Oh shit!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Op een booreiland in de NoordzeeHij heeft ook gewoon niks meer te doen daar
Ik zou kunnen zeggen 'fuck it, ik ga niet', maar het is een leuke familie, en het voorkomt denk ik dat ik een beetje verdrietig en sip ga zitten zijn hier
Oei, dat kun je te gemakkelijk uit context plaatsenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
Booreiland wist ik ook wel, was weggezakt.
Mja, bedacht ik me ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oei, dat kun je te gemakkelijk uit context plaatsen
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, bedacht ik me ook.
Is er nog wat te doen op zo'n booreiland? Ze zullen toch wel een ruimte hebben waar je wat kan drinken, tv kan kijken, poolen ofzo?
Je kunt vaak een boek lezen, een film kijken en eten. Dat is het doorgaans wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, bedacht ik me ook.
Is er nog wat te doen op zo'n booreiland? Ze zullen toch wel een ruimte hebben waar je wat kan drinken, tv kan kijken, poolen ofzo?
Yup, en uit veiligheidsoverwegingen mag je ook niet de hele dag een wandelingetje maken op het dek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Maar goed, drie dagen tv kijken gaat ook sterk vervelen
Katten zijn toch net kinderen? Of was het omgekeerd?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef B.ertha het volgende:
Vanmorgen had ik echt een schijthekel aan die katten. Rondrennen, overal nagels in, blazen, dingen kapot maken.
Maar de afgelopen paar uur zijn ze heel zoet, ligt Blixem af en toe knorrend op schoot en zijn het echt doetjes. * smelt
Is dit hoe het voelt als je kinderen hebt?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef TradeMarkie het volgende:
3 dagen, dat lijkt me best boring
Kinderen kunnen wel behoorlijk kattig zijn toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Katten zijn toch net kinderen? Of was het omgekeerd?
Nja, heikel puntquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Katten zijn toch net kinderen? Of was het omgekeerd?
Nee, tenminste, ik voel me dan heel anders. Was vanmorgen even snel de telefoon oppakken en toen ik terug liep naar Mattís zag ik hem net grijpen naar de wcborstel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:51 schreef B.ertha het volgende:
Vanmorgen had ik echt een schijthekel aan die katten. Rondrennen, overal nagels in, blazen, dingen kapot maken.
Maar de afgelopen paar uur zijn ze heel zoet, ligt Blixem af en toe knorrend op schoot en zijn het echt doetjes. * smelt
Is dit hoe het voelt als je kinderen hebt?
Wat vind je er van? Tevreden over het boek?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Etcetera het volgende:
chocoladepudding uit het Wannée boek.
Dat geeft toch niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik ben bang dat ik ga janken straks![]()
En onvoorspelbaar, lief, wreed, schattig, onberekenbaar, mooi, lief, enzovoortsquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kinderen kunnen wel behoorlijk kattig zijn toch?
Dat is niet het grootste gevaarquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet wat hij gaat doenover het dek wandelen is volgens mij niet snel toegestaan, want je kunt eraf waaien als je pech hebt.
Waarom janken? Omdat je vriendje een paar dagen weg is?quote:Ik zit nu vooral een beetjezeg maar. Ik kan vanavond nog naar Arcen (daar zit de familie nu), maar heb net van de keuken een puinhoop gemaakt natuurlijk
chocoladepudding uit het Wannée boek
. En ik moet nog wat boodschappen hebben én ik wilde me nog douchen voor ik weg zou. Dus ik ga morgenvroeg wel met de trein.
Kan m'n ouders niet bereiken![]()
1. Keuken opruimenquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet wat hij gaat doenover het dek wandelen is volgens mij niet snel toegestaan, want je kunt eraf waaien als je pech hebt.
Ik zit nu vooral een beetjezeg maar. Ik kan vanavond nog naar Arcen (daar zit de familie nu), maar heb net van de keuken een puinhoop gemaakt natuurlijk
chocoladepudding uit het Wannée boek
. En ik moet nog wat boodschappen hebben én ik wilde me nog douchen voor ik weg zou. Dus ik ga morgenvroeg wel met de trein.
Kan m'n ouders niet bereiken![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:57 schreef Soempie het volgende:
Nee, tenminste, ik voel me dan heel anders. Was vanmorgen even snel de telefoon oppakken en toen ik terug liep naar Mattís zag ik hem net grijpen naar de wcborstel.![]()
Gelukkig niet in z'n mondje gestoken.
Dus.
Lijkt me ook doordat het onverwacht is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom janken? Omdat je vriendje een paar dagen weg is?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat vind je er van? Tevreden over het boek?
Erg hequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom janken? Omdat je vriendje een paar dagen weg is?
Was opgehangen, zo keuken opruimen, douchen, kijken hoe laat het dan is en dan eens zien wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1. Keuken opruimen
2. Chocoladepudding opvreten
3. Douchen
4. Even huilen/vloeken/peuk roken (streep door naar gelang je voorkeur)
5. Ouders nog een keertje bellen, te pakken krijgen en regelen dat ze je ophalen.
/ mannendenkenalleenmaarinoplossingen
Machteloosheid is vaak een belangrijkere reden om te janken dan verdriet. Bij mij tenminste. En dat lijkt me hier best wel van toepassing als alles ineens wordt omgegooid en je er niets aan kunt doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erg heik ben ook wel eens weg, en nu is hij een keer weg.
Het komt vooral doordat ik best wel zin had in dit weekend. En ik had me nogal op ingesteld dát hij vanavond thuis zou komen. En dat was fijn. en nu gaat het niet door
Komt dinsdag allemaal wel weer goed...quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erg heik ben ook wel eens weg, en nu is hij een keer weg.
Het komt vooral doordat ik best wel zin had in dit weekend. En ik had me nogal op ingesteld dát hij vanavond thuis zou komen. En dat was fijn. en nu gaat het niet door
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Machteloosheid is vaak een belangrijkere reden om te janken dan verdriet. Bij mij tenminste. En dat lijkt me hier best wel van toepassing als alles ineens wordt omgegooid en je er niets aan kunt doen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Was opgehangen, zo keuken opruimen, douchen, kijken hoe laat het dan is en dan eens zien wat ik ga doen.
Oh en mijn ouders wil ik gewoon op de hoogte brengen, die mogen me wel ophalen maar daar heb ik nog niks aan
Dat is nog niet echt bekend gemaaktquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:22 schreef Soempie het volgende:
Zo´n familieweekend lijkt me evengoed nog wel leuk? Wat gaan ze doen?
Asjemenou, dit is onze kans om te meeten! Dat is een kwartiertje met de auto! Als er nog niks geregeld is, kunnen we een mini-Nijmegen-meet doen, ik haal je wel opquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is nog niet echt bekend gemaakter is iets geregeld in Molenhoek zaterdagmiddag, en ze wilden gaan fietsen. Verder: geen idee.
Wat is er dan in Arcen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Hoe groot is de kans dat je me in Arcen wilt afzetten?
Oh dat is nog een uur zie ikik heb net geregeld dat ik in Arcen wordt opgepikt, morgenmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou het ook nog friet kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Pizzatijd, want geen zin om te koken vrijdag.
ik had gister al patat omdat haastquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Al zou het ook nog friet kunnen worden.
Ook lekkerquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef LadyBlack het volgende:
En zometeen een extra repetitie met mn oude studentenkoor: maandagmiddag wordt in de Martinikerk een eredoctoraat uitgereikt aan Desmond Tutu. De studentenkoren en -orkesten zijn gevraagd dan wat stukken te zingen, en hadden wat versterking nodig.
Dus deze koorslet heeft zich weer graag aangebodenhet is namelijk ook nog een van mn lievelingsstukken die ze gaan doen
Rookworst? Ik dacht dat jij vegetariër was, of ben ik nou in de war met iemand anders hier?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Bloemkool met aardappelpuree en een rookworst
Het was een vega-rookworstquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Rookworst? Ik dacht dat jij vegetariër was, of ben ik nou in de war met iemand anders hier?
Ik heb het na die ene nooit meer geprobeerd. Ik heb ook geen idee of er hier nog meer opties waren. Koren genoeg, maar de meeste met religieuze inslag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:08 schreef LadyBlack het volgende:
Een van de studentenkoren hier uit de stad is heel leuk![]()
Heeft me 2x een vriendje opgeleverd en bijna al mijn huidige vrienden
Komt Desmond Tutu naar Nederland?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef LadyBlack het volgende:
En zometeen een extra repetitie met mn oude studentenkoor: maandagmiddag wordt in de Martinikerk een eredoctoraat uitgereikt aan Desmond Tutu. De studentenkoren en -orkesten zijn gevraagd dan wat stukken te zingen, en hadden wat versterking nodig.
Dus deze koorslet heeft zich weer graag aangebodenhet is namelijk ook nog een van mn lievelingsstukken die ze gaan doen
die is het spoor nog bijster volgens mijquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deze telefoon gekochtIk snap 'm niet. Kun je ermee bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, niet doorgehad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb 'm hier 2 keer gespamd geloof. Goeie serie he?Als jullie het over series hebben, ga ik er automatisch vanuit dat het series zijn die niet op tv worden uitgezonden, maar die jullie downloaden.
Ik zag gisteren dat de goedkopere dvd-set die ik wilde hebben geen NL-versie is, en om het alleen in het Engels te volgen vind ik het toch te snel gaan en iets te veel vaktechnische termen hebben.
Er is wel een Engelse ondertiteling, maar ik moet ook tegelijkertijd de 'deductietekstjes' die in beeld komen lezen.
Fijne sfeer, spannend, genoeg humor, slim in elkaar gezet.Hmm, ik lust geen bier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wyccie, wat dacht je van een bokbier meet?
Wel erg tof voor Nem.![]()
Hm, 4 oktober ben ik tot 19:00 op kantoor, en daarna gaan we met het gezin naar Duitsland voor een lang weekendquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:36 schreef Etcetera het volgende:
En ik wil wel meeten hoorhet komt alleen - alweer - wat bagger uit
Oh voor ik het vergeet! 4 oktober ben ik weer i Houten
Dat jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Etcetera het volgende:
En ik ben blij dat ik niet naar Haren ben gegaan
Ik hoop het voor hem, anders is het een vrij onzinnige telefoonquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Kun je ermee bellen?
Ik ben ook blij dat ik er niet woon.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Jaaaaa grote aanraderquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[Haakmuts met vrije tijd]
LB jij hebt dit patroon toch? Is het een aanrader?
[/Haakmuts met vrije tijd]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt Desmond Tutu naar Nederland?
Onze kat is naar hem vernoemd, aangezien die net zo zwart is.
En dus heet 'ie Tutu...
Welterusten.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef Soempie het volgende:
Ik zocht een afbeelding van een kat in tutu, maar daar zijn er echt verbazingwekkend veel van.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef Soempie het volgende:
Ik zocht een afbeelding van een kat in tutu, maar daar zijn er echt verbazingwekkend veel van.![]()
Ja maar ik laat m niet altijd zo hangen als voor die foto's (dacht ik tenminste)quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef Soempie het volgende:
Maar aan de foto in het vorige buikentopic te zien komt je buik ook al voorbij je borsten.![]()
Zei hij er nog iets van?
Ja dat is een woord, en dat is ie ook wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Soempie het volgende:
Dan is hij toch best oplettend (is dat een woord?).
Ik kan me voorstellen dat dat meisje wel aardig overstuur zal zijn als ze de gevolgen van haar foutje ziet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:11 schreef Etcetera het volgende:
ja, het is een draadloze dect telefoonquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Kun je ermee bellen?
[..]
Oh, niet doorgehad.Als jullie het over series hebben, ga ik er automatisch vanuit dat het series zijn die niet op tv worden uitgezonden, maar die jullie downloaden.
Ik zag gisteren dat de goedkopere dvd-set die ik wilde hebben geen NL-versie is, en om het alleen in het Engels te volgen vind ik het toch te snel gaan en iets te veel vaktechnische termen hebben.
Er is wel een Engelse ondertiteling, maar ik moet ook tegelijkertijd de 'deductietekstjes' die in beeld komen lezen.
Fijne sfeer, spannend, genoeg humor, slim in elkaar gezet.
[..]
Hmm, ik lust geen bier.
Wel erg tof voor Nem.![]()
heb de foto opgezochtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar ik laat m niet altijd zo hangen als voor die foto's (dacht ik tenminste)
En hij kwam me feliciteren
Wie weetquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een bruiloft in Elburg, moet die om middernacht afgelopen zijn?
zolang ze maar niet voor het zingen de kerk uitgaan, dan komt LB voor niks.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een bruiloft in Elburg, moet die om middernacht afgelopen zijn?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zolang ze maar niet voor het zingen de kerk uitgaan, dan komt LB voor niks.
Ik denk dat de impact in een gehucht als Haren, waar nooit iets gebeurd, iets groter is dan in de grote stad. Hier gaat er misschien een gemeentelijk plantsoen naar de Filistijnen, in Haren ligt je eigen tuintje in puin.quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Inwoners Haren krijgen slachtofferhulp
MM, ik neem aan dat ze in Amsterdam ook regelmatig langskomen
![]()
Waarom moet ik nou hieraan denken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:39 schreef Etcetera het volgende:
opgehaald door alle neefjes en nichtje van E. op het station, dat was best tof
Ik denk dit jaar niet. Iemand zou dat regelen maar daar heb ik niets van gehoord en deze brouwgang gaat erg hard. Ik moet deze dus sowieso nog een keer brouwen maar de kans is groot dat als ik ook op Utrecht ga staan dat de hele batch van nu gelijk op is. En dan zou dan betekenen dat het een hele tijd niet beschikbaar gaat zijn. Dus die slaan we dit jaar over denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, komt je bier ook op het bokbierfestival in Utrecht?
terecht dat je trots bent, houden zo!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:25 schreef MaJo het volgende:
gisteren super tof maar wel heel slopend huwelijk gehad van vrienden. Het begon om half 10 's ochtends en duurde tot half 3 's nachts. Ik ben dus helemaal kapot maar het was een zeer geslaagd feestje
En nog steeds rookvrij ondanks de alcoholconsumptie en de vele rokers. Ben dus even trots op mezelf
Gaat helemaal goedkomen, heb inmiddels al zo vaak niet gerookt terwijl ik drank op had en er om me heen gerookt werd dus ik denk niet dat het nog mis zal gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
terecht dat je trots bent, houden zo!
Andijviestamppotmetspekjesenhemarookworsttijdquote:
Ik zag niet zo gauw telefoontoetsen en zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik hoop het voor hem, anders is het een vrij onzinnige telefoon
Azerbeidjaans.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemandnogsuggestiesvoorwatvoorwelkekeukenikmoetgaanvanavond?
Piet Zwartquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemandnogsuggestiesvoorwatvoorwelkekeukenikmoetgaanvanavond?
Ik vind dat ik het de laatste weken heel netjes doe, zonder al te veel snacks, maar nu moet ik me beheersen om niet naar de supermarkt te lopen. Arrrrgh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:06 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer me nog een beetje te beheersen.
Linkje? Ik kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook even de buikfoto opgezocht. Geen idee hoe dik je buik zonder baby is, maar het is toch echt niet te missen hoor!
Kun je niet iets wat gezond is en lekker snacken?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het de laatste weken heel netjes doe, zonder al te veel snacks, maar nu moet ik me beheersen om niet naar de supermarkt te lopen. Arrrrgh.
Balen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
Ik werd gisteren weer eens voor zwanger aangezienbegin het een beetje zat te worden
Ik ben noodles aan het 'maken'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef Soempie het volgende:
Kun je niet iets wat gezond is en lekker snacken?
Het grote buikentopic deel 82 en dan bovenin nummer 30.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Linkje? Ik kan hem niet vinden
Ik werd gisteren weer eens voor zwanger aangezienbegin het een beetje zat te worden
Dit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Balen.![]()
Maar als je dan zegt dat je bent gestopt met roken, krijg je er vast wel bewondering voor terug.
Stuur de winegums dan deze kant maar opquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef wyccie het volgende:
Er gaat zo'n zakje kruiden door, wat ketjap.... maar het is nog altijd beter dan een zak wingeums wegkanen.
Dat laatste heb ik ook een keer gedaan jaren geleden. Sindsdien geen winegums meer gegeten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef wyccie het volgende:
Er gaat zo'n zakje kruiden door, wat ketjap.... maar het is nog altijd beter dan een zak wingeums wegkanen.
Dat is superlekker met wat cranberrysaus erover.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:21 schreef Soempie het volgende:
Oooh, ik heb ook nog chocolademousse.
Sorry, die heb ik dus niet. Vandaar de noodles.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stuur de winegums dan deze kant maar op
Volgens mij kocht ik in mijn eerste jaar elke maand een halve kilozak winegums, van dat goedkope, chemische spul. Te erg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef Soempie het volgende:
Dat laatste heb ik ook een keer gedaan jaren geleden. Sindsdien geen winegums meer gegeten.
Ahw... wat een beginquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef Soempie het volgende:
Ik kan via een webcam naar m'n neefje kijken in het ziekenhuis.Hij moet een weekje blijven in een couveuse, omdat hij geboren is met een longontsteking.
Helpt misschien ook dat je bent gestopt met roken, mensen willen nou eenmaal graag nieuws ontdekken...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja, heel sneu. Gelukkig is het een sterk kindje en het gaat ook langzaam beter. Elke drie uur mogen ze hem vasthouden.quote:
Maar het heeft niks met het stoppen met roken te maken, ben daardoor niet meer gaan eten ofzo. Ik ben gewoon te dikquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Balen.![]()
Maar als je dan zegt dat je bent gestopt met roken, krijg je er vast wel bewondering voor terug.
[..]
Ik ben noodles aan het 'maken'.![]()
Misschien denken ze wel wat LB zegt: stoppen met roken -> zwanger. Als je tenminste ook aan een glaasje fris gaat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar het heeft niks met het stoppen met roken te maken, ben daardoor niet meer gaan eten ofzo. Ik ben gewoon te dikmaar ik ben begonnen met sporten dus hopelijk snel wat kilos eraf
En thanks voor de buikenfoto, mooi LB
Die vlieger gaat helaas niet op want het was een complete onbekendequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Helpt misschien ook dat je bent gestopt met roken, mensen willen nou eenmaal graag nieuws ontdekken...
Maar neemt niet weg dat het altijd gevaarlijk is om te vragen, en in jouw geval volgens mij ook wat onnodig
Zie post hierboven, dat is het dus nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel wat LB zegt: stoppen met roken -> zwanger. Als je tenminste ook aan een glaasje fris gaat.
Nouja, dit was dus het kerkelijk huwelijk, en het ging helemaal niet in op het bruidspaar specifiek... het was alleen maar bijbelteksten lezen en psalmen zingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:17 schreef Soempie het volgende:
Was het een mooie bruiloft? En hoe ging het zingen?
Dan was het gewoon een lompe boer en moet je je daar niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie post hierboven, dat is het dus nietvrienden hebben juist niets gezegd, alleen een wildvreemde
Oh, dat is wel jammer, dat het bij zo'n kerkelijk huwelijk wat onpersoonlijk is... Maar wel mooi gezongen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, dit was dus het kerkelijk huwelijk, en het ging helemaal niet in op het bruidspaar specifiek... het was alleen maar bijbelteksten lezen en psalmen zingen
Bij hoge uitzondering heb ik dus geen traan gelatenik vond er echt weinig aan. Maargoed, ik heb ook niet zo heel veel ket de bruid en de bruidegom ken ik eigenlijk niet (ze kennen elkaar ook pas sinds februari ofzo!). Maar het zingen was mooi om voor ze te doen
Precies mijn ervaring van gisterenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, dit was dus het kerkelijk huwelijk, en het ging helemaal niet in op het bruidspaar specifiek... het was alleen maar bijbelteksten lezen en psalmen zingen
Bij hoge uitzondering heb ik dus geen traan gelatenik vond er echt weinig aan. Maargoed, ik heb ook niet zo heel veel ket de bruid en de bruidegom ken ik eigenlijk niet (ze kennen elkaar ook pas sinds februari ofzo!). Maar het zingen was mooi om voor ze te doen
Liefquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan was het gewoon een lompe boer en moet je je daar niks van aantrekken![]()
Dat klopt wel, het was een jurkje die strak om mijn borsten zit en dan loshangtquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:31 schreef Soempie het volgende:
't Kan ook nog aan een shirtje liggen. Als een shirtje rond je borsten strak zit en dan uitloopt, dan denken mensen ook eerder dat je zwanger bent.
Ik zou juist anders denken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:31 schreef Soempie het volgende:
't Kan ook nog aan een shirtje liggen. Als een shirtje rond je borsten strak zit en dan uitloopt, dan denken mensen ook eerder dat je zwanger bent.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou juist anders denken.
Iemand die een gewoon buikje heeft zal dat eerder proberen te verbergen door een iets uitlopend truitje te dragen.
Vrouwen met een baby in de buik dragen juist strakke truitjes rond de buik om het te showen.
Een paar jaar geleden zat ik in een overvolle trein op zo'n klapstoeltje bij de deur. Stapt er op een gegeven moment een duidelijk zwangere vrouw in, dus ik sta op en zeg met een vriendelijke glimlach: "Ga maar zitten, jullie met je tweeën." Mens des duivels: ze was helemaal niet zwanger.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
het is Surinaams geworden en het was superquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag niet zo gauw telefoontoetsen en zo.
[..]
Azerbeidjaans.
Ikwilookietslekkersetenookalhebikmijnavondetenalop.
Ouch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:49 schreef Nico_S. het volgende:
Een paar jaar geleden zat ik in een overvolle trein op zo'n klapstoeltje bij de deur. Stapt er op een gegeven moment een duidelijk zwangere vrouw in, dus ik sta op en zeg met een vriendelijke glimlach: "Ga maar zitten, jullie met je tweeën." Mens des duivels: ze was helemaal niet zwanger.
Ja precies. Moeilijk inschatten, soms. Het was in elk geval genant.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ouch.
En als je bij de volgende 'duidelijk zwangere vrouw' blijft zitten, ben je weer asociaal.
Daar ging laatst een discussie over in het zwangerentopic... pffff, ze zijn er niet uitgekomen volgens mij, maar voor elk standpunt was natuurlijk een zegsvrouw. Vermoeiendquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ouch.
En als je bij de volgende 'duidelijk zwangere vrouw' blijft zitten, ben je weer asociaal.
Ja, precies.quote:
Klopt, ik heb nu veel minder moeite met mn buikje dan voorheen, terwijl het nog steeds voornamelijk mn eigen vet isquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou juist anders denken.
Iemand die een gewoon buikje heeft zal dat eerder proberen te verbergen door een iets uitlopend truitje te dragen.
Vrouwen met een baby in de buik dragen juist strakke truitjes rond de buik om het te showen.
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef B.ertha het volgende:
Avond
Ik zit op de bank te haken met poes op schoot en net5 op tv. Kattenvrouwtje
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef B.ertha het volgende:
Avond
Ik zit op de bank te haken met poes op schoot en net5 op tv. Kattenvrouwtje
Nee dan moet je dat inderdaad niet aantrekkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:19 schreef wyccie het volgende:
Zo'n empire waistline is echt funest voor mijn figuur. Geen tieten, dus ik moet het van mijn taille hebben, en met zo'n tietgordijn zie je daar niks van.
bekend probleem hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:19 schreef wyccie het volgende:
Zo'n empire waistline is echt funest voor mijn figuur. Geen tieten, dus ik moet het van mijn taille hebben, en met zo'n tietgordijn zie je daar niks van.
Dus het was niet Floor?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Ik neem het die man ook niet kwalijk die het zei, hij bedoelde het vast goed. Maar je moet zo uitkijken met wat je zegt want het kan zo pijnlijk zijn dit soort opmerkingenmij motiveert het wel om er iets aan te gaan doen
Haha niet eens neequote:
vind ik mooi om te lezen. Het herinnert me er aan dat men vroeger kleding zelf maaktequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik maak een mutsje voor bij mijn nieuwe jas
Je moet niet dronken dat ik denken benquote:Op zondag 23 september 2012 02:54 schreef Cobra4 het volgende:
Halla, vnaf Vlieland hier. Kroeg nummer 7. Morgen maar ens minderen met drank tijdendenss het varen.
Ik ook wel..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me slachtofferhulp voor bewoners van Haren trouwens wel goed indenken.
Als ik zo hoor wat er allemaal is gebeurd, zaten sommigen echt in het nauw. Glazen ingeslagen, auto's in de fik gezet.
Ik las hem ook net inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 09:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook wel..
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)lschoppers-in-haren/
Geen flauw idee maar je moet wel een intense kutmongool zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat bezielt je in vredesnaam om een oude man een tegel naar zn hoofd te gooien?
Jij ook al?quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 09:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vanavond trouwens wel lekker een hapje eten hier in de stad
Ja, AH-actie van begin dit jaar ergens.quote:Op zondag 23 september 2012 09:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Nee ik ga niet (i wish) maar men gaat de laatste tijd wel regelmatig in dit topic.
Yep, en ik hoop hetquote:Op zondag 23 september 2012 09:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met schoonmoeders? Is het tot zover nog gelukt om te verbergen dat je een meisje krijgt?
En pizza's bakken is ook tofquote:Op zondag 23 september 2012 09:52 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk vind ik het jammer dat ik niet mag skeeleren, waterfietsen, voetballen, enz.
Denk het niet eigenlijk. Ik wist de naam van m'n neefje al, omdat ze zich half versproken hadden, maar dat heb ik ook niet laten merken.quote:Op zondag 23 september 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, en ik hoop hetIk weet niet of ze het zou zeggen als ze iets gezien had...
quote:
Misschien mag je wel gewoon meedoenquote:Op zondag 23 september 2012 09:52 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk vind ik het jammer dat ik niet mag skeeleren, waterfietsen, voetballen, enz.
AH to go in de buurt?quote:Op zondag 23 september 2012 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Mn yoghurt is opwat moet ik nu als ontbijt???
Hou echt niet meer van mn normale favo weekendontbijt van toast met ei en kaas met een kop koffie![]()
Ohja da's natuurlijk ook een idee, die zit in het ziekenhuis.quote:
in het ziekenhuis een ah to go?quote:Op zondag 23 september 2012 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja da's natuurlijk ook een idee, die zit in het ziekenhuis.
Maar dan moet ik me eerst fatsoenlijk aankleden, en ik heb knallende koppijn dus ik wil gewoon thuis blijven met de gordijnen dicht...
Ik ookquote:Op zondag 23 september 2012 10:12 schreef B.ertha het volgende:
Autocorrect tikte trouwens bruid ipv brood en nu vraag ik me af hoe het zit met jullie trouwplannen..
Dat had gekund ja, maar zie volgende postquote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
in het ziekenhuis een ah to go?
Gewoon lekker thuis blijven en V sturen
Had nog geen tijd gehad om te reagerenquote:
Heeft hij je gevraagd dan?quote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook
Vriend komt vandaag terug van een congres, waarvoor hij heel duk is geweest, dus die had geen ruimte over om daarover na te denken... Maar ik wil wel nu dingen gaan bespreken want anders kun je niks meer regelen. En sowieso, lijkt me leuk
Neehoorquote:Op zondag 23 september 2012 11:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft hij je gevraagd dan?heb ik iets gemist of ben ik het vergeten?
Haha ik dacht dat ik iets gemist had omdat je het over dingen regelen hadquote:Op zondag 23 september 2012 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neehoor
Maar we moeten wel íets gaan regelen, en wat mij betreft wordt dat een bruiloft![]()
Nouja, alleen erkenning + een berg papierwerk of een geregistreerd partnerschap kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 23 september 2012 11:47 schreef wyccie het volgende:
Ik snap d'r niet niets van. Hoezo moet er íets geregeld worden, als dat niet per se je bruiloft is? Hmmmm....
Ieuw.quote:Op zondag 23 september 2012 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Heb een vriendin hier dan ook wel een beetje uitgelachen toen bleek dat ze haar aanzoek niet alleen had 'aangevraagd'
Ah, dat! Maar natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, alleen erkenning + een berg papierwerk of een geregistreerd partnerschap kan natuurlijk ook.
Dat is wel echt verschrikkelijk jaquote:Op zondag 23 september 2012 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, gevraagd willen worden vind ik echt vreselijk achterhaald, sorry!
Heb een vriendin hier dan ook wel een beetje uitgelachen toen bleek dat ze haar aanzoek niet alleen had 'aangevraagd', maar dat ze toen ook al de trouw- én verlovingsring had uitgezocht! Ohja, en de datum hadden ze ook al bedacht...
Heb dr trouwens recht in het gezicht uitgelachen hoor, niet achter haar rug om. En zij kan dat hebben
Nee kijk een aanzoek als je niks verwacht, da's natuurlijk superleuk!quote:Op zondag 23 september 2012 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel echt verschrikkelijk ja![]()
Ik zou het wel leuk vinden om gevraagd te worden maar dan ook echt alleen als hij dat wil. Dat geforceerde vind ik ook niksmaar de kans is groot dat wij nooit trouwen, in ieder geval niet in de klassieke zin, dat is niks voor ons
Dat lijkt me een goed plan, wat een week!quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen goede combi,
- 60 uur werken
- daarna veel bier drinken
- daarna 20 man familie een dag thuis ontvangen
ik heb het koud en ik denk dat ik maar eens op de bank in slaap ga vallen.
Als je onze katten bedoelt, dan niet.quote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hebben de katten er ook nog wat over te zeggen?
ah, ok. Had ik gemistquote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je onze katten bedoelt, dan niet.
Wij zijn zelf niet op zoek naar een hond, mw. MM is vrijwilligster bij het asiel in Amsterdam en had als zodanig vanmiddag 1 hond onder haar hoede...
Ik bedacht me net dat ik ook altijd werkweken van bijna 60 uur heb.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen goede combi,
- 60 uur werken
- daarna veel bier drinken
- daarna 20 man familie een dag thuis ontvangen
ik heb het koud en ik denk dat ik maar eens op de bank in slaap ga vallen.
Ik vind de verkoper een creep, dus ik pas...quote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef wyccie het volgende:
Voor de Amsterdammers (plantje op te halen in de Kalverstraat):
http://www.mooiwatplantendoen.nl/VitamineKamerplant
Wat heb je nu allemaal te wassen dan? De kleine is er toch nog niet?quote:Op zondag 23 september 2012 09:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eerste babywasje in de wasmachine
/vrouwenpost
gewoon een klein wasje, de trommel 1/5 vol denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heb je nu allemaal te wassen dan? De kleine is er toch nog niet?
Ah ja, zo'n kleine eet natuurlijk nog niet zoveelquote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
gewoon een klein wasje, de trommel 1/5 vol denk ik
Wassen voor gebruikquote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heb je nu allemaal te wassen dan? De kleine is er toch nog niet?
herkenbaar. Ik word ook af en voor gek verklaard als ik uitleg wat voor weken ik soms heb. Zelf heb ik er geen moeite mee maar ik wilde mijn weekend activiteiten deze keer ook niet afzeggenquote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik ook altijd werkweken van bijna 60 uur heb.
Hoewel ik daarna geen bier drink en gelukkig geen mensen op bezoek krijg, ben ik wel net zo uitgeteld. Bij een ander klinkt het altijd als zo veel, maar nooit bewust doorgehad dat ik ook lange weken maak.![]()
Voortaan zal ik me minder schuldig voelen als ik de hele zondag niks doe, maar jammer genoeg ruimt de boel zichzelf ook niet op.
quote:Op maandag 24 september 2012 06:56 schreef iamredleader het volgende:
Geen zorgen, het is een onbemand boorplatform:
Vissersboot ramt boorplatform
Ja, dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |