Tijdens vriendschap. Maar het kan ook niet anders, snap je? Tijdens vriendschap geef ik advies, feedback, tips, troost en wisselen we ideeën.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef LelijKnap het volgende:
Maar was die jongen zo succesvol geworden na je lessen of tijdens de vriendschap ? Dat is een cruciaal verschil.
Ze valt alleen op Antillianen en Surinamersquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat betreft grammatica, maar ik ben van allochtone afkomst (Antilliaans)
Uit je OP van 2009, dus je bent in 3 jaar tijd veranderd van afkomstquote:Ik vind dit geweldig natuurlijk, maar ik voel me een beetje nerveus want ik ben geen Antilliaan of Surinamer.
Ik ging met hem winkelen, met hem uit, met hem double-daten, lange gesprekken op de telefoon, soms als post gefunctioneerd, rollenspel, enz.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef Sekhmet het volgende:
En wat is dan specifiek jou rol daarin geweest. Wat heb jij gedaan om die vriend aan de vrouw te krijgen?
Dat was dus een fake post. Meer om informatie te zoeken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze valt alleen op Antillianen en Surinamers
[..]
Uit je OP van 2009, dus je bent in 3 jaar tijd veranderd van afkomst
Dus je zou meer een dating-vriend dan doctor worden. Kan me goed voorstellen dat het kan helpen. Uit persoonlijke ervaring heb ik ook geleerd dat ik veel zelfvertrouwen heb opgedaan toen ik mijn vrienden succes zag behalen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tijdens vriendschap. Maar het kan ook niet anders, snap je? Tijdens vriendschap geef ik advies, feedback, tips, troost en wisselen we ideeën.
Iets wat in wezen een goede vriend/vriendin ook zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ging met hem winkelen, met hem uit, met hem double-daten, lange gesprekken op de telefoon, soms als post gefunctioneerd, rollenspel, enz.
Niks. Behalve het feit dat ik bereid ben om met die minder mooie onzekere man om te gaan, terwijl een willekeurige mooie leuke zelfverzekerde man dat niet doet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iets wat in wezen een goede vriend/vriendin ook zou kunnen doen.
Ik vraag mij nog steeds af wat jou zo speciaal maakt dat jij een goede 'dating doctor' zou zijn. Welke eigenschap heb jij die een willekeurige (mooie, leuke, zelfverzekerde) man niet heeft waardoor jij hier beter in zou zijn dan iemand anders?
En je kunt ook al in de toekomst kijken!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Je mist het feit dat ik de komende paar jaren meer dan 13 mensen hebt ontmoet en daar ook goed heb kunnen helpen. Er zijn ook al een paar topics daarover geopend. Verder kan ik natuurlijk niet iedereen helpen. Maar het is een leuke hobby.
Iemand met echt hele grote problemen. Op het psychische vlak.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Lienekien het volgende:
Beetje vreemd verhaal. Wie gaat dit lezen en denken: "Ja, die jongen kan mij helpen met mijn relatieproblemen"?
Nee, in het begin ging ik fake posts maken. Nu doe ik dat niet meer. Omdat iedereen mij zou gaan afkraken en daar had ik toen geen zin in. Nu kan ik het wel hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ik ben uit dit topic dan. Geen enkel idee wat nog waar is en wat niet en kan daar ook niet achterkomen als alles wat tegenstrijdig is fake is. Als alles maar een leugen is dan ben je uiteindelijk zelf een leugenaar hoor, het zijn dan niet de posts die slechts fake zijn
Jouw wereldbeeld is vreemd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Niks. Behalve het feit dat ik bereid ben om met die minder mooie onzekere man om te gaan, terwijl een willekeurige mooie leuke zelfverzekerde man dat niet doet.
hij was voorheen ook hier lastig maar in de loop van de tijd is hij wat normaler gaan doen en die verandering heb ik wel gezien. Het is niet dat hij onder een kloon verder is gaan posten oidquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ik ben uit dit topic dan. Geen enkel idee wat nog waar is en wat niet en kan daar ook niet achterkomen als alles wat tegenstrijdig is fake is. Als alles maar een leugen is dan ben je uiteindelijk zelf een leugenaar hoor, het zijn dan niet de posts die slechts fake zijn
Kan kloppen. Maar ik heb ook hele vreemde ervaringen, he?quote:
Oke nou ja ik geef hem ook wel een kans hoor maar ik kan er verder niks meer mee. Hoeft ook niet want ik denk niet dat ik tot de doelgroep behoor. Hij blijft ook netjes enzo en vind dat ook goed, maar ja ik weet gewoon niet wat echt meer is en wat niet dus ja, beetje pittigquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:23 schreef Re het volgende:
[..]
hij was voorheen ook hier lastig maar in de loop van de tijd is hij wat normaler gaan doen en die verandering heb ik wel gezien. Het is niet dat hij onder een kloon verder is gaan posten oid
Jij zegt het. Maar het is natuurlijk niet realistisch om jouw vreemde wereldbeeld obv jouw vreemde ervaringen als leidraad voor derden te nemen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan kloppen. Maar ik heb ook hele vreemde ervaringen, he?
Ja, maar er zijn mensen die ook hele vreemde ervaringen hebben, maar verder gewoon goede mensen zijn. Hen wil ik helpen. En misschien ook een vriend maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt het. Maar het is natuurlijk niet realistisch om jouw vreemde wereldbeeld obv jouw vreemde ervaringen als leidraad voor derden te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |