Woon je gewoon in de buurt?:oquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Liemerscare. Maar ik heb in het ziekenhuis gekraamd dus geen kraamzorg gehad. Ik heb me nu in elk geval weer daar ingeschreven. Heb ook goede ervaringen gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:23 schreef pessie het volgende:
Mango goed dat je hebt gebeld!
Ik ben ook nieuwsgierig naar updates!
Zo maar even naar het centrum de schade opnemen
OhoowwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier rustig aan vandaag!
Rebel, dat lukte mij ook van de een op de andere dag ineens niet meer, vanuit lighouding zo uit bed hupsen... Valt dan ineens tegen he, dat je lichaam niet doet wat jij wil
![]()
Fijn dat de ruggenprik z'n werk doet!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:28 schreef Kwisted het volgende:
Kort berichtje, had niet gedacht dat ik er toe in staat zou zijn haha.
Ik lig sinds 19u in t ziekenhuis en heb n ruggeprik gehad. Details later. Voel me nu heel goed, heb 7cm ontsluiting. Rond middernacht zal ze komen. Nu is t n beetje saai.. Afwachten dus tot het moment supreme!
Wooooww Mango, dat is snel gegaan zeg!! Een zoon!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef Mangostine het volgende:
Hoiik heb een baby
![]()
Vanochtend om 9.49u is onze zoon Max geboren. Met ks, dat was toch wel even stress, maar viel uiteindelijk mee.
Max is supermooi, puntgaaf en doet het belachelijk goed. 48cm en 3070 gram. Een tevreden vent.
Ik ben de gelukkigste moeder ever en heb daardoor nergens last van
nog bedankt voor jouw dms. Mede daardoor besloot ik toch maar naar mijn ouders te gaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:38 schreef Troel het volgende:
Gefeliciteerd!
(en ik was heel blij toen ik vanochtend vroeg las dat je toch naar de verloskamers was gegaan, je beschreef precies wat ik toen voelde).
+1quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:47 schreef Kyara het volgende:
ik dacht echt dat je een meisje zou krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Whiiieee!! Toch al! Gefeliciteerd met jullie zoonquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:36 schreef Mangostine het volgende:
Hoiik heb een baby
![]()
Vanochtend om 9.49u is onze zoon Max geboren. Met ks, dat was toch wel even stress, maar viel uiteindelijk mee.
Max is supermooi, puntgaaf en doet het belachelijk goed. 48cm en 3070 gram. Een tevreden vent.
Ik ben de gelukkigste moeder ever en heb daardoor nergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |