Kiss?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn die nog bij elkaar dan?
Dan toch wat mij betreft liever faith no more als die volgend jaar nog wat optredens gaan doen, daarvoor zou ik zelfs voor wercther in de rij gaan liggen om kaartjes te kopen.
Die gasten met hun spandex broekjes hadden toch ook weer een nieuw album uit. Ik kom even niet op de naam van die band. (maar die hoeven wat mij betreft niet als hoofdact te staan, maar gewoon om even weer te zien)
Nee alhoewel dat ook wel een leuke band zou zijn die ik nog nooit gezien heb.quote:
Doe dan maar Rage Against The Machine of AC/DCquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee alhoewel dat ook wel een leuke band zou zijn die ik nog nooit gezien heb.
Ik bedoelde the darkness.
Vreselijk is dat. Ik heb de hele dag StuBru aan en dat is de hele dag geweldige muziek, alleen die meuk van DJVT, Opposites en over die prinses verpesten het steeds.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat de jeugd van tegenwoordig wel weer gaat komen. Die draaien ze nog steeds zoveel op stubru, in dat opzicht is 3fm echt een slechte pop zender.
Dat zou gruwelijk zijn!quote:
Nou, die waren er twee jaar geleden (of is het al weer drie jaar...?). Was echt weinig bijzonders aan hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat zou gruwelijk zijn!
Kan ik gelijk 2 ipv 2 namen van mijn 'nog te zien' lijst schrappen hehe
Vond er echt geen zak aan toen (2010)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, denk het niet, die zijn in 2012 en 2010 nog geweest. Wel geweldig trouwens. Eddy is op Werchter altijd in topvorm. Goede wijn en bbq daar en veel vrienden/collega's er bij, daar houdt hij van.
Muse, Killers of zelfs Radiohead had ik liever gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar hoop je dan op als ik vragen mag?
Is voor die periode al geboekt denk ik zelfs.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:41 schreef Basp1 het volgende:
Dat ze nu al allemaal green day aan het boeken zijn terwijl jhonnu toch nog steeds in rehab zit.![]()
Verder had green day idd niet gehoeven wat mij betreft.
Killers samen met Blur als co-headlinersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Muse, Killers of zelfs Radiohead had ik liever gehad
En omdat pinkpop ook daarmee al naar buiten is gekomen voelen hun zich ook verplicht om dit mee te delen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is voor die periode al geboekt denk ik zelfs.
Kijk en genietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ieder zijn ding, Green Day is een leuk bandje opzich. Heb persoonlijk minder met Rammstein. Uitschiter is nu inderdaad Blur, al hoewel ik dat heel erg op Song 2 baseer (overige nummers zijn ook wel leuk, maar hoe pakt dat live uit?). En ja Werchter wil U2 ook wel boeken, maar dat moet financieel mogelijk zijn en de band zelf speelt niet graag op festivals.
Ik vermoed dat de 4e headliner Depeche Mode of Muse gaat worden.
3 kan ook makkelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Basp1 het volgende:
Depeche mode zou ik voor tekenen. Ach en muse mag er ook wel bij gewoon 2 headliners op 1 dag waarom niet.
Song 2 is juist zo erg niet representatief voor het overige werk van Blur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ieder zijn ding, Green Day is een leuk bandje opzich. Heb persoonlijk minder met Rammstein. Uitschiter is nu inderdaad Blur, al hoewel ik dat heel erg op Song 2 baseer (overige nummers zijn ook wel leuk, maar hoe pakt dat live uit?). En ja Werchter wil U2 ook wel boeken, maar dat moet financieel mogelijk zijn en de band zelf speelt niet graag op festivals.
Ik vermoed dat de 4e headliner Depeche Mode of Muse gaat worden.
Gewoon lekker blijven en maandag rustig gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Nielsch het volgende:
Pffff, als Muse de zondag zou afsluiten zou ik wel in dubio staan; of toch nog naar dat concert gaan of al naar huis toe...
Green Dayquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, was ik al bang voor ja dat Greenday er bij zou komen. Saaie band. Maar is op donderdag, meestal is er dan wel leuke dance in een van de tenten en ook nog na Greenday.
neh... ga sowieso altijd naar huis toe na de laatste act... soms wat eerder als de laatste act niet boeit...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven en maandag rustig gaan
Canvas had afgelopen zondag wel de docu over maiden en hun 40 optredens in 80 dagen met bruce die zelf aan het vliegen was in edforce 666 en het vluchtnummer altijd 666 was, ook een keer de reactie van de geluids toren number of the beast terug zeggenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, die zijn vorig jaar toch al geweest? Niet dat dat op zich een graadmeter is, maar voor zulke oude bands die verder niets nieuws hebben wel lijkt mij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |