Gewoon precies gelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mike is perfect te verstaan en ik vind het nog steeds een intrigerend personage. Maar niet lang meer, er mag nu wel wat tempo in komen.Dat glimlachje van hem toen hij Nina hoorde huilen was al een leuk teken dat hij iets van plan is, maar er moet echt meer tempo in.
Inderdaad ja. Voor de rest is het allemaalquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef Frey het volgende:
Op dit moment vind ik alleen de familie Bouwhuis boeiend.
Maar in tegenstelling tot veel mensen is Anton nog steeds mijn favoriete Bouwhuis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Voor de rest is het allemaal![]()
![]()
De mijne zijn Sjoerd en Timquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot veel mensen is Anton nog steeds mijn favoriete Bouwhuis.
Dat hele Mike-gedoe duurt mij al veel te lang. Wat is er nou feitelijk veranderd sinds hij erin gekomen is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mike is perfect te verstaan en ik vind het nog steeds een intrigerend personage. Maar niet lang meer, er mag nu wel wat tempo in komen.Dat glimlachje van hem toen hij Nina hoorde huilen was al een leuk teken dat hij iets van plan is, maar er moet echt meer tempo in.
Dacht ook dat het de nieuwe badguy zou worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hele Mike-gedoe duurt mij al veel te lang. Wat is er nou feitelijk veranderd sinds hij erin gekomen is?
Ok, seks met Nina en Sjors, ieder 1 keer toch?
Meer niet, saai.
Precies. Dat waardeer ik wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar zegt tenminste wel waar het op staat
Het woord "badguy" bestaat niet in het woordenboek van de huidige schrijversquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dacht ook dat het de nieuwe badguy zou worden.
En Tim is ook wel zo'n soort type. Dat brengt tenminste ook een beetje vuurwerk binnen dat geneuzelquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Precies. Dat waardeer ik wel.
Vind Tim eigenlijk een wazig figuurquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Tim is ook wel zo'n soort type. Dat brengt tenminste ook een beetje vuurwerk binnen dat geneuzel
Dat krijg ik (en met mij nog meer) evenmin van Mikequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind Tim eigenlijk een wazig figuur
Zeer leuk dat hij erin zit, maar krijg totaal geen hoogte van hem
Ach, ik vind het wel bestquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:09 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Mike echt rete irritant nu. Wat een idioot gepush.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
Binnenkort karaoke avond in de Koning.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel best
Wat ik nu hoop is dat Nina inderdaad de scheiding doorzet en een relatie begint met Mike. Die is echter snel op haar uitgekeken en dumpt haar zonder pardon voor Sjors. Nina is ontroostbaar - en dat is niet iets wat Ludo zo leuk vindt. Hij besluit Mike te wreken![]()
Alhoewel dat laatste met de huidige schrijvers haast onmogelijker is dan leven op Mars
Dan mag dit personage ook meteen terug:quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef Frey het volgende:
Noud mag sowieso wegblijven. Laat iemand anders terugkomen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
Het lusten van eieren is toch niet erfelijk bepaald?? Ofwel??
En een betere componist voor prachtige muziek tijdens de geweldige verhaallijnen die deze personages gaan krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan mag dit personage ook meteen terug:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |