Dat waren ze al een langere periode, maar nu is ook hun kledingstijl er naar aangepastquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo en Janine zijn van af morgen dus net als Laura en Jeff afgezakt naar bemoeizuchtig meubilair.
Ik moet eerlijk zijn; Ludo lijkt in het vrijetijdsoutfit wat-ie vanavond aanheeft haast tien jaar ouderquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op zich valt enige verandering in Ludo's kledingpatroon ook wel te begrijpen, maar het is wel weer een definitieve ontwikkeling: zijn driedelig pak was nodig voor zijn rol als zakenman. Dit is al afwezig sinds 2010. Eerdere veranderingen zag je ook bij Robert die ineens hippe truien en spijkerbroeken ging dragen na een decenium in pak. Bij Janine die in seizoen 3 ook spijkerbroeken en T-shirts aan had, maar sinds ze geassocieerd werd met Ludo ineens stuk meer chique gekleed ging en zelfs bij Laura die begin seizoen 1 echt een hooghartige, licht bekakte vrouw-van was, maar hoewel ze netjes bleef het bekakte er toch af ging.
Een heel verhaal, maar het moge duidelijk zijn, vanaf nu is Ludo officieel huisvader. Als ie ooit weer tot iets crimineels overgaat dan zal het om zijn gezin gaan en niet om maffia, een concurrent of iets zakelijks. En da's best balen ja.
Was hetzelfde bij Laura rond seizoen 2 en 3; toen was ze gescheiden, maar bleef op de aftiteling Laura Alberts heten en volgens mij noemde ze zichzelf ook nog zo. Pas tijdens het tweede huwelijk van Robert en Laura kregen we de naam Selmhorst te horen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:13 schreef Woelli het volgende:
Waarom maken de scriptschrijvers vaak de fout om de gescheiden vrouw de naam van de ex-man opeens te behouden.
Gister was de volledige naam van Yvon, Yvon Dorothee Terstal, ze was toch getrouwd met Peter Terstal?
Maar dit is vaker zo, de moeder van Nuran en Aysen heet Elif Baydar, terwijl die gescheiden is. Kan me niet voorstellen dat Nuran en Aysen de naam van de moeder hebben aangenomen. En al helemaal niet dat Elif de naam van haar ex-man blijft dragen.
Meike Griffioen was bij aanvang getrouwd met Jan Griffioen en die naam bleef ze maar houden.
Zelfde geval was ook jaren in ONM, daar was Aafke jaren getrouwd met Jan Reitsema. Tijdens haar huwelijk met Ed Couwenberg was opeens Reitsema haar meisjesnaam![]()
En dan hebben we het hele Rosa Gonzalez verhaal nog niet gehad.
In de aflevering van vanavond zit hij in z'n paardrijdkloffie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat waren ze al een langere periode, maar nu is ook hun kledingstijl er naar aangepast
Laura Alberts, maar dat werd niet opeens haar meisjesnaam. Ze gebruikte deze alleen en ze stond zo op de aftiteling. Dat vind ik opzich nog niet zo heel raar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was hetzelfde bij Laura rond seizoen 2 en 3; toen was ze gescheiden, maar bleef op de aftiteling Laura Alberts heten en volgens mij noemde ze zichzelf ook nog zo. Pas tijdens het tweede huwelijk van Robert en Laura kregen we de naam Selmhorst te horen.
En laten we het in godsnaam niet over Aafke Ligthart-Lansink-Zwart-Couwenberg-Reitsema hebben
Bij Dian was het zo dat ze ook in de serie Dian van Houten werd genoemd, eind seizoen 6. Waarom Roos tot aan het einde vermeld bleef staan als Roos Alberts is mij ook een raadsel, alhoewel ze zich ook gewoon bleef noemen naar mijn weten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Laura Alberts, maar dat werd niet opeens haar meisjesnaam. Ze gebruikte deze alleen en ze stond zo op de aftiteling. Dat vind ik opzich nog niet zo heel raar.
Bij Yvon en Meike lijkt het opeens alsof het hun eigen meisjesnaam is. Bij Aafke al helemaal![]()
Bij gtst is het sowieso een raare aftiteling vind ik. Barbara was al een jaar gescheiden van Jef en stond toen nog steeds als Barbara Alberts op de aftiteling. Anita stond ook nog een paar weken als Anita de Jong op de aftiteling. Tijdens haar huwelijk met Rik stond ze gewoon als Dendermonde op de aftiteling en Rik was er geloof ik toen al uit en ze stond op punt te trouwen met Micky, waarom ze toen opeens op de credits ook moest worden veranderen geen idee! Zelfde geld voor Sjors, ook zij heeft een tijdje als Sjors Mauricius op de aftiteling gestaan. Binnen no-time was ze alweer gescheiden.
Of dat Dian een tijdje als Dian van Houten-Alberts op de aftiteling stond, Terwijl Roos als Roos Alberts stond vermeld.
Ze is dan ook getrouwd gebleven met Arnie, tot ze met Gijs ging trouwen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom Roos tot aan het einde vermeld bleef staan als Roos Alberts is mij ook een raadsel, alhoewel ze zich ook gewoon bleef noemen naar mijn weten.
Had dan Dian gewoon als Dian van Houten op de aftiteling gezet, of Roos als Roos Alberts-de Jager. Net als bij the bold, staat ook de een met zowel haar meisjesnaam als getrouwde naam op de credits en de ander alleen met de getrouwde naam. Ik houd toch meer van constantie. Dat trouwens Roos tot het einde Roos Alberts op de aftiteling stond vond ik helemaal niet zo raar. Roos was immers nog steeds getrouwd met Arnie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Dian was het zo dat ze ook in de serie Dian van Houten werd genoemd, eind seizoen 6. Waarom Roos tot aan het einde vermeld bleef staan als Roos Alberts is mij ook een raadsel, alhoewel ze zich ook gewoon bleef noemen naar mijn weten.
Trouwens, Janine behoudt ook gewoon haar achternaam Elschot op de aftiteling, terwijl ze nu in feite Janine Sanders heet. Overigens werd ze aan het begin van vorig seizoen door Anton Janine Sanders genoemd, terwijl ze geeneens getrouwd was met Ludo
Janine heeft bij haar vorige huwelijken ook nooit met de achternaam van het personage waarmee ze getrouwd was (Ludo, Jack) op de aftiteling gestaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Had dan Dian gewoon als Dian van Houten op de aftiteling gezet, of Roos als Roos Alberts-de Jager. Net als bij the bold, staat ook de een met zowel haar meisjesnaam als getrouwde naam op de credits en de ander alleen met de getrouwde naam. Ik houd toch meer van constantie. Dat trouwens Roos tot het einde Roos Alberts op de aftiteling stond vond ik helemaal niet zo raar. Roos was immers nog steeds getrouwd met Arnie.
Ik had eigenlijk ook verwacht dat Janine na de zomerstop als Janine Sanders op de aftiteling zou komen, want ze word inderdaad al een tijdje door mensen mevrouw Sanders genoemd.
Formeel gezien hoef je geen afstand te doen van je getrouwde naam, in seizoen 10 heeft Laura er bewust voor gekozen dit wel te doen (Officieel zijn Robert en zijn overigens in 1998 gescheiden toen ze naar de VS vertrok, ze kwamen daarna wel weer tot seizoen 10 bij elkaar, maar gingen niet opnieuw trouwen).quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was hetzelfde bij Laura rond seizoen 2 en 3; toen was ze gescheiden, maar bleef op de aftiteling Laura Alberts heten en volgens mij noemde ze zichzelf ook nog zo. Pas tijdens het tweede huwelijk van Robert en Laura kregen we de naam Selmhorst te horen.
Klopt, vroeger was het overigens wel zo dat je de naam van je man mòest voeren. Tegenwoordig mag je kiezen. Evenals na een scheiding.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Janine heeft bij haar vorige huwelijken ook nooit met de achternaam van het personage waarmee ze getrouwd was (Ludo, Jack) op de aftiteling gestaan.
Echt superbelangrijk is het natuurlijk ook niet, maar wat meer constantie zou inderdaad handiger zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij dat Tim erin zit.
Toen was een huwelijk in de Rozenboom nog bijzonder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
Hier zit trouwens ook weer een mooie versie van de GTST-tune onder
Welke vrouw je nu ook bij Rik zou plaatsen, het zal niet meer kloppen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:33 schreef PeterKelder het volgende:
Deze aflevering blijf ik gewoon het allermooist vinden
Zelfs de aangekochte muziek is prachtigEn de speciale tune van Schilperoort is subliem
Neequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Welke vrouw je nu ook bij Rik zou plaatsen, het zal niet meer kloppen.
Waar denk je dat ik straks doorheen ga in seizoen 7.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee
En wéér zit ik bijna te huilenEn dat terwijl ik de aflevering nu al meer dan 10 keer heb gezien. Dat kan alleen als het écht mooi is, zoals hier
Dat geloof ik graag jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik straks doorheen ga in seizoen 7.
Gewoon precies gelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mike is perfect te verstaan en ik vind het nog steeds een intrigerend personage. Maar niet lang meer, er mag nu wel wat tempo in komen.Dat glimlachje van hem toen hij Nina hoorde huilen was al een leuk teken dat hij iets van plan is, maar er moet echt meer tempo in.
Inderdaad ja. Voor de rest is het allemaalquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef Frey het volgende:
Op dit moment vind ik alleen de familie Bouwhuis boeiend.
Maar in tegenstelling tot veel mensen is Anton nog steeds mijn favoriete Bouwhuis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Voor de rest is het allemaal![]()
![]()
De mijne zijn Sjoerd en Timquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot veel mensen is Anton nog steeds mijn favoriete Bouwhuis.
Dat hele Mike-gedoe duurt mij al veel te lang. Wat is er nou feitelijk veranderd sinds hij erin gekomen is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mike is perfect te verstaan en ik vind het nog steeds een intrigerend personage. Maar niet lang meer, er mag nu wel wat tempo in komen.Dat glimlachje van hem toen hij Nina hoorde huilen was al een leuk teken dat hij iets van plan is, maar er moet echt meer tempo in.
Dacht ook dat het de nieuwe badguy zou worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hele Mike-gedoe duurt mij al veel te lang. Wat is er nou feitelijk veranderd sinds hij erin gekomen is?
Ok, seks met Nina en Sjors, ieder 1 keer toch?
Meer niet, saai.
Precies. Dat waardeer ik wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar zegt tenminste wel waar het op staat
Het woord "badguy" bestaat niet in het woordenboek van de huidige schrijversquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dacht ook dat het de nieuwe badguy zou worden.
En Tim is ook wel zo'n soort type. Dat brengt tenminste ook een beetje vuurwerk binnen dat geneuzelquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Precies. Dat waardeer ik wel.
Vind Tim eigenlijk een wazig figuurquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Tim is ook wel zo'n soort type. Dat brengt tenminste ook een beetje vuurwerk binnen dat geneuzel
Dat krijg ik (en met mij nog meer) evenmin van Mikequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind Tim eigenlijk een wazig figuur
Zeer leuk dat hij erin zit, maar krijg totaal geen hoogte van hem
Ach, ik vind het wel bestquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Mike echt rete irritant nu. Wat een idioot gepush.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
Binnenkort karaoke avond in de Koning.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel best
Wat ik nu hoop is dat Nina inderdaad de scheiding doorzet en een relatie begint met Mike. Die is echter snel op haar uitgekeken en dumpt haar zonder pardon voor Sjors. Nina is ontroostbaar - en dat is niet iets wat Ludo zo leuk vindt. Hij besluit Mike te wreken![]()
Alhoewel dat laatste met de huidige schrijvers haast onmogelijker is dan leven op Mars
Dan mag dit personage ook meteen terug:quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef Frey het volgende:
Noud mag sowieso wegblijven. Laat iemand anders terugkomen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
Het lusten van eieren is toch niet erfelijk bepaald?? Ofwel??
En een betere componist voor prachtige muziek tijdens de geweldige verhaallijnen die deze personages gaan krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan mag dit personage ook meteen terug:
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef Frey het volgende:
[..]
En een betere componist voor prachtige muziek tijdens de geweldige verhaallijnen die deze personages gaan krijgen.
[ afbeelding ]
ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef Murmeli het volgende:
Zo, die mike is Nina lekker aan het dwingen. Domme Nina
Lauraquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef amaranta het volgende:
iemand raakt dit seizoen zwanger van Mike,dat moet gewoon
Me toooooquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Nina de enveloppe niet heeft gepost...
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef Frey het volgende:
Jammer, geen cliff deuntje van Frons Servies.
Amai amai, zou Mike in de prullenbak kijken dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
niet gepost dus...
wel in zijn geheel in de kliko... wat een sufferd...
niet persé Mike, maar er zijn genoeg anderen die daar wonen... en weleens iets weggooien...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ai ai, zou Mike in de prullenbak kijken dan?
Bing niet, Aysen niet, Nuran niet, Sjors niet....quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
niet persé Mike, maar er zijn genoeg anderen die daar wonen... en weleens iets weggooien...
Mijn vriend zei ook al; verscheuren!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
niet gepost dus...
wel in zijn geheel in de kliko... wat een sufferd...
Jazeker; Mega Toby kijkt namelijk overal of er gevaar schuiltquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Amai amai, zou Mike in de prullenbak kijken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
maarja, dat kan prinsesje niet... ik zou m dan maar doorknippen... of in de fik steken buiten...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mijn vriend zei ook al; verscheuren!
in de fik, de ironiequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
maarja, dat kan prinsesje niet... ik zou m dan maar doorknippen... of in de fik steken buiten...
Aysen en Nuran toch wel??quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bing niet, Aysen niet, Nuran niet, Sjors niet....
spannend...
Juistem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
maarja, dat kan prinsesje niet... ik zou m dan maar doorknippen... of in de fik steken buiten...
Als ik iets weggooi kijk ik doorgaans ook niet wat er al ligtquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef Frey het volgende:
Shortie:Sjucht.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
wedden dat iemand er iets bovenop gooit wat niet de bedoeling was... of er ligt iets onder wat niet de bedoeling was... en dan gaat er toch gezocht worden... en al die hapjes die Mike op tafel heeft gezet... pfffffffffffffffquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik iets weggooi kijk ik doorgaans ook niet wat er al ligt
(deed ik dat maar wat vaker, dan had ik nog een compleet serviesen andere aanverwanten die ik kwijt ben dankzij een gooigrage dreumes)
ohja vast, of het valt er uit als iemand de zak gaat vervangen..of de vuilnisman vindt het en geeft het af en net op dat moment is alleen mike erquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
wedden dat iemand er iets bovenop gooit wat niet de bedoeling was... of er ligt iets onder wat niet de bedoeling was... en dan gaat er toch gezocht worden... en al die hapjes die Mike op tafel heeft gezet... pfffffffffffffff
of noud komt net aanlopen bij toko...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
ohja vast, of het valt er uit als iemand de zak gaat vervangen..of de vuilnisman vindt het en geeft het af en net op dat moment is alleen mike er
briljant!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
of noud komt net aanlopen bij toko...
Ik vind het eerder irritant dat hij er dan ook vanuit gaat dat die gasten verliefd op hem zijn. Dat Bilal (mogelijk) homo is, betekent nog niet dat hij ook gevoelens heeft voor Lucas.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:18 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ben ik de enige hier die Lucas zwaar irritant vind? Elke vent die er in komt is hij van overtuigd dat hij GAY is... zucht.... zoals Edwin en Bilal nu.. alleen al als Lucas in beeld komt heb ik zin om door te zappen.. pfff... niet elke jongen is gay hoor!
Juist! Dank je !quote:Op woensdag 26 september 2012 09:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind het eerder irritant dat hij er dan ook vanuit gaat dat die gasten verliefd op hem zijn. Dat Bilal (mogelijk) homo is, betekent nog niet dat hij ook gevoelens heeft voor Lucas.
Nee hoor, ik vind hem ook vreselijk irritantquote:Op woensdag 26 september 2012 09:18 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ben ik de enige hier die Lucas zwaar irritant vind? Elke vent die er in komt is hij van overtuigd dat hij GAY is... zucht.... zoals Edwin en Bilal nu.. alleen al als Lucas in beeld komt heb ik zin om door te zappen.. pfff... niet elke jongen is gay hoor!
Ik vind dat juist wel best; voorheen was hij altijd degene die de broek aanhad in huis (daarbuiten naar het schijnt minderquote:Oh en wat betreft de bouwhuisjes , het gaat nu wel heel gemeen, oké Anton is heel fout geweest in het verleden... maar om nou constant hem te vertellen hoe slecht hij is.. dat Sjoerd alleen maar voor Bianca doet, slaat ook nergens op en het erge nog is, dat Bianca vind dat Anton dat moet accepteren ook.. Hij is nu echt de boeman in huis.. en aangezien het GTST is zal dat ook nog wel een tijdje blijven.
Binnenkort staat Ludo naast Jef biertjes te tappen in De Koning, als het zo doorgaatquote:Ludo is tegenwoordig huisman? Die is altijd thuis, heeft geen smerige plannetjes meer? Beetje jammer..
Ik loop ook al heel lang over Lucas te klagen. Ik vond hem ook de storende factor in de relatie met Edwin en niet Edwin. Die is alleen maar gebruikt voor een verhaallijn met Lucas, maar het personage heeft nooit de kans gekregen om zich te ontwikkelen. Het draait teveel om Lucas.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:18 schreef Miss_paraplu het volgende:
Lucas is weer zo'n lievelingetje van de schrijversquote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik loop ook al heel lang over Lucas te klagen. Ik vond hem ook de storende factor in de relatie met Edwin en niet Edwin. Die is alleen maar gebruikt voor een verhaallijn met Lucas, maar het personage heeft nooit de kans gekregen om zich te ontwikkelen. Het draait teveel om Lucas.
Het personage Edwin heeft nooit potentie gehad, in ieder geval niet met Raynor Arkenbout als acteur.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik loop ook al heel lang over Lucas te klagen. Ik vond hem ook de storende factor in de relatie met Edwin en niet Edwin. Die is alleen maar gebruikt voor een verhaallijn met Lucas, maar het personage heeft nooit de kans gekregen om zich te ontwikkelen. Het draait teveel om Lucas.
Alsof het personage Lucas zoveel potentie heeft (gehad)quote:Op woensdag 26 september 2012 12:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het personage Edwin heeft nooit potentie gehad, in ieder geval niet met Raynor Arkenbout als acteur.
In ieder geval een stuk meer dan Edwin.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alsof het personage Lucas zoveel potentie heeft (gehad)
Lucas is inderdaad hysterisch, iets wat imo niet goed is bij een homopersonage in een soapquote:Op woensdag 26 september 2012 12:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk meer dan Edwin.
Lucas is hysterisch, maar Edwin was helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |