegt dat ik gek was met mijn hobby als ik dit zo lees sta ik tegenwoordig weer op de tweede plaats. Moet niet veel gekker worden. Ach succes in ieder geval met je hobby.
Er is ook een reden waarom ik hiermee ben begonnen. Maar het is ingewikkeld en saai om aan te horen, dus laten we zeggen dat ik geïnspireerd ben door Will Smith's Hitch film. Ken je die?
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:44:28 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117087593
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Scuidward het volgende:
Hoe bedoel je soort zoekt soort? Dik dik, dun dun, mooi mooi en lelijk lelijk? Of tokkie tokkie, alto alto, kneus kneus?
As in, zelfde karakters passen het beste bij elkaar, in plaats van opposites attract. Wil je een langdurige relatie hebben is het beter om veel dingen in gemeenschap te hebben.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:45:22 #9
203089 Scuidward
pi_117087638
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

As in, zelfde karakters passen het beste bij elkaar, in plaats van opposites attract. Wil je een langdurige relatie hebben is het beter om veel dingen in gemeenschap te hebben.
Ah, ok ... op die manier. Ja, daar zit inderdaad wat in. Helaas kom je daar niet altijd binnen 24 uur achter :P
pi_117087677
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke dat is toch wel redelijke onzin? Ten eerste is ieder mens verschillend, en ten tweede als je partner het tegenovergesteld is van wat jij ben, heb je kans dat je de wereld en dingen op een andere manier ziet.. En ag.. kan nog wel 100 redenen verzinnen waarom wat je zei onzin is, maar heb het idee dat je beetje overtuigt van jezelf bent?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:47:55 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117087839
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ah, ok ... op die manier. Ja, daar zit inderdaad wat in. Helaas kom je daar niet altijd binnen 24 uur achter :P
Nee, dat klopt. Maar ik ben meer de type die een verlegen jongen of onzekere meisje wat meer zekerheid wil geven zodat hij of zij durft om te gaan voor wie hij of zij wil. Als die persoon je levenspartner is, kan ik niemand beloven.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:51:26 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117088098
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Oke dat is toch wel redelijke onzin? Ten eerste is ieder mens verschillend, en ten tweede als je partner het tegenovergesteld is van wat jij ben, heb je kans dat je de wereld en dingen op een andere manier ziet.. En ag.. kan nog wel 100 redenen verzinnen waarom wat je zei onzin is, maar heb het idee dat je beetje overtuigt van jezelf bent?
Uit grootschalige onderzoek is dat uitgekomen, helaas. Natuurlijk zijn er andere belangrijke factoren, maar soort met soort werkt het beste. Dit zeg natuurlijk weinig over verschillende culturen met elkaar, omdat je binnen verschillende culturen nog steeds mensen hebt die hetzelfde karakter en smaken hebben.
pi_117088370
Godverdomme _O-
pi_117088421
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uit grootschalige onderzoek is dat uitgekomen, helaas. Natuurlijk zijn er andere belangrijke factoren, maar soort met soort werkt het beste. Dit zeg natuurlijk weinig over verschillende culturen met elkaar, omdat je binnen verschillende culturen nog steeds mensen hebt die hetzelfde karakter en smaken hebben.
Maurice de hond doet genoeg onderzoeken en die heeft het nog nooit juist gehad, dus dat soort onderzoeken zeggen en betekenen nogal weinig imho. Maar stel dat jongen A een bankhanger is en meisje B ook, dat dat beter bij elkaar past dan een bankhanger, met een meisje die graag uitgaat? Denk je niet dat het meisje die jongen kan laten zien dat er leukere dingen zijn dan bankhangen, en vice versa ofc. Vind je niet dat tegenpolen kunnen leren van elkaar?
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:56:21 #15
203089 Scuidward
pi_117088511
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Maurice de hond doet genoeg onderzoeken en die heeft het nog nooit juist gehad, dus dat soort onderzoeken zeggen en betekenen nogal weinig imho. Maar stel dat jongen A een bankhanger is en meisje B ook, dat dat beter bij elkaar past dan een bankhanger, met een meisje die graag uitgaat? Denk je niet dat het meisje die jongen kan laten zien dat er leukere dingen zijn dan bankhangen, en vice versa ofc. Vind je niet dat tegenpolen kunnen leren van elkaar?
Denk dat er wel een wezenlijk verschil is tussen iemands karakter en iemands interesses.

Maar harde wetenschap is het natuurlijk niet.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:57:13 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117088581
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Mijn ervaring zegt van niet. Tenzij jongen A gewoon verlegen is en daardoor veel gaat bank hangen. En ja, ik heb veel ervaring met daten en uitgaan, en ook 2 redelijk lange relaties.
pi_117088616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Denk dat er wel een wezenlijk verschil is tussen iemands karakter en iemands interesses.

Maar harde wetenschap is het natuurlijk niet.
Nouja, zou iemand zijn karakter niet diegene z'n interesses bepalen?
pi_117088674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn ervaring zegt van niet. Tenzij jongen A gewoon verlegen is en daardoor veel gaat bank hangen. En ja, ik heb veel ervaring met daten en uitgaan, en ook 2 redelijk lange relaties.
twee?! Nee?! :o

Nee maar even serieus, hoezo geloof je niet dat 2 personen, die totaal verschillend zijn, niet aan elkaar een hele andere wereld kunnen laten zien?
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:59:13 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117088759
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

twee?! Nee?! :o
Voor fokkers is dat veel.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:59:44 #20
203089 Scuidward
pi_117088787
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Nouja, zou iemand zijn karakter niet diegene z'n interesses bepalen?
Er zal wellicht wel enige overlap zijn ...
pi_117088790
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Voor fokkers is dat veel.
En wat is redelijk lang?
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:00:54 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117088878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

En wat is redelijk lang?
Rond 2 jaar elk.
pi_117088917
Leuk initiatief maar wat maakt jou dan zeg maar de expert ?? dat is wel handig om erbij te vermelden . Enneh let op de grammatica , dat helpt om serieus over te komen ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 22:05:51 ]
pi_117089070
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Rond 2 jaar elk.
Dus dat is de criteria die je gebruikt voor jezelf? 2x een 2 jarige relatie? Ik zelf heb ook lange gehad, maakt mij dat nu ook een expert?
pi_117089332
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van dit topic?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:07:06 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117089335
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef madeliefff het volgende:
Leuk initiatief maar wat maakt jou dan zeg maar de expert ?? dat is wel handig om erbij te vermelden . Enneh check je grammatica , dat helpt om serieus over te komen ;)
Je hebt gelijk wat betreft grammatica, maar ik ben van allochtone afkomst (Antilliaans) dus het kost me meer moeite om een compleet correcte paragraaf te schrijven.Voor een school opdracht wil ik wel die moeite insteken, op fok niet zo.

Wat mij het expert maakt? Persoonlijke ervaring. Ik heb geen diploma's en ook geen bewijs behalve persoonlijke verhalen van andere fokkers. Daarom doe ik het ook gratis. Als ik ooit in de toekomst een reputatie hiermee opbouwd, dan wil ik het wel serieuzer nemen.. Maar nu wil ik gewoon mensen helpen en zover ik kan en daarmee mezelf ook ontwikkelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 21-09-2012 22:14:37 ]
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:07:33 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117089363
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Dus dat is de criteria die je gebruikt voor jezelf? 2x een 2 jarige relatie? Ik zelf heb ook lange gehad, maakt mij dat nu ook een expert?
En ook gewoon veel seks en veel gedate.
pi_117089399
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En ook gewoon veel seks en veel gedate.
Oh gast, stop gewoon. :')
pi_117089538
quote:

[..]

Je hebt gelijk wat betreft grammatica, maar ik ben van allochtone afkomst (Antilliaans) dus het kost me meer moeite om een compleet correcte paragraaf te schrijven.Voor een school opdracht wil ik wel die moeite insteken, op fok niet zo.

Wat mij het expert maakt? Persoonlijke ervaring. Ik heb geen diploma's en ook geen bewijs behalve persoonlijke verhalen van andere fokkers. Daarom doe ik het ook gratis. Als ik ooit in de toekomst heel bekend hiermee word, dan wil ik het wel serieuzer nemen. Maar nu wil ik gewoon mensen helpen en zover ik kan en daarmee mezelf ook ontwikkelen.
Gast....
..
..
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:11:21 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117089676

[ Bericht 100% gewijzigd door Keep_Walking op 21-09-2012 22:14:15 ]
pi_117089774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Lukt het?
..
..
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:13:27 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117089852
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Gast....
Sorry, wat ik daarmee bedoel is dat als ik ooit een goede reputatie opbouw, wil ik wel kijken of ik er een soort onderneming van kan maken.

Kijk, ik heb dit al vaker gedaan. Ik heb tot nu toe 13 fokkers ontmoet. En daarbuiten heb ik ook via word-of-mouth mensen geholpen. En ik ben geen sleaze bag PUA of zo. Meer een life coach, voor mensen die gewoon wat slecht geluk hebben of hebben gehad in het leven.
pi_117090002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Sorry, wat ik daarmee bedoel is dat als ik ooit een goede reputatie opbouw, wil ik wel kijken of ik er een soort onderneming van kan maken.

Kijk, ik heb dit al vaker gedaan. Ik heb tot nu toe 13 fokkers ontmoet. En daarbuiten heb ik ook via word-of-mouth mensen geholpen. En ik ben geen sleaze bag PUA of zo. Meer een life coach, voor mensen die gewoon wat slecht geluk hebben of hebben gehad in het leven.
Denken dat het leven om geluk draait.
pi_117090227
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Denken dat het leven om geluk draait.

Gouden ringen en doekoe is waar het leven omdraait ^O^
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:22:01 #35
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117090514
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat is dus niet (helemaal) waar.
pi_117090546
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Mweh ik zat meer aan toewijding, motivatie& inzet te denken.:P
pi_117091633
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Oh dat ook natuurlijk.
pi_117092057
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

t klinkt meer alsof je t over een baan hebt ipv de belangrijkste dingen in het leven .
pi_117092274
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef madeliefff het volgende:

[..]

t klinkt meer alsof je t over een baan hebt ipv de belangrijkste dingen in het leven .
Want je gelukkig voelen komt door niks te doen, en beetje afwachten? Of noujaa beter, wat zie jij als de belangrijkste dingen in het leven. En beantwoord meteen of je die dingen kan behalen/voelen/krijgen zonder toewijding, motivatie of inzet ;)
pi_117094814
Ik kan altijd een second opinion gebruiken.
Hoe kan ik in contact komen?
pi_117097715
Een Antilliaanse dating-coach. Precies datgene wat ik nodig heb om origineel uit de hoek te komen. 4 en 5 oktober heb ik een thuis-date, heb je tijd om dan niet al te zwaar ademhalend post te vatten in de meterkast? We communiceren via een oortje.

Dat gaat vast gieren van de pret worden. Voor haar en voor mij. O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117098728
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een Antilliaanse dating-coach. Precies datgene wat ik nodig heb om origineel uit de hoek te komen. 4 en 5 oktober heb ik een thuis-date, heb je tijd om dan niet al te zwaar ademhalend post te vatten in de meterkast? We communiceren via een oortje.

4 & 5 Oktober? You dawg. 8-)
  zaterdag 22 september 2012 @ 06:57:56 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117106428
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef shewantsagentlemen het volgende:
Via PM of DM. :)
  zaterdag 22 september 2012 @ 06:58:55 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117106431
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ik zou dat serieus voor de grap een keertje doen. :P Gewoon om te kijken of dat echt werkt. Maar ik zou het niet aanraden.
pi_117107561
Als je mensen maar geen asociale velgen gaat proberen aan te smeren.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117107570
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 06:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou dat serieus voor de grap een keertje doen. :P Gewoon om te kijken of dat echt werkt. Maar ik zou het niet aanraden.
Zou wel grappig zijn.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:04:22 #47
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117108412
Zou zeggen put him to the test. Is het niks dan kan dat gepost worden, is het wel wat dan heeft hij geholpen. Maar tot nu toe maar 1 persoon die er op in gaat en de rest allemaal randreacties over het waarom
we dan
pi_117109224
Wie is er serieus op ingegaan dan?
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:52:17 #49
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_117109492
quote:

[..]

Wat mij het expert maakt? Persoonlijke ervaring. Ik heb geen diploma's en ook geen bewijs behalve persoonlijke verhalen van andere fokkers. Daarom doe ik het ook gratis. Als ik ooit in de toekomst een reputatie hiermee opbouwd, dan wil ik het wel serieuzer nemen.. Maar nu wil ik gewoon mensen helpen en zover ik kan en daarmee mezelf ook ontwikkelen.
Jij wilt je met het leven van een ander bemoeien, maar wilt niet eens genoeg moeite in het geheel steken om je verhaal in correct Nederlands neer te zetten? :')

Verder is het natuurlijk te triest voor woorden dat jij denkt een expert te zijn omdat je twee relaties van ongeveer twee jaar hebt gehad. Over grootheidswaanzin gesproken. :|W
pi_117109535
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
Verder is het natuurlijk te triest voor woorden dat jij denkt een expert te zijn omdat je twee relaties van ongeveer twee jaar hebt gehad. Over grootheidswaanzin gesproken. :|W
Tsja, in het land der blinden is de eenoog koning.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:00:53 #51
351921 CruellaDeVil
pi_117109734
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Tsja, in het land der blinden is de eenoog koning.
Dat maakt het dus zo kwalijk, want die eenogen zijn extra beïnvloedbaar voor de praatjes van TS en aangezien TS nogal zelfingenomen is en dit vooral voor zijn eigen ego doet kan het maar al te goed zo zijn de eenogen straks volledig blind zullen zijn.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:01:54 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117109761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Jij wilt je met het leven van een ander bemoeien, maar wilt niet eens genoeg moeite in het geheel steken om je verhaal in correct Nederlands neer te zetten? :')

Je mist het feit dat ik de komende paar jaren meer dan 13 mensen hebt ontmoet en daar ook goed heb kunnen helpen. Er zijn ook al een paar topics daarover geopend. Verder kan ik natuurlijk niet iedereen helpen. Maar het is een leuke hobby.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:03:01 #53
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117109800
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dat maakt het dus zo kwalijk, want die eenogen zijn extra beïnvloedbaar voor de praatjes van TS en aangezien TS nogal zelfingenomen is en dit vooral voor zijn eigen ego doet kan het maar al te goed zo zijn de eenogen straks volledig blind zullen zijn.
Volledig voor mijn eigen ego? Waar staat dat? :)
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:06:29 #54
351921 CruellaDeVil
pi_117109908
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Volledig voor mijn eigen ego? Waar staat dat? :)
Niet in mijn post in ieder geval. :') Lezen kan je dus ook al niet. Of wil je daar ook geen moeite voor doen hier? Het is immers maar het leven van een ander waar jij je mee wilt bemoeien hé.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:07:43 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117109935
Haha schitterend dit. :')

Bijna een letterlijke facepalm gedaan hier, dat heb ik niet vaak.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:08:46 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117109966
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:06 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Niet in mijn post in ieder geval. :') Lezen kan je dus ook al niet. Of wil je daar ook geen moeite voor doen hier? Het is immers maar het leven van een ander waar jij je mee wilt bemoeien hé.
Waar staat dat ik het voor mijn eigen ego doet? :)

En mensen geven mij toestemming om in hun leven te bemoeien.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:11:19 #57
351921 CruellaDeVil
pi_117110040
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waar staat dat ik het voor mijn eigen ego doet? :)
Vooral voor je eigen ego. En nee, dat staat nergens letterlijk, maar je posts zijn doordrenkt met die toon.

quote:
En mensen geven mij toestemming om in hun leven te bemoeien.
Dat ontken ik niet. Het ontgaat jou echter volledig dat daarbij een zekere verantwoordelijkheid komt kijken die jij simpelweg niet neemt. Het is één groot spel voor jou.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:12:32 #58
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117110080
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Vooral voor je eigen ego. En nee, dat staat nergens letterlijk, maar je posts zijn doordrenkt met die toon.

Inderdaad. 'Gratis dating doctor', 'ik doe het om m'n eigen ervaringen te verwerken', 'als ik hier later groot mee word'.

Bitch please. :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:14:34 #59
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117110142
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Wie is er serieus op ingegaan dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef shewantsagentlemen het volgende:
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:14:48 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110154
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

Dat ontken ik niet. Het ontgaat jou echter volledig dat daarbij een zekere verantwoordelijkheid komt kijken die jij simpelweg niet neemt. Het is één groot spel voor jou.
Nee hoor, ik ben degelijk van bewust dat er een zekere verantwoordelijkheid bijkomt. Zoals ik al zei, ik heb het vaker gedaan. ;)

En je kan geen toon lezen, hooguit je eigen ego erop projecteren. Verder ga ik niet in discussie over mijn bedoelingen en intenties. Als je wil weten wat voor soort persoon ik ben, mag je mij DMen of PMen.
pi_117110174
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben degelijk van bewust dat er een zekere verantwoordelijkheid bijkomt. Zoals ik al zei, ik heb het vaker gedaan. ;)

En je kan geen toon lezen, hooguit je eigen ego erop projecteren. Verder ga ik niet in discussie over mijn bedoelingen en intenties. Als je wil weten wat voor soort persoon ik ben, mag je mij DMen of PMen.
Nou maak je het dus nog vager :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:16:01 #62
351921 CruellaDeVil
pi_117110187
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Krijgen we deze onzin weer. :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:17:15 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110229
Wat wil
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:15 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nou maak je het dus nog vager :')
Wat wil je weten dan? PMen of DMen als je meer interesse hebt.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:17:39 #64
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110239
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Krijgen we deze onzin weer. :')
Eigen ego of eigen onzekerheden.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:17:57 #65
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117110247
Zo geweldig ben je echt niet dat iedereen zo benieuwd naar je is. :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:18:28 #66
351921 CruellaDeVil
pi_117110265
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eigen ego of eigen onzekerheden.
Hoe weet jij dat? Maak je dat uit mijn tektst op? Maar dat kan toch helemaal niet? :o
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:18:37 #67
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110270
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Silenus het volgende:
Zo geweldig ben je echt niet dat iedereen zo benieuwd naar je is. :')
Dat denk ik dus ook niet. :)
pi_117110283
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat wil

[..]

Wat wil je weten dan? PMen of DMen als je meer interesse hebt.
Als je niet eens open op dit forum je intenties hier kunt plaatsen :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook niet. :)
Schijnbaar wel :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:20:28 #69
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117110321
Moet wel zeggen TS staat zijn mannetje en blijft best netjes :P De rest leest dat iemand 'expert' is, wat ik ook nogal twijfelachtig vind, maar direct iedereen erbovenop, BAM! :P Geef hem een kans joh, hij heeft het blijkbaar al met 13 fokkers gedaan, kan geen kwaad toch >:)

En ja ik ben TS zijn persoonlijke bodyguard :7
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:21:16 #70
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110338
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Als je niet eens open op dit forum je intenties hier kunt plaatsen :')

[..]

Schijnbaar wel :')
Oke, ik het Engels dan:

quote:
I was 18 when I came to study in Holland. I came on my own as an immigrant with no relatives in the vicinity and things were going allright. Every once in a blue moon I'd and smoke a joint at the local coffeeshop. At some point I fell in love with this girl I was dating, but my Caribbean habits combined with the weed I used to smoke, caused me to mess up my relationship with her. Love sick, I continued to smoke weed every once in a while and then I had a psychosis.

In my psychosis I was running on the street in the middle of the winter without a winter jacket near my student complex. The police saw me, though I was some junky black guy, threw me in the cop car and brought me to jail. I tried to explain to them that my appartment was nearby, but they wouldn't listen. They brought me to jail and there I beat up some white guys and they put me in isolation.

After a while they realized I was sound of mind and brought me to a mental institution. I was violent there as well and I fought with the male nurses (black, white, moroccan and gays). They thre me in isolation as well.

I was in a lot of pain from the medicines, plus I was seeing and hearing things that were not there. At this point I literally thought I had died and gone to hell. I prayed to God, Allah, Jehovah and the flying spaghetti monster for my mom, and in the end a biracial friend of mine who happens to suffer from ADHD managed to track me down in the mental institution, contact my mom and my mom flew over from Curacao to get me out of the mental institution.

Eventually I flew back to Curacao, but in my psychosis I was still in lots of pain, fear and agony so they couldn't control me on Curacao. Because of the bad health care and lack social welfare, again I had to go in a mental institution on Curacao. The mental institutions there are like prison, except the people in there are generally less buff and athletic. I was one of the more athletics ones in there. I fought a lot, beat up a couple of black people, the male nurses in turn kicked my ass and put me in the isolation cell, and eventually the medicines started to kick in and I healed up nicely.

The lawyers defended me. In my recovery all the women on my Island found me weird and scary and ugly (and said it to my face). The gay guys were more understanding, the younger guys thought my story was cool and the gangsters had more respect for me.

I healed up nicely, went back to Holland, and I'm still studying law and almost finishing my bachelor. I'm currently posting from a clinic for young people who are vulnerable to having a psychosis. Since then a lot girls here in Holland seem to like me, but I want a girl with the attitude and mentality of hermione from Harry Potter (black, white, Asian, doesn't matter. But my preference goes to black).
Dit is achtergrond informatie over wie ik ben.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:21:57 #71
351921 CruellaDeVil
pi_117110355
Engels kan je dus ook al niet...
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:23:08 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110378
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
Engels kan je dus ook al niet...
Ik heb wel hele hoge cijfers gehaald voor mijn Engelse toetsen. :)
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:24:13 #73
351921 CruellaDeVil
pi_117110416
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb wel hele hoge cijfers gehaald voor mijn Engelse toetsen. :)
Dat zegt meer over die toetsen dan over het niveau van jouw Engels.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:25:17 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110455
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:24 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dat zegt meer over die toetsen dan over het niveau van jouw Engels.
Waarom al die haat? :)
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:25:35 #75
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117110467
Mijn verhaal in het Engels + gratis Hitch dating doctor.

Ik moet wel vragen welke delen zijn waar en welke niet. Ik zie dat je lawyers hebt veranderd in jewish lawyers maar de rest nog hetzelfde toch? Dus welk gedeelte van je achtergrond info klopt en wat niet?
we dan
pi_117110475
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke, ik het Engels dan:

[..]

Tering :X
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:26:04 #77
351921 CruellaDeVil
pi_117110480
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom al die haat? :)
Haat? Welke haat? Je kan toch helemaal geen toon uit teksten halen?
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:27:01 #78
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117110511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Haat? Welke haat? Je kan toch helemaal geen toon uit teksten halen?
Ow mén, jij bent te scherp voor een zaterdag! Geweldig *)
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:28:07 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117110539
*gniffel*
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:28:19 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mijn verhaal in het Engels + gratis Hitch dating doctor.

Ik moet wel vragen welke delen zijn waar en welke niet. Ik zie dat je lawyers hebt veranderd in jewish lawyers maar de rest nog hetzelfde toch? Dus welk gedeelte van je achtergrond info klopt en wat niet?
Tja, dat van etniciteit en seksualiteit. De homo's waren niet perse minder gemeen (juist niet, eigenlijk) en ik heb niet iedereen in elkaar geslagen. Wel veel.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:29:24 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117110589
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke, ik het Engels dan:

[..]

Beetje vreemd verhaal. Wie gaat dit lezen en denken: "Ja, die jongen kan mij helpen met mijn relatieproblemen"?
The love you take is equal to the love you make.
pi_117110602
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, dat van etniciteit en seksualiteit. De homo's waren niet perse minder gemeen (juist niet, eigenlijk) en ik heb niet iedereen in elkaar geslagen. Wel veel.
En daarom ben jij dus gewoon ongeschikt om dit soort zaken te doen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:31:13 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110648
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Beetje vreemd verhaal. Wie gaat dit lezen en denken: "Ja, die jongen kan mij helpen met mijn relatieproblemen"?
Dat is dus mijn hele probleem. Mijn echte verhaal is fucked up. Ik moet het overal geheim houden. Voor vriendinnen, op school, bij vrienden en familie... Het lukt me niet meer.

Als ze mij daarover niet accepteren, tja, niks aan te doen. Het is wel de waarheid. En ik heb wel degelijk goed mensen geholpen en er zijn ook getuigen daarover. Maar ik ben moe van alles sneaky doen. Daarom zeg ik ook, haters mogen haten.
pi_117110704
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus mijn hele probleem. Mijn echte verhaal is fucked up. Ik moet het overal geheim houden. Voor vriendinnen, op school, bij vrienden en familie... Het lukt me niet meer.

Als ze mij daarover niet accepteren, tja, niks aan te doen. Het is wel de waarheid. En ik heb wel degelijk goed mensen geholpen en er zijn ook getuigen daarover. Maar ik ben moe van alles sneaky doen. Daarom zeg ik ook, haters mogen haten.
Dus eigenlijk zoek je gewoon mensen om mee uit te gaan en een gezellige tijd te hebben?
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:33:36 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117110712
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het heeft niks met haten te maken. Maar je achtergrond maakt je niet zo geschikt als 'dating doctor'.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:34:51 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110748
[quote]0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zoek je gewoon mensen om mee uit te gaan en een gezellige tijd te hebben?
/quote]

Ja, maar ik wil hen ook meteen helpen. Advies geven, feedback, wingmen spelen, enz. Want ik heb veel vrienden IRL, op school en buiten school, maar ik moet al dit soort zaken (en andere zaken) geheim houden. Het lukt me niet meer.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:35:57 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117110781
Maar wat is de link tussen je eigen pathopsychiatrische verleden en relaties? Kun je dan beter niet op het eerste focussen qua adviezen geven aan anderen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:36:00 #88
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117110783
Oke, wil je erover praten?
we dan
pi_117110808
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil hen ook meteen helpen. Advies

Dude come on for fuck sake. Zeg gewoon dat je maatjes zoekt waar jij jezelf bij kunt zijn en ondertussen samen een beetje chickies wil scoren.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:37:07 #90
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110818
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het heeft niks met haten te maken. Maar je achtergrond maakt je niet zo geschikt als 'dating doctor'.
Ja, maar waarom niet? Psychose is een ziekte en in mijn geval werd het veroorzaakt doort blowen in combinatie met stress van het feit dat ik in een isoleercel werd gegooid. Ik ben nu niet psychotisch meer.
pi_117110868
Kun je je niet beter focussen op de wonden die ontstaan na het daten en het hebben van een relatie ? Doet de term 'doctor' meer tot zijn recht komen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:40:26 #92
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117110902
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar waarom niet? Psychose is een ziekte en in mijn geval werd het veroorzaakt doort blowen in combinatie met stress van het feit dat ik in een isoleercel werd gegooid. Ik ben nu niet psychotisch meer.
Dus je zit niet meer in de kliniek en bent afgestudeert? Hoe dan ook ik zou zeggen het kan geen kwaad om iemand een kans te geven ook al is zijn verleden wat verlept. Maar ja lijkt wel beetje alsof je zelf ook gewoon wat extra contacten zoekt en jezelf wat wil bewijzen, heb je zelf geen vriendin nu?
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:42:45 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110977
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:35 schreef Re het volgende:
Maar wat is de link tussen je eigen pathopsychiatrische verleden en relaties? Kun je dan beter niet op het eerste focussen qua adviezen geven aan anderen?
Wel het zit zo. Ik sport heel veel. Ik deed vroeger aan breakdancen en vechtsport en ik ben redelijk gespierd. Verder ben ik niet lelijk en ik kleed mezelf goed. Ook ben ik heel extravert en gezellig. Verder haal ik goede cijfers op school. Dus als je mij ziet, zou je denken "hele goede lieve jongen".

Maar mijn verleden naait me in de zin dat als ik erover praat, wordt ik niet meer gezien als relatie materiaal. Ik ken dus het gevoel van geen relatie kunnen krijgen of liefde kunnen vinden zoals een "nerd" dat ook zou kennen. Dus ik vind het leuk om die "nerds" te helpen, omdat ik het gevoel heb dat ik iemand zoals mezelf aan het helpen ben.

Verder heb ik meer traumatische verleden vanuit mijn vroege jaren, waar ik ook weet hoe het voelt om gepest of buitengesloten te worden. Dus ik wil mensen helpen die dat gevoel ook kennen.

Nu heb ik het voor mezelf niet nodig omdat ik momenteel veel vrienden en kennissen heb. Verder sta ik financieel ook goed. Dus tja, hoe verder?
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:45:38 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117111053
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar wie denk je aan te spreken? Ik denk dat je mensen toch afschrikt met je verhaal.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:45:51 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111061
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dus je zit niet meer in de kliniek en bent afgestudeert? Hoe dan ook ik zou zeggen het kan geen kwaad om iemand een kans te geven ook al is zijn verleden wat verlept. Maar ja lijkt wel beetje alsof je zelf ook gewoon wat extra contacten zoekt en jezelf wat wil bewijzen, heb je zelf geen vriendin nu?
Ja, ik slaap momenteel thuis bij mijn ma. Ik ben van plan om rond December op kamers te gaan. Af en toe slaap ik bij de kliniek voor onderzoek en verder ga ik daar regelmatig voor afspraken. Het zal nog een paar jaren duren voordat het hele gedoe rondom mijn psychose verleden tijd is.

En ja, het is een soort van "ik wil mezelf bewijzen", of tenminste zo was het. Ik heb mezelf goed bewezen, maar ik vond het ook leuk om te doen. Ik ben nog niet afgestudeert, in Februari ga ik beginnen met stage en dan afstuderen. Daarna wil ik ook nog een master doen als het kan.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:47:06 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111098
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar wie denk je aan te spreken? Ik denk dat je mensen toch afschrikt met je verhaal.
Ja, dat snap ik. Maar het is de waarheid.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:47:58 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111137
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:39 schreef LelijKnap het volgende:
Kun je je niet beter focussen op de wonden die ontstaan na het daten en het hebben van een relatie ? Doet de term 'doctor' meer tot zijn recht komen.
Ja, ook een idee. Dat wil ik ook doen.
pi_117111184
Uit je (engelse) verhaal, met achtergrond informatie over wie jij bent, valt niks te halen over wat jou dan zo een dating expert maakt.
In plaats van te denken dat je als 'dating doctor' je nuttig kan maken, denk ik dat je veel beter je ervaringen met psychoses zou kunnen delen met mensen. Het klinkt alsof je daar meer kaas van gegeten hebt dan van daten.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:56:33 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111411
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:49 schreef Sekhmet het volgende:
Uit je (engelse) verhaal, met achtergrond informatie over wie jij bent, valt niks te halen over wat jou dan zo een dating expert maakt.
In plaats van te denken dat je als 'dating doctor' je nuttig kan maken, denk ik dat je veel beter je ervaringen met psychoses zou kunnen delen met mensen. Het klinkt alsof je daar meer kaas van gegeten hebt dan van daten.
Wat betreft daten:

Ik ben op mijn 15 ontmaagd, en ik heb sindsdien regelmatig heen en weer zitten daten, seks en ook relaties. Ik heb meerdere fokkers ontmoet, mannen en vrouwen.

Je had rare mensen tussen zitten, daarmee bedoel ik dus mensen met enge gedachtegangen, maar je had ook hele lieve en goede mensen tussen zitten, die gewoon verlegen waren en een beetje out of touch met de mainstream. Ik heb het geprobeerd om sneaky te doen, door mijn verhaal geheim te houden en elke keer kan ik goed opschieten met de mensen die ik ontmoet. Ik heb wat hele grote succesverhalen, zoals een jongen (die inmiddels 1 van mijn beste vrienden is geworden) die van nul ervaring naar 7 meisjes ging, inclusief een relatie van bijna 2 jaar.

Mijn grootste probleem is dat ik alles van mijn leven geheim moet houden. Ik moet elke keer een verhaal verzinnen en daar ben ik moe van. Dus ja, ik blijf gewoon mezelf.
pi_117111459
Maar was die jongen zo succesvol geworden na je lessen of tijdens de vriendschap ? Dat is een cruciaal verschil.
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:00:29 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111524
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef LelijKnap het volgende:
Maar was die jongen zo succesvol geworden na je lessen of tijdens de vriendschap ? Dat is een cruciaal verschil.
Tijdens vriendschap. Maar het kan ook niet anders, snap je? Tijdens vriendschap geef ik advies, feedback, tips, troost en wisselen we ideeën.
pi_117111541
En wat is dan specifiek jou rol daarin geweest. Wat heb jij gedaan om die vriend aan de vrouw te krijgen?
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:02:09 #103
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117111587
quote:

[..]

Je hebt gelijk wat betreft grammatica, maar ik ben van allochtone afkomst (Antilliaans)
Ze valt alleen op Antillianen en Surinamers

quote:
Ik vind dit geweldig natuurlijk, maar ik voel me een beetje nerveus want ik ben geen Antilliaan of Surinamer.
Uit je OP van 2009, dus je bent in 3 jaar tijd veranderd van afkomst
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:02:35 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111601
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef Sekhmet het volgende:
En wat is dan specifiek jou rol daarin geweest. Wat heb jij gedaan om die vriend aan de vrouw te krijgen?
Ik ging met hem winkelen, met hem uit, met hem double-daten, lange gesprekken op de telefoon, soms als post gefunctioneerd, rollenspel, enz.
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:04:19 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111653
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ze valt alleen op Antillianen en Surinamers

[..]

Uit je OP van 2009, dus je bent in 3 jaar tijd veranderd van afkomst
Dat was dus een fake post. Meer om informatie te zoeken.
pi_117111819
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tijdens vriendschap. Maar het kan ook niet anders, snap je? Tijdens vriendschap geef ik advies, feedback, tips, troost en wisselen we ideeën.
Dus je zou meer een dating-vriend dan doctor worden. Kan me goed voorstellen dat het kan helpen. Uit persoonlijke ervaring heb ik ook geleerd dat ik veel zelfvertrouwen heb opgedaan toen ik mijn vrienden succes zag behalen.
pi_117111833
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ging met hem winkelen, met hem uit, met hem double-daten, lange gesprekken op de telefoon, soms als post gefunctioneerd, rollenspel, enz.
Iets wat in wezen een goede vriend/vriendin ook zou kunnen doen.

Ik vraag mij nog steeds af wat jou zo speciaal maakt dat jij een goede 'dating doctor' zou zijn. Welke eigenschap heb jij die een willekeurige (mooie, leuke, zelfverzekerde) man niet heeft waardoor jij hier beter in zou zijn dan iemand anders?
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:13:26 #108
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117111915
Oke ik ben uit dit topic dan. Geen enkel idee wat nog waar is en wat niet en kan daar ook niet achterkomen als alles wat tegenstrijdig is fake is. Als alles maar een leugen is dan ben je uiteindelijk zelf een leugenaar hoor, het zijn dan niet de posts die slechts fake zijn
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:13:29 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111918
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Iets wat in wezen een goede vriend/vriendin ook zou kunnen doen.

Ik vraag mij nog steeds af wat jou zo speciaal maakt dat jij een goede 'dating doctor' zou zijn. Welke eigenschap heb jij die een willekeurige (mooie, leuke, zelfverzekerde) man niet heeft waardoor jij hier beter in zou zijn dan iemand anders?
Niks. Behalve het feit dat ik bereid ben om met die minder mooie onzekere man om te gaan, terwijl een willekeurige mooie leuke zelfverzekerde man dat niet doet.
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:15:56 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117111991
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef Keep_Walking het volgende:

Je mist het feit dat ik de komende paar jaren meer dan 13 mensen hebt ontmoet en daar ook goed heb kunnen helpen. Er zijn ook al een paar topics daarover geopend. Verder kan ik natuurlijk niet iedereen helpen. Maar het is een leuke hobby.
En je kunt ook al in de toekomst kijken!
Man, man, wat een zelfoverschatting.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:18:55 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117112090
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Lienekien het volgende:

Iemand met echt hele grote problemen. Op het psychische vlak.
.
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:19:21 #112
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117112107
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ik ben uit dit topic dan. Geen enkel idee wat nog waar is en wat niet en kan daar ook niet achterkomen als alles wat tegenstrijdig is fake is. Als alles maar een leugen is dan ben je uiteindelijk zelf een leugenaar hoor, het zijn dan niet de posts die slechts fake zijn
Nee, in het begin ging ik fake posts maken. Nu doe ik dat niet meer. Omdat iedereen mij zou gaan afkraken en daar had ik toen geen zin in. Nu kan ik het wel hebben.
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:23:03 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117112245
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Keep_Walking het volgende:

Niks. Behalve het feit dat ik bereid ben om met die minder mooie onzekere man om te gaan, terwijl een willekeurige mooie leuke zelfverzekerde man dat niet doet.
Jouw wereldbeeld is vreemd.
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:23:31 #114
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117112267
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
hij was voorheen ook hier lastig maar in de loop van de tijd is hij wat normaler gaan doen en die verandering heb ik wel gezien. Het is niet dat hij onder een kloon verder is gaan posten oid
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:24:15 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117112297
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jouw wereldbeeld is vreemd.
Kan kloppen. Maar ik heb ook hele vreemde ervaringen, he?
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:29:04 #116
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117112458
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Re het volgende:

[..]

hij was voorheen ook hier lastig maar in de loop van de tijd is hij wat normaler gaan doen en die verandering heb ik wel gezien. Het is niet dat hij onder een kloon verder is gaan posten oid
Oke nou ja ik geef hem ook wel een kans hoor maar ik kan er verder niks meer mee. Hoeft ook niet want ik denk niet dat ik tot de doelgroep behoor. Hij blijft ook netjes enzo en vind dat ook goed, maar ja ik weet gewoon niet wat echt meer is en wat niet dus ja, beetje pittig
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:43:57 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117112978
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:

Kan kloppen. Maar ik heb ook hele vreemde ervaringen, he?
Jij zegt het. Maar het is natuurlijk niet realistisch om jouw vreemde wereldbeeld obv jouw vreemde ervaringen als leidraad voor derden te nemen.
pi_117113500
Toch is dit interessant. Ik denk reality TV. Ik denk subforum op de foks.
  zaterdag 22 september 2012 @ 14:00:19 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117113553
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij zegt het. Maar het is natuurlijk niet realistisch om jouw vreemde wereldbeeld obv jouw vreemde ervaringen als leidraad voor derden te nemen.
Ja, maar er zijn mensen die ook hele vreemde ervaringen hebben, maar verder gewoon goede mensen zijn. Hen wil ik helpen. En misschien ook een vriend maken.
  zaterdag 22 september 2012 @ 14:03:48 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117113659
Ik wens jou en je doelgroep veel succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')