Aysen en Nuran toch wel??quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bing niet, Aysen niet, Nuran niet, Sjors niet....
spannend...
Juistem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
maarja, dat kan prinsesje niet... ik zou m dan maar doorknippen... of in de fik steken buiten...
Als ik iets weggooi kijk ik doorgaans ook niet wat er al ligtquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef Frey het volgende:
Shortie:Sjucht.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
wedden dat iemand er iets bovenop gooit wat niet de bedoeling was... of er ligt iets onder wat niet de bedoeling was... en dan gaat er toch gezocht worden... en al die hapjes die Mike op tafel heeft gezet... pfffffffffffffffquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ik iets weggooi kijk ik doorgaans ook niet wat er al ligt
(deed ik dat maar wat vaker, dan had ik nog een compleet serviesen andere aanverwanten die ik kwijt ben dankzij een gooigrage dreumes)
ohja vast, of het valt er uit als iemand de zak gaat vervangen..of de vuilnisman vindt het en geeft het af en net op dat moment is alleen mike erquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
wedden dat iemand er iets bovenop gooit wat niet de bedoeling was... of er ligt iets onder wat niet de bedoeling was... en dan gaat er toch gezocht worden... en al die hapjes die Mike op tafel heeft gezet... pfffffffffffffff
of noud komt net aanlopen bij toko...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
ohja vast, of het valt er uit als iemand de zak gaat vervangen..of de vuilnisman vindt het en geeft het af en net op dat moment is alleen mike er
briljant!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
of noud komt net aanlopen bij toko...
Ik vind het eerder irritant dat hij er dan ook vanuit gaat dat die gasten verliefd op hem zijn. Dat Bilal (mogelijk) homo is, betekent nog niet dat hij ook gevoelens heeft voor Lucas.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:18 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ben ik de enige hier die Lucas zwaar irritant vind? Elke vent die er in komt is hij van overtuigd dat hij GAY is... zucht.... zoals Edwin en Bilal nu.. alleen al als Lucas in beeld komt heb ik zin om door te zappen.. pfff... niet elke jongen is gay hoor!
Juist! Dank je !quote:Op woensdag 26 september 2012 09:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind het eerder irritant dat hij er dan ook vanuit gaat dat die gasten verliefd op hem zijn. Dat Bilal (mogelijk) homo is, betekent nog niet dat hij ook gevoelens heeft voor Lucas.
Nee hoor, ik vind hem ook vreselijk irritantquote:Op woensdag 26 september 2012 09:18 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ben ik de enige hier die Lucas zwaar irritant vind? Elke vent die er in komt is hij van overtuigd dat hij GAY is... zucht.... zoals Edwin en Bilal nu.. alleen al als Lucas in beeld komt heb ik zin om door te zappen.. pfff... niet elke jongen is gay hoor!
Ik vind dat juist wel best; voorheen was hij altijd degene die de broek aanhad in huis (daarbuiten naar het schijnt minderquote:Oh en wat betreft de bouwhuisjes , het gaat nu wel heel gemeen, oké Anton is heel fout geweest in het verleden... maar om nou constant hem te vertellen hoe slecht hij is.. dat Sjoerd alleen maar voor Bianca doet, slaat ook nergens op en het erge nog is, dat Bianca vind dat Anton dat moet accepteren ook.. Hij is nu echt de boeman in huis.. en aangezien het GTST is zal dat ook nog wel een tijdje blijven.
Binnenkort staat Ludo naast Jef biertjes te tappen in De Koning, als het zo doorgaatquote:Ludo is tegenwoordig huisman? Die is altijd thuis, heeft geen smerige plannetjes meer? Beetje jammer..
Ik loop ook al heel lang over Lucas te klagen. Ik vond hem ook de storende factor in de relatie met Edwin en niet Edwin. Die is alleen maar gebruikt voor een verhaallijn met Lucas, maar het personage heeft nooit de kans gekregen om zich te ontwikkelen. Het draait teveel om Lucas.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:18 schreef Miss_paraplu het volgende:
Lucas is weer zo'n lievelingetje van de schrijversquote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik loop ook al heel lang over Lucas te klagen. Ik vond hem ook de storende factor in de relatie met Edwin en niet Edwin. Die is alleen maar gebruikt voor een verhaallijn met Lucas, maar het personage heeft nooit de kans gekregen om zich te ontwikkelen. Het draait teveel om Lucas.
Het personage Edwin heeft nooit potentie gehad, in ieder geval niet met Raynor Arkenbout als acteur.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik loop ook al heel lang over Lucas te klagen. Ik vond hem ook de storende factor in de relatie met Edwin en niet Edwin. Die is alleen maar gebruikt voor een verhaallijn met Lucas, maar het personage heeft nooit de kans gekregen om zich te ontwikkelen. Het draait teveel om Lucas.
Alsof het personage Lucas zoveel potentie heeft (gehad)quote:Op woensdag 26 september 2012 12:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het personage Edwin heeft nooit potentie gehad, in ieder geval niet met Raynor Arkenbout als acteur.
In ieder geval een stuk meer dan Edwin.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alsof het personage Lucas zoveel potentie heeft (gehad)
Lucas is inderdaad hysterisch, iets wat imo niet goed is bij een homopersonage in een soapquote:Op woensdag 26 september 2012 12:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk meer dan Edwin.
Lucas is hysterisch, maar Edwin was helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |