abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117110475
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke, ik het Engels dan:

[..]

Dit is achtergrond informatie over wie ik ben.
Tering :X
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:26:04 #77
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_117110480
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom al die haat? :)
Haat? Welke haat? Je kan toch helemaal geen toon uit teksten halen?
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:27:01 #78
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117110511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:26 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Haat? Welke haat? Je kan toch helemaal geen toon uit teksten halen?
Ow mén, jij bent te scherp voor een zaterdag! Geweldig *)
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:28:07 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117110539
*gniffel*
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:28:19 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mijn verhaal in het Engels + gratis Hitch dating doctor.

Ik moet wel vragen welke delen zijn waar en welke niet. Ik zie dat je lawyers hebt veranderd in jewish lawyers maar de rest nog hetzelfde toch? Dus welk gedeelte van je achtergrond info klopt en wat niet?
Tja, dat van etniciteit en seksualiteit. De homo's waren niet perse minder gemeen (juist niet, eigenlijk) en ik heb niet iedereen in elkaar geslagen. Wel veel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:29:24 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117110589
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke, ik het Engels dan:

[..]

Dit is achtergrond informatie over wie ik ben.
Beetje vreemd verhaal. Wie gaat dit lezen en denken: "Ja, die jongen kan mij helpen met mijn relatieproblemen"?
The love you take is equal to the love you make.
pi_117110602
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, dat van etniciteit en seksualiteit. De homo's waren niet perse minder gemeen (juist niet, eigenlijk) en ik heb niet iedereen in elkaar geslagen. Wel veel.
En daarom ben jij dus gewoon ongeschikt om dit soort zaken te doen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:31:13 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110648
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Beetje vreemd verhaal. Wie gaat dit lezen en denken: "Ja, die jongen kan mij helpen met mijn relatieproblemen"?
Dat is dus mijn hele probleem. Mijn echte verhaal is fucked up. Ik moet het overal geheim houden. Voor vriendinnen, op school, bij vrienden en familie... Het lukt me niet meer.

Als ze mij daarover niet accepteren, tja, niks aan te doen. Het is wel de waarheid. En ik heb wel degelijk goed mensen geholpen en er zijn ook getuigen daarover. Maar ik ben moe van alles sneaky doen. Daarom zeg ik ook, haters mogen haten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_117110704
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus mijn hele probleem. Mijn echte verhaal is fucked up. Ik moet het overal geheim houden. Voor vriendinnen, op school, bij vrienden en familie... Het lukt me niet meer.

Als ze mij daarover niet accepteren, tja, niks aan te doen. Het is wel de waarheid. En ik heb wel degelijk goed mensen geholpen en er zijn ook getuigen daarover. Maar ik ben moe van alles sneaky doen. Daarom zeg ik ook, haters mogen haten.
Dus eigenlijk zoek je gewoon mensen om mee uit te gaan en een gezellige tijd te hebben?
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:33:36 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117110712
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het heeft niks met haten te maken. Maar je achtergrond maakt je niet zo geschikt als 'dating doctor'.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:34:51 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110748
[quote]0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zoek je gewoon mensen om mee uit te gaan en een gezellige tijd te hebben?
/quote]

Ja, maar ik wil hen ook meteen helpen. Advies geven, feedback, wingmen spelen, enz. Want ik heb veel vrienden IRL, op school en buiten school, maar ik moet al dit soort zaken (en andere zaken) geheim houden. Het lukt me niet meer.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:35:57 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_117110781
Maar wat is de link tussen je eigen pathopsychiatrische verleden en relaties? Kun je dan beter niet op het eerste focussen qua adviezen geven aan anderen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:36:00 #88
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117110783
Oke, wil je erover praten?
we dan
pi_117110808
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil hen ook meteen helpen. Advies

Dude come on for fuck sake. Zeg gewoon dat je maatjes zoekt waar jij jezelf bij kunt zijn en ondertussen samen een beetje chickies wil scoren.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:37:07 #90
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110818
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het heeft niks met haten te maken. Maar je achtergrond maakt je niet zo geschikt als 'dating doctor'.
Ja, maar waarom niet? Psychose is een ziekte en in mijn geval werd het veroorzaakt doort blowen in combinatie met stress van het feit dat ik in een isoleercel werd gegooid. Ik ben nu niet psychotisch meer.
pi_117110868
Kun je je niet beter focussen op de wonden die ontstaan na het daten en het hebben van een relatie ? Doet de term 'doctor' meer tot zijn recht komen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:40:26 #92
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117110902
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar waarom niet? Psychose is een ziekte en in mijn geval werd het veroorzaakt doort blowen in combinatie met stress van het feit dat ik in een isoleercel werd gegooid. Ik ben nu niet psychotisch meer.
Dus je zit niet meer in de kliniek en bent afgestudeert? Hoe dan ook ik zou zeggen het kan geen kwaad om iemand een kans te geven ook al is zijn verleden wat verlept. Maar ja lijkt wel beetje alsof je zelf ook gewoon wat extra contacten zoekt en jezelf wat wil bewijzen, heb je zelf geen vriendin nu?
we dan
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:42:45 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117110977
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:35 schreef Re het volgende:
Maar wat is de link tussen je eigen pathopsychiatrische verleden en relaties? Kun je dan beter niet op het eerste focussen qua adviezen geven aan anderen?
Wel het zit zo. Ik sport heel veel. Ik deed vroeger aan breakdancen en vechtsport en ik ben redelijk gespierd. Verder ben ik niet lelijk en ik kleed mezelf goed. Ook ben ik heel extravert en gezellig. Verder haal ik goede cijfers op school. Dus als je mij ziet, zou je denken "hele goede lieve jongen".

Maar mijn verleden naait me in de zin dat als ik erover praat, wordt ik niet meer gezien als relatie materiaal. Ik ken dus het gevoel van geen relatie kunnen krijgen of liefde kunnen vinden zoals een "nerd" dat ook zou kennen. Dus ik vind het leuk om die "nerds" te helpen, omdat ik het gevoel heb dat ik iemand zoals mezelf aan het helpen ben.

Verder heb ik meer traumatische verleden vanuit mijn vroege jaren, waar ik ook weet hoe het voelt om gepest of buitengesloten te worden. Dus ik wil mensen helpen die dat gevoel ook kennen.

Nu heb ik het voor mezelf niet nodig omdat ik momenteel veel vrienden en kennissen heb. Verder sta ik financieel ook goed. Dus tja, hoe verder?
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:45:38 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117111053
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar wie denk je aan te spreken? Ik denk dat je mensen toch afschrikt met je verhaal.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:45:51 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111061
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dus je zit niet meer in de kliniek en bent afgestudeert? Hoe dan ook ik zou zeggen het kan geen kwaad om iemand een kans te geven ook al is zijn verleden wat verlept. Maar ja lijkt wel beetje alsof je zelf ook gewoon wat extra contacten zoekt en jezelf wat wil bewijzen, heb je zelf geen vriendin nu?
Ja, ik slaap momenteel thuis bij mijn ma. Ik ben van plan om rond December op kamers te gaan. Af en toe slaap ik bij de kliniek voor onderzoek en verder ga ik daar regelmatig voor afspraken. Het zal nog een paar jaren duren voordat het hele gedoe rondom mijn psychose verleden tijd is.

En ja, het is een soort van "ik wil mezelf bewijzen", of tenminste zo was het. Ik heb mezelf goed bewezen, maar ik vond het ook leuk om te doen. Ik ben nog niet afgestudeert, in Februari ga ik beginnen met stage en dan afstuderen. Daarna wil ik ook nog een master doen als het kan.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:47:06 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111098
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar wie denk je aan te spreken? Ik denk dat je mensen toch afschrikt met je verhaal.
Ja, dat snap ik. Maar het is de waarheid.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:47:58 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111137
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:39 schreef LelijKnap het volgende:
Kun je je niet beter focussen op de wonden die ontstaan na het daten en het hebben van een relatie ? Doet de term 'doctor' meer tot zijn recht komen.
Ja, ook een idee. Dat wil ik ook doen.
pi_117111184
Uit je (engelse) verhaal, met achtergrond informatie over wie jij bent, valt niks te halen over wat jou dan zo een dating expert maakt.
In plaats van te denken dat je als 'dating doctor' je nuttig kan maken, denk ik dat je veel beter je ervaringen met psychoses zou kunnen delen met mensen. Het klinkt alsof je daar meer kaas van gegeten hebt dan van daten.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:56:33 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117111411
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:49 schreef Sekhmet het volgende:
Uit je (engelse) verhaal, met achtergrond informatie over wie jij bent, valt niks te halen over wat jou dan zo een dating expert maakt.
In plaats van te denken dat je als 'dating doctor' je nuttig kan maken, denk ik dat je veel beter je ervaringen met psychoses zou kunnen delen met mensen. Het klinkt alsof je daar meer kaas van gegeten hebt dan van daten.
Wat betreft daten:

Ik ben op mijn 15 ontmaagd, en ik heb sindsdien regelmatig heen en weer zitten daten, seks en ook relaties. Ik heb meerdere fokkers ontmoet, mannen en vrouwen.

Je had rare mensen tussen zitten, daarmee bedoel ik dus mensen met enge gedachtegangen, maar je had ook hele lieve en goede mensen tussen zitten, die gewoon verlegen waren en een beetje out of touch met de mainstream. Ik heb het geprobeerd om sneaky te doen, door mijn verhaal geheim te houden en elke keer kan ik goed opschieten met de mensen die ik ontmoet. Ik heb wat hele grote succesverhalen, zoals een jongen (die inmiddels 1 van mijn beste vrienden is geworden) die van nul ervaring naar 7 meisjes ging, inclusief een relatie van bijna 2 jaar.

Mijn grootste probleem is dat ik alles van mijn leven geheim moet houden. Ik moet elke keer een verhaal verzinnen en daar ben ik moe van. Dus ja, ik blijf gewoon mezelf.
pi_117111459
Maar was die jongen zo succesvol geworden na je lessen of tijdens de vriendschap ? Dat is een cruciaal verschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')