Je hebt gelijk wat betreft grammatica, maar ik ben van allochtone afkomst (Antilliaans) dus het kost me meer moeite om een compleet correcte paragraaf te schrijven.Voor een school opdracht wil ik wel die moeite insteken, op fok niet zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef madeliefff het volgende:
Leuk initiatief maar wat maakt jou dan zeg maar de expert ?? dat is wel handig om erbij te vermelden . Enneh check je grammatica , dat helpt om serieus over te komen

En ook gewoon veel seks en veel gedate.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Dus dat is de criteria die je gebruikt voor jezelf? 2x een 2 jarige relatie? Ik zelf heb ook lange gehad, maakt mij dat nu ook een expert?

Oh gast, stop gewoon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En ook gewoon veel seks en veel gedate.

Gast....quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat betreft grammatica, maar ik ben van allochtone afkomst (Antilliaans) dus het kost me meer moeite om een compleet correcte paragraaf te schrijven.Voor een school opdracht wil ik wel die moeite insteken, op fok niet zo.
Wat mij het expert maakt? Persoonlijke ervaring. Ik heb geen diploma's en ook geen bewijs behalve persoonlijke verhalen van andere fokkers. Daarom doe ik het ook gratis. Als ik ooit in de toekomst heel bekend hiermee word, dan wil ik het wel serieuzer nemen. Maar nu wil ik gewoon mensen helpen en zover ik kan en daarmee mezelf ook ontwikkelen.

Lukt het?quote:

Sorry, wat ik daarmee bedoel is dat als ik ooit een goede reputatie opbouw, wil ik wel kijken of ik er een soort onderneming van kan maken.quote:

Denken dat het leven om geluk draait.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Sorry, wat ik daarmee bedoel is dat als ik ooit een goede reputatie opbouw, wil ik wel kijken of ik er een soort onderneming van kan maken.
Kijk, ik heb dit al vaker gedaan. Ik heb tot nu toe 13 fokkers ontmoet. En daarbuiten heb ik ook via word-of-mouth mensen geholpen. En ik ben geen sleaze bag PUA of zo. Meer een life coach, voor mensen die gewoon wat slecht geluk hebben of hebben gehad in het leven.

Gouden ringen en doekoe is waar het leven omdraaitquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Denken dat het leven om geluk draait.

Dat is dus niet (helemaal) waar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Gouden ringen en doekoe is waar het leven omdraait

Mweh ik zat meer aan toewijding, motivatie& inzet te denken.:Pquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Gouden ringen en doekoe is waar het leven omdraait

Oh dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Mweh ik zat meer aan toewijding, motivatie& inzet te denken.:P

t klinkt meer alsof je t over een baan hebt ipv de belangrijkste dingen in het leven .quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Mweh ik zat meer aan toewijding, motivatie& inzet te denken.:P

Want je gelukkig voelen komt door niks te doen, en beetje afwachten? Of noujaa beter, wat zie jij als de belangrijkste dingen in het leven. En beantwoord meteen of je die dingen kan behalen/voelen/krijgen zonder toewijding, motivatie of inzetquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t klinkt meer alsof je t over een baan hebt ipv de belangrijkste dingen in het leven .

4 & 5 Oktober? You dawg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een Antilliaanse dating-coach. Precies datgene wat ik nodig heb om origineel uit de hoek te komen. 4 en 5 oktober heb ik een thuis-date, heb je tijd om dan niet al te zwaar ademhalend post te vatten in de meterkast? We communiceren via een oortje.
Dat gaat vast gieren van de pret worden. Voor haar en voor mij.

Via PM of DM.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef shewantsagentlemen het volgende:
Ik kan altijd een second opinion gebruiken.
Hoe kan ik in contact komen?

Ik zou dat serieus voor de grap een keertje doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een Antilliaanse dating-coach. Precies datgene wat ik nodig heb om origineel uit de hoek te komen. 4 en 5 oktober heb ik een thuis-date, heb je tijd om dan niet al te zwaar ademhalend post te vatten in de meterkast? We communiceren via een oortje.
Dat gaat vast gieren van de pret worden. Voor haar en voor mij.

Zou wel grappig zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 06:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus voor de grap een keertje doen.Gewoon om te kijken of dat echt werkt. Maar ik zou het niet aanraden.

Jij wilt je met het leven van een ander bemoeien, maar wilt niet eens genoeg moeite in het geheel steken om je verhaal in correct Nederlands neer te zetten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat betreft grammatica, maar ik ben van allochtone afkomst (Antilliaans) dus het kost me meer moeite om een compleet correcte paragraaf te schrijven.Voor een school opdracht wil ik wel die moeite insteken, op fok niet zo.
Wat mij het expert maakt? Persoonlijke ervaring. Ik heb geen diploma's en ook geen bewijs behalve persoonlijke verhalen van andere fokkers. Daarom doe ik het ook gratis. Als ik ooit in de toekomst een reputatie hiermee opbouwd, dan wil ik het wel serieuzer nemen.. Maar nu wil ik gewoon mensen helpen en zover ik kan en daarmee mezelf ook ontwikkelen.

Tsja, in het land der blinden is de eenoog koning.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
Verder is het natuurlijk te triest voor woorden dat jij denkt een expert te zijn omdat je twee relaties van ongeveer twee jaar hebt gehad. Over grootheidswaanzin gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |