En omdat pinkpop ook daarmee al naar buiten is gekomen voelen hun zich ook verplicht om dit mee te delen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is voor die periode al geboekt denk ik zelfs.
Kijk en genietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ieder zijn ding, Green Day is een leuk bandje opzich. Heb persoonlijk minder met Rammstein. Uitschiter is nu inderdaad Blur, al hoewel ik dat heel erg op Song 2 baseer (overige nummers zijn ook wel leuk, maar hoe pakt dat live uit?). En ja Werchter wil U2 ook wel boeken, maar dat moet financieel mogelijk zijn en de band zelf speelt niet graag op festivals.
Ik vermoed dat de 4e headliner Depeche Mode of Muse gaat worden.
3 kan ook makkelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Basp1 het volgende:
Depeche mode zou ik voor tekenen. Ach en muse mag er ook wel bij gewoon 2 headliners op 1 dag waarom niet.
Song 2 is juist zo erg niet representatief voor het overige werk van Blur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ieder zijn ding, Green Day is een leuk bandje opzich. Heb persoonlijk minder met Rammstein. Uitschiter is nu inderdaad Blur, al hoewel ik dat heel erg op Song 2 baseer (overige nummers zijn ook wel leuk, maar hoe pakt dat live uit?). En ja Werchter wil U2 ook wel boeken, maar dat moet financieel mogelijk zijn en de band zelf speelt niet graag op festivals.
Ik vermoed dat de 4e headliner Depeche Mode of Muse gaat worden.
Gewoon lekker blijven en maandag rustig gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Nielsch het volgende:
Pffff, als Muse de zondag zou afsluiten zou ik wel in dubio staan; of toch nog naar dat concert gaan of al naar huis toe...
Green Dayquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, was ik al bang voor ja dat Greenday er bij zou komen. Saaie band. Maar is op donderdag, meestal is er dan wel leuke dance in een van de tenten en ook nog na Greenday.
neh... ga sowieso altijd naar huis toe na de laatste act... soms wat eerder als de laatste act niet boeit...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven en maandag rustig gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |