abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:07:06 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117089335
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:01 schreef madeliefff het volgende:
Leuk initiatief maar wat maakt jou dan zeg maar de expert ?? dat is wel handig om erbij te vermelden . Enneh check je grammatica , dat helpt om serieus over te komen ;)
Je hebt gelijk wat betreft grammatica, maar ik ben van allochtone afkomst (Antilliaans) dus het kost me meer moeite om een compleet correcte paragraaf te schrijven.Voor een school opdracht wil ik wel die moeite insteken, op fok niet zo.

Wat mij het expert maakt? Persoonlijke ervaring. Ik heb geen diploma's en ook geen bewijs behalve persoonlijke verhalen van andere fokkers. Daarom doe ik het ook gratis. Als ik ooit in de toekomst een reputatie hiermee opbouwd, dan wil ik het wel serieuzer nemen.. Maar nu wil ik gewoon mensen helpen en zover ik kan en daarmee mezelf ook ontwikkelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 21-09-2012 22:14:37 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:07:33 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117089363
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:03 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Dus dat is de criteria die je gebruikt voor jezelf? 2x een 2 jarige relatie? Ik zelf heb ook lange gehad, maakt mij dat nu ook een expert?
En ook gewoon veel seks en veel gedate.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_117089399
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En ook gewoon veel seks en veel gedate.
Oh gast, stop gewoon. :')
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_117089538
quote:

[..]

Je hebt gelijk wat betreft grammatica, maar ik ben van allochtone afkomst (Antilliaans) dus het kost me meer moeite om een compleet correcte paragraaf te schrijven.Voor een school opdracht wil ik wel die moeite insteken, op fok niet zo.

Wat mij het expert maakt? Persoonlijke ervaring. Ik heb geen diploma's en ook geen bewijs behalve persoonlijke verhalen van andere fokkers. Daarom doe ik het ook gratis. Als ik ooit in de toekomst heel bekend hiermee word, dan wil ik het wel serieuzer nemen. Maar nu wil ik gewoon mensen helpen en zover ik kan en daarmee mezelf ook ontwikkelen.
Gast....
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:11:21 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117089676

[ Bericht 100% gewijzigd door Keep_Walking op 21-09-2012 22:14:15 ]
pi_117089774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Lukt het?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:13:27 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117089852
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Gast....
Sorry, wat ik daarmee bedoel is dat als ik ooit een goede reputatie opbouw, wil ik wel kijken of ik er een soort onderneming van kan maken.

Kijk, ik heb dit al vaker gedaan. Ik heb tot nu toe 13 fokkers ontmoet. En daarbuiten heb ik ook via word-of-mouth mensen geholpen. En ik ben geen sleaze bag PUA of zo. Meer een life coach, voor mensen die gewoon wat slecht geluk hebben of hebben gehad in het leven.
pi_117090002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Sorry, wat ik daarmee bedoel is dat als ik ooit een goede reputatie opbouw, wil ik wel kijken of ik er een soort onderneming van kan maken.

Kijk, ik heb dit al vaker gedaan. Ik heb tot nu toe 13 fokkers ontmoet. En daarbuiten heb ik ook via word-of-mouth mensen geholpen. En ik ben geen sleaze bag PUA of zo. Meer een life coach, voor mensen die gewoon wat slecht geluk hebben of hebben gehad in het leven.
Denken dat het leven om geluk draait.
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_117090227
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:15 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Denken dat het leven om geluk draait.

Gouden ringen en doekoe is waar het leven omdraait ^O^
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:22:01 #35
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117090514
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat is dus niet (helemaal) waar.
pi_117090546
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Mweh ik zat meer aan toewijding, motivatie& inzet te denken.:P
pi_117091633
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Oh dat ook natuurlijk.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_117092057
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:22 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

t klinkt meer alsof je t over een baan hebt ipv de belangrijkste dingen in het leven .
pi_117092274
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef madeliefff het volgende:

[..]

t klinkt meer alsof je t over een baan hebt ipv de belangrijkste dingen in het leven .
Want je gelukkig voelen komt door niks te doen, en beetje afwachten? Of noujaa beter, wat zie jij als de belangrijkste dingen in het leven. En beantwoord meteen of je die dingen kan behalen/voelen/krijgen zonder toewijding, motivatie of inzet ;)
pi_117094814
Ik kan altijd een second opinion gebruiken.
Hoe kan ik in contact komen?
pi_117097715
Een Antilliaanse dating-coach. Precies datgene wat ik nodig heb om origineel uit de hoek te komen. 4 en 5 oktober heb ik een thuis-date, heb je tijd om dan niet al te zwaar ademhalend post te vatten in de meterkast? We communiceren via een oortje.

Dat gaat vast gieren van de pret worden. Voor haar en voor mij. O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_117098728
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een Antilliaanse dating-coach. Precies datgene wat ik nodig heb om origineel uit de hoek te komen. 4 en 5 oktober heb ik een thuis-date, heb je tijd om dan niet al te zwaar ademhalend post te vatten in de meterkast? We communiceren via een oortje.

4 & 5 Oktober? You dawg. 8-)
  zaterdag 22 september 2012 @ 06:57:56 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117106428
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef shewantsagentlemen het volgende:
Ik kan altijd een second opinion gebruiken.
Hoe kan ik in contact komen?
Via PM of DM. :)
  zaterdag 22 september 2012 @ 06:58:55 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117106431
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ik zou dat serieus voor de grap een keertje doen. :P Gewoon om te kijken of dat echt werkt. Maar ik zou het niet aanraden.
pi_117107561
Als je mensen maar geen asociale velgen gaat proberen aan te smeren.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117107570
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 06:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou dat serieus voor de grap een keertje doen. :P Gewoon om te kijken of dat echt werkt. Maar ik zou het niet aanraden.
Zou wel grappig zijn.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:04:22 #47
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117108412
Zou zeggen put him to the test. Is het niks dan kan dat gepost worden, is het wel wat dan heeft hij geholpen. Maar tot nu toe maar 1 persoon die er op in gaat en de rest allemaal randreacties over het waarom
we dan
pi_117109224
Wie is er serieus op ingegaan dan?
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:52:17 #49
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_117109492
quote:

[..]

Wat mij het expert maakt? Persoonlijke ervaring. Ik heb geen diploma's en ook geen bewijs behalve persoonlijke verhalen van andere fokkers. Daarom doe ik het ook gratis. Als ik ooit in de toekomst een reputatie hiermee opbouwd, dan wil ik het wel serieuzer nemen.. Maar nu wil ik gewoon mensen helpen en zover ik kan en daarmee mezelf ook ontwikkelen.
Jij wilt je met het leven van een ander bemoeien, maar wilt niet eens genoeg moeite in het geheel steken om je verhaal in correct Nederlands neer te zetten? :')

Verder is het natuurlijk te triest voor woorden dat jij denkt een expert te zijn omdat je twee relaties van ongeveer twee jaar hebt gehad. Over grootheidswaanzin gesproken. :|W
pi_117109535
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
Verder is het natuurlijk te triest voor woorden dat jij denkt een expert te zijn omdat je twee relaties van ongeveer twee jaar hebt gehad. Over grootheidswaanzin gesproken. :|W
Tsja, in het land der blinden is de eenoog koning.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')