Teringquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke, ik het Engels dan:
[..]
Dit is achtergrond informatie over wie ik ben.
Ow mén, jij bent te scherp voor een zaterdag! Geweldigquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Haat? Welke haat? Je kan toch helemaal geen toon uit teksten halen?
Tja, dat van etniciteit en seksualiteit. De homo's waren niet perse minder gemeen (juist niet, eigenlijk) en ik heb niet iedereen in elkaar geslagen. Wel veel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mijn verhaal in het Engels + gratis Hitch dating doctor.
Ik moet wel vragen welke delen zijn waar en welke niet. Ik zie dat je lawyers hebt veranderd in jewish lawyers maar de rest nog hetzelfde toch? Dus welk gedeelte van je achtergrond info klopt en wat niet?
Beetje vreemd verhaal. Wie gaat dit lezen en denken: "Ja, die jongen kan mij helpen met mijn relatieproblemen"?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke, ik het Engels dan:
[..]
Dit is achtergrond informatie over wie ik ben.
En daarom ben jij dus gewoon ongeschikt om dit soort zaken te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, dat van etniciteit en seksualiteit. De homo's waren niet perse minder gemeen (juist niet, eigenlijk) en ik heb niet iedereen in elkaar geslagen. Wel veel.
Dat is dus mijn hele probleem. Mijn echte verhaal is fucked up. Ik moet het overal geheim houden. Voor vriendinnen, op school, bij vrienden en familie... Het lukt me niet meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje vreemd verhaal. Wie gaat dit lezen en denken: "Ja, die jongen kan mij helpen met mijn relatieproblemen"?
Dus eigenlijk zoek je gewoon mensen om mee uit te gaan en een gezellige tijd te hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is dus mijn hele probleem. Mijn echte verhaal is fucked up. Ik moet het overal geheim houden. Voor vriendinnen, op school, bij vrienden en familie... Het lukt me niet meer.
Als ze mij daarover niet accepteren, tja, niks aan te doen. Het is wel de waarheid. En ik heb wel degelijk goed mensen geholpen en er zijn ook getuigen daarover. Maar ik ben moe van alles sneaky doen. Daarom zeg ik ook, haters mogen haten.
Het heeft niks met haten te maken. Maar je achtergrond maakt je niet zo geschikt als 'dating doctor'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is dus mijn hele probleem. Mijn echte verhaal is fucked up. Ik moet het overal geheim houden. Voor vriendinnen, op school, bij vrienden en familie... Het lukt me niet meer.
Als ze mij daarover niet accepteren, tja, niks aan te doen. Het is wel de waarheid. En ik heb wel degelijk goed mensen geholpen en er zijn ook getuigen daarover. Maar ik ben moe van alles sneaky doen. Daarom zeg ik ook, haters mogen haten.
Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef FAUSTINO het volgende:
Dude come on for fuck sake. Zeg gewoon dat je maatjes zoekt waar jij jezelf bij kunt zijn en ondertussen samen een beetje chickies wil scoren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hen ook meteen helpen. Advies
Ja, maar waarom niet? Psychose is een ziekte en in mijn geval werd het veroorzaakt doort blowen in combinatie met stress van het feit dat ik in een isoleercel werd gegooid. Ik ben nu niet psychotisch meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het heeft niks met haten te maken. Maar je achtergrond maakt je niet zo geschikt als 'dating doctor'.
Dus je zit niet meer in de kliniek en bent afgestudeert? Hoe dan ook ik zou zeggen het kan geen kwaad om iemand een kans te geven ook al is zijn verleden wat verlept. Maar ja lijkt wel beetje alsof je zelf ook gewoon wat extra contacten zoekt en jezelf wat wil bewijzen, heb je zelf geen vriendin nu?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar waarom niet? Psychose is een ziekte en in mijn geval werd het veroorzaakt doort blowen in combinatie met stress van het feit dat ik in een isoleercel werd gegooid. Ik ben nu niet psychotisch meer.
Wel het zit zo. Ik sport heel veel. Ik deed vroeger aan breakdancen en vechtsport en ik ben redelijk gespierd. Verder ben ik niet lelijk en ik kleed mezelf goed. Ook ben ik heel extravert en gezellig. Verder haal ik goede cijfers op school. Dus als je mij ziet, zou je denken "hele goede lieve jongen".quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:35 schreef Re het volgende:
Maar wat is de link tussen je eigen pathopsychiatrische verleden en relaties? Kun je dan beter niet op het eerste focussen qua adviezen geven aan anderen?
Maar wie denk je aan te spreken? Ik denk dat je mensen toch afschrikt met je verhaal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar waarom niet? Psychose is een ziekte en in mijn geval werd het veroorzaakt doort blowen in combinatie met stress van het feit dat ik in een isoleercel werd gegooid. Ik ben nu niet psychotisch meer.
Ja, ik slaap momenteel thuis bij mijn ma. Ik ben van plan om rond December op kamers te gaan. Af en toe slaap ik bij de kliniek voor onderzoek en verder ga ik daar regelmatig voor afspraken. Het zal nog een paar jaren duren voordat het hele gedoe rondom mijn psychose verleden tijd is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dus je zit niet meer in de kliniek en bent afgestudeert? Hoe dan ook ik zou zeggen het kan geen kwaad om iemand een kans te geven ook al is zijn verleden wat verlept. Maar ja lijkt wel beetje alsof je zelf ook gewoon wat extra contacten zoekt en jezelf wat wil bewijzen, heb je zelf geen vriendin nu?
Ja, dat snap ik. Maar het is de waarheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wie denk je aan te spreken? Ik denk dat je mensen toch afschrikt met je verhaal.
Ja, ook een idee. Dat wil ik ook doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:39 schreef LelijKnap het volgende:
Kun je je niet beter focussen op de wonden die ontstaan na het daten en het hebben van een relatie ? Doet de term 'doctor' meer tot zijn recht komen.
Wat betreft daten:quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:49 schreef Sekhmet het volgende:
Uit je (engelse) verhaal, met achtergrond informatie over wie jij bent, valt niks te halen over wat jou dan zo een dating expert maakt.
In plaats van te denken dat je als 'dating doctor' je nuttig kan maken, denk ik dat je veel beter je ervaringen met psychoses zou kunnen delen met mensen. Het klinkt alsof je daar meer kaas van gegeten hebt dan van daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |